berichtenservice (Libertel) met Siemens S31i

Stephan Haas

Mijn Siemens S31i heeft een eigenaardigheid bij het in-/uitschakelen
van de berichtenservice direct van Libertel.

Als ik inschakel met 1212 + send dan staat de service inderdaad
ingeschakeld. Het display van de S31i laat verder niets bijzonders
zien.
Als ik vervolgens uitschakel met 1213 + send dan wordt de service
uitgeschakeld, maar het display laat een icon zien dat aangeeft dat
het toestel geen oproepen ontvangt.

Vreemd?

Als ik de service wil inschakelen met de "omleiden" functie van de
S31i zelf, dan werkt de service soms wel/soms niet.

Heeft iemand ook soortgelijke ervaringen, en wat is er aan te doen?

Thanx, Stephan Haas

Ramon Quadflieg

"Stephan Haas" <s.h.m....@cable.a2000.nl> wrote in message

> [...]
> Als ik vervolgens uitschakel met 1213 + send dan wordt de service
> uitgeschakeld, maar het display laat een icon zien dat aangeeft dat

Het was toch
'1210 uit' en
'1211 aan'?

--
Ramon Quadflieg (ra...@isgek.nl)

Stephan Haas

Klopt, maar da's echt doorschakelen naar ander nummer: iik bedoelde
het gebruik van de voicemail

On Fri, 21 Jul 2000 00:28:40 +0200 (MET DST), tr <t...@dds.nl> wrote:

> [...]

Stephan Haas

Da's voor inschakelen voicemail na 3 x overgaan en inm gesprek
Bij 1212 / 1213 gaat alles meteen naar voicemail

On 20 Jul 2000 23:31:46 GMT, "Ramon Quadflieg" <r.qua...@chello.nl>