Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

behandling av spondylose

9 views
Skip to first unread message

pippi

unread,
Jul 28, 2008, 2:57:17 PM7/28/08
to
hei.
er det noen som vet noen om hvordan spondylose kan behandles uten at det
brukes kortisonpreparater?
mvh
ingrid


Wanja og Pippi

unread,
Jul 31, 2008, 7:07:16 PM7/31/08
to
Hei

Storpuddelen min Pippi (død nå) hadde forkalkning i ryggen og hun fikk
rimadyl og fungerte veldig bra på det.

Hun ble avlivet 11 juni 2008 og ble 12 år.

Rimadyl er smertestillende og kan fåes på resept i tyggetabletter og i
vanlige tabletter.

Du får høre med dyrlegen din om Rimadyl kan være noe for hunden din?

Hvor gammel er hunden din og hvilken rase er det?

--
Wanja, Pippi og Lakota
http://www.storpuddelen.com
Hjemmesiden er stadig under oppdatering!!
"pippi" <ing...@online.no> skrev i melding
news:_aWdneTHC_Y...@telenor.com...

Knut J Bjuland

unread,
Aug 10, 2008, 5:08:11 PM8/10/08
to
Spondylose behandles med bur hvile, NSAIDS en gruppe smertestillende som
blant annet rimadyl tilhører. Hvis ikke medisinsk behandling hjelper er
kirurgi det må til. Be da om å bli dyrlegen din om å bli henvist til en
spesialist.
0 new messages