Webcam Zeearend

elsjan

Op de Estse Webcam zijn weer mooie gedetailleerde beelden te zien van
Zeearenden en Kraaiachtigen.
De camera is op afstand bestuurbaar voor wat betreft de richting en de
vergroting.
http://www.looduskalender.ee/en/node/12041

JanM

Antoinet

"elsjan" <els...@onzin.nl> schreef:
Nu donker, maar ernaast zag ik 'Flirtende Raven' staan.
http://www.looduskalender.ee/en/node/12256
Grappig filmpje.

Antoinet

elsjan

"Antoinet" <a...@aazwaanxx.demon.nl> schreef in bericht
Ja een aardig filmpje waarbij voedseloverdracht plaats vindt. Ik kan niet
precies zien wat het is en het lijkt alsof ze het in de sneeuw willen
begraven.

JanM.

SLe

Erg grappig ja, rollebollen in de sneeuw.
Sjef

Jos de Vries

Ik ben nu ook even aan het kijken. Je moet op 'direct stream'
klikken,
anders gebeurd er niets. Ik zag even een Vos voorbij komen.

mvg, Jos

elsjan

"elsjan" <els...@onzin.nl> schreef in bericht
Vanmiddag weer vier Zeearenden van verschillende leeftijd op het voer.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LMYU6YA4.jpg

JanM

Roelf van Bergen

"elsjan" <els...@onzin.nl> schreef in bericht
IK heb een paar dagen terug nog een opname gemaakt van in totaal 8
zeearenden, ik zal het even opzoeken en de datum hier oor geven.

Roelf

SLe

On 6 feb, 15:40, "elsjan" <els...@onzin.nl> wrote:
> "elsjan" <els...@onzin.nl> schreef in berichtnews:4f24042c$0$21405$e4fe...@dreader36.news.xs4all.nl...> Op de Estse Webcam zijn weer mooie gedetailleerde beelden te zien van
Prachtige vogel. Wel erg gecropte foto. Juveniel?
Sjef

elsjan

"SLe" <sleer...@gmail.com> schreef in bericht
Ja, dit is een juveniel.
De foto is nauwelijks gecropt omdat men af en toe sterk op de vogel inzoomt
met de webcam. Er schijnt de gehele dag iemand achter de afstandsbediening
te zitten die voortdurend van beeld en vergroting wisselt. Daardoor vind ik
de beelden soms nogal onrustig. Overigens is een aantal Zeearenden geringd,
zowel links als rechts met arfschuwelijke kleurringen. Tere zielen kunnen
dus beter niet naar deze beelden kijken.

JanM

SLe

On 7 feb, 09:52, "elsjan" <els...@onzin.nl> wrote:
> "SLe" <sleermak...@gmail.com> schreef in berichtnews:e51aa77f-11ef-48f1...@dp8g2000vbb.googlegroups.com...
Ik denk dat ik geen tere ziel ben -want behoorlijk gehard door een
weerbarstig leven- en toch vind ik die kleurringen afschuwelijk.
Sjef

Roelf van Bergen

"Roelf van Bergen" <roelf_van...@trashhotmal.com> schreef in bericht
De datum was 22 januari 2012.

Hier de film opname die ik er van gemaakt heb:

http://www.youtube.com/watch?v=fjyTIbgtBag&feature=youtu.be

Roelf

elsjan

"Roelf van Bergen" <roelf_van...@trashhotmal.com> schreef in bericht
Mooi filmpje, bedankt.
Maar liefst 8 arenden bij elkaar, alsof je een emmer leeg gooit.
Dat geringde exemplaar zit er ook tussen.

JanM

SLe

On 7 feb, 14:02, "Roelf van Bergen"
<roelf_van_berge...@trashhotmal.com> wrote:
> "Roelf van Bergen" <roelf_van_berge...@trashhotmal.com> schreef in berichtnews:jgp9nn$hmn$1...@nl-news.euro.net...
Mooi Roelf. Zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien. Wat moeten
die beesten sterk zijn dat ze dat diepgevroren vlees kunnen
lostrekken.
Bedankt, Sjef

Fustigator

Vitae forma vocata SLe <sleer...@gmail.com> , die Tue, 7 Feb 2012
01:45:44 -0800 (PST), in littera
<46e7c417-69bf-4090...@m2g2000vbc.googlegroups.com> in
foro nl.vogels.vogelaar(et aliis) vere scripsit quod sequitur:
Toch lijd je hier als een tere ziel :-)

--

Fusti