Barks' Bjørne historier (Barney Bear og Benny Burro)
Andre tegneserier av Barks.
Alle Barks' oljemalerier - eventuelt noen malerier i stor "folde-ut-
størrelse".
Register over alle Barks-utgivelser i Norge og USA, samt alle
originale forsider fra USA.
Tilsvarer vel denne: http://duckman.pettho.com/tysk1.png
Oversikt over alle figurer/bifigurer i Barks' Disney-serier.
Tilsvarer vel denne: http://duckman.pettho.com/tysk2.png
Alle Barks' striper og vitsetegninger for andre blader som Calgary Eye
Opener.
Storyboard-skisser fra samtlige ferdige og uferdige tegnefilmer, Barks
arbeidet med.
Alle abonnenter oppfordres til å svare positivt når de evnteuelt på
vegne av Egmont ringes opp fra Axiti ASA. Selv abonnenter som
personlig skulle ha begrenset interesse for de ekstra bøkene, bør være
positive da det er viktig også å ha omtanke for dem som vitterlig er
interessert i å få disse bøkene på trykk. Det er således riktigere, og
etter mitt skjønn, også langt bedre folkeskikk å heller takke nei til
å kjøpe de ferdige boksene - enn å arbeide for å stanse utgivelsen av
disse i utgangspunktet.
Sigvald
>
> Alle abonnenter oppfordres til å svare positivt når de evnteuelt på
> vegne av Egmont ringes opp fra Axiti ASA. Selv abonnenter som
> personlig skulle ha begrenset interesse for de ekstra bøkene, bør være
> positive da det er viktig også å ha omtanke for dem som vitterlig er
> interessert i å få disse bøkene på trykk. Det er således riktigere, og
> etter mitt skjønn, også langt bedre folkeskikk å heller takke nei til
> å kjøpe de ferdige boksene - enn å arbeide for å stanse utgivelsen av
> disse i utgangspunktet.
æææh... så vidt jeg ved så laver man forbrugerundersøgelser for at
undersøge om der overhovedet er et marked for et produkt.
Ikke for at folk kan udvise solidaritet over de der måske kunne være
interesseret selvom man ikke lige selv er.
Det er, i min verden, ikke god folkeskikk at lyve overfor en forhandler,
fordi ens nabos søsters venindes fætter muligvis er interesseret.
Bliver jeg selv spurgt vil jeg svare Ja... men det bliver på egne vejne.
Og jeg vil på det kraftigste opfordre uinteresserede at svare Nej hvis
de vitterlig ikke kunne være interesseret i at købe bøgerne selv.
> æææh... så vidt jeg ved så laver man forbrugerundersøgelser for at
> undersøge om der overhovedet er et marked for et produkt.
> Ikke for at folk kan udvise solidaritet over de der måske kunne være
> interesseret selvom man ikke lige selv er.
>
> Det er, i min verden, ikke god folkeskikk at lyve overfor en forhandler,
> fordi ens nabos søsters venindes fætter muligvis er interesseret.
>
> Bliver jeg selv spurgt vil jeg svare Ja... men det bliver på egne vejne.
> Og jeg vil på det kraftigste opfordre uinteresserede at svare Nej hvis
> de vitterlig ikke kunne være interesseret i at købe bøgerne selv.
Fakta er at det finnes ikke-abonnenter som er interessert i ekstra-
materialet. Disse vil kunne kjøpe bokser som ikke blir solgt til de
faste abonnentene. Nå vet nok også Egmont om dette, så vi får inderlig
håpe at dette går bra selv om enkelte dessverre synes å mene at det er
god folkeskikk å motarbeide utgivelser som andre er interessert i.
Sigvald