Versapoint ADSL

1 view

Johan Graus

Even voor de volledigheid:

Hoe bevalt internetten via een Versapoint ADSL verbinding (bv. Zonnet Plus)?

Groeten,

johan

Hi,

Omdat Chello besloten heeft het abonnementsgeld met tien gulden te verhogen
en daarmee de prijs-kwaliteitsverhouding nog verder zakt, overweeg ik om
over te stappen op Mxstream. Tegenover de zeer wisselende (en meestal lage)
snelheden die Chello biedt (regio Arnhem), lijkt de constante snelheid die
Mxstream belooft, een goede oplossing. Ik ben echter benieuwd of dit ook in
de praktijk zo goed werkt. Of betekent overstappen van de regen in de drup
komen?

Alle reacties zijn welkom, graag ook naar jgr...@plex.nl .