Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Boerenzwaluw

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Sej1

ongelezen,
13 jun 2009, 16:06:2513-06-2009
aan
Hallo vogelaars,

Gisteren een mooi "voeder" tafereel mogen waarnemen.
Een aantal boerenzwaluwjonkies die van voedsel voorzien werden.
Voor wie wil kijken:
http://www.nickgroeneveld.nl/website/basis/cont_Vogel_boeren_zwaluw.php
De foto's zijn gemaakt met een Canon 40D en een 70 - 300.
Het zijn de eerste die ik echt toenbaar vind en ik hoop er nog veel te
kunnen posten.
Maar eerst de rest "herfotograferen", want dat kan allemaal wat beter.

Groeten Nick.

Jan Hendriks

ongelezen,
14 jun 2009, 02:43:5214-06-2009
aan

Leuke serie, Nick!

Jan

Sej1

ongelezen,
14 jun 2009, 06:09:4514-06-2009
aan

"Jan Hendriks" <geenspam@hier> schreef in bericht

> Leuke serie, Nick!
>
> Jan

Dank je Jan, ik kijk veel af bij jouw hoor ;-)

Groeten Nick.

Cor

ongelezen,
15 jun 2009, 04:13:0715-06-2009
aan
"Sej1" <sej1@[verwijderdit]home.nl verwijder [verwijderdit]> schreef in
bericht news:3a762$4a3406d8$5265ef9d$21...@cache5.tilbu1.nb.home.nl...

Lastig werkje dat beweegelijke spul he Nick?
En de aanhouder wint.

Gr Cor.

Sej1

ongelezen,
15 jun 2009, 14:14:5615-06-2009
aan
"Cor" <wee...@ffniet.nl> schreef in bericht

> Lastig werkje dat beweegelijke spul he Nick?
> En de aanhouder wint.
>
> Gr Cor.

Hoi Cor,

Inderdaad een lastig werkje dat beweeglijke spul. Maar het is natuurlijk wel
5 keer genieten.
1. Wandeling er naar toe
2. Het vinden van de vogels, op zich al een sport
3. Het fotograferen van de vogels
4. De wandeling terug
5. Het spannende moment op de pc of de foto's gelukt zijn

Anders begin je weer bij 1 ;-)

Kortom we blijven proberen.

Groeten Nick.

0 nieuwe berichten