On 25 mei, 11:34, Jan Hendriks <geenspam@hier> wrote:
> On Fri, 25 May 2012 02:13:27 -0700 (PDT), Jos de Vries wrote:
> >Op donderdag 24 mei 2012 21:03:46 UTC+2 schreef Jan Hendriks het volgende:
> >> On Wed, 23 May 2012 12:44:49 -0700 (PDT), SLe wrote:
>
> >> >Op de eerste warme dag (28º) ging ik eens kijken hoe het met onze
> >> >boombroedende Lepelaars aan de rand van Haarlem gaat.
> >> >De meeste jongen hebben het nest inmiddels verlaten en scharrelen wat
> >> >tussen de takken door. Naast de lichte snavel kun je in sommige
> >> >fragmenten ook die typische zwarte pennen aan het eind van de vleugels
> >> >goed zien.
>
> >> >
http://www.youtube.com/watch?v=zO91R2XxFfo
> >> >
https://picasaweb.google.com/107841075143094785436/Lepelaars22Mei2012
>
> >> >Sjef
>
> >> Indrukwekkende lijst, Jos, mooi verhaal ook! Ik ben net terug van 4
> >> dagen Texel en krijg hier meteen ruim 200 postjes voor mijn kiezen
> >> terwijl ik ook nog 800 foto's moet bewerken. ;-(
>
> >> Jan
>
> >Bedoel je nu mij of Sjef?
>
> >Ik fotografeer de laatste tijd wat minder. Ten eerste het gesleep, ten tweede
> >het werk achteraf. 100den foto's bekijken, waarvan veel gelijkende, komt me niet
> >onbekend voor. ;-) Vandaag heb ik nog een paar gemaakt, wel van konijntjes e.d.,
> >maar ook leuk. Ik ben benieuwd naar je foto's trouwens.
>
> >mvg, Jos
>
> Ik bedoelde jou, Jos. Sjef komt nog aan de beurt. ;-)