NIEUWE SMS SITE

Lennard

Gratis sms-en en operatorlogo's versturen naar je eigen mobiel of die van
een ander?
Kijk onder de rubriek GRATIS LOGO'S/ SMS van http://sms.zappsite.nl

Ga kijken op

http://sms.zappsite.nl

Groeten

Maarten Z

"Lennard" schreef:

> Kijk onder de rubriek GRATIS LOGO'S/ SMS van http://sms.zappsite.nl

Ja, leuk! LINKS naar boltblue en Lycos. ZO kan ik het ook!
:-(((
--
Maarten Z.
***

M.Wielaert

"Lennard" <lenn...@spamsite.nl> wrote in message

> Gratis sms-en en operatorlogo's versturen naar je eigen
> mobiel of die van een ander? Kijk onder de rubriek GRATIS

> LOGO'S/ SMS van http://sms.spamsite.nl

Nieuw hier? Hoepel alsjeblieft een eind op met je spam.

MW

Maarten Z

"Maarten Z" schreef:

> Ja, leuk! LINKS naar boltblue en Lycos. ZO kan ik het ook!
> :-(((

Extra noot: het is dus GEEN nieuwe sms-site, maar gewoon een link-site.
Oh, en die Lennard heeft een toepasselijk emailadres: lenn...@zappsite.nl
Iemand die niks te doen heeft en een abuse wil versturen?