Ingen aprilspøk

Thomas Skogestad

«I fremtiden kommer tilbake til Aftenposten

Leverte for noen dager siden fem nye striper av I Fremtiden, som vil starte i
Aftenposten daglig, fra og med 1. April.

jeg gleder meg.

Den observante leser har selvfølgelig fått med seg at I fremtiden allerede
går hver lørdag i Dagsavisen, sammen med Are Kalvøs spalte. Ikke sant?»

http://vollewelt.blogspot.com/2008/03/i-fremtiden-kommer-tilbake-til.html
posted by volle at 12:57 PM

Dette medfører at hverdagsstripene i Aftenposten er:

Zits
Perler for svin (Pearls Before Swine)
Pels og poter (Mutts)
Kollektivet
I fremtiden
Pet o Panty (http://www.petopanty.se/)

Vent litt, har Aftenposten kuttet ut stripekonkurransen?

--
Thomas Skogestad

Message has been deleted

Thomas Skogestad

* Thomas Skogestad

| Vent litt, har Aftenposten kuttet ut stripekonkurransen?

På biblioteket fant jeg Aftenposten tilbake til 1. februar. Det var ikke noen
konkurranse da heller. Jeg har vel bare unnlatt å lese de nederste stripene
fordi konkurransen medførte at de ble overtatt av kjedelige barnestriper.

--
Thomas Skogestad
I fremtiden kan du gå en tur i kiosken å kjøp dæ ei lita flask med skitlokt