Webcam Zwarte Ooievaar

elsjan

In Estland staat er weer een webcam bij het nest van een Zwarte Ooievaar.

Voor belangstellenden: mms://tv.eenet.ee/kurg

JanM

Jos de Vries

Op maandag 23 april 2012 16:18:03 UTC+2 schreef elsjan het volgende:
> In Estland staat er weer een webcam bij het nest van een Zwarte Ooievaar.
>
> Voor belangstellenden: mms://tv.eenet.ee/kurg
>
> JanM

Leuk om te zien. Ik dacht eerst dat het een foto was, maar de vogel beweegt zich toch! Goed kwaliteit van de camera! Lijkt me beter dan bij Beleef de Lente.

mvg, Jos