On 16 May 2012 14:52:05 GMT, Rob <
nom...@example.com> wrote:
>Is dat zo?
>Ik koop altijd gewoon een bonnetje bij de supermarkt of tankstation
>en ik kreeg niet de indruk dat dat gaat stoppen.
Volgens mij het opwaarderen met een beltegoedbon niet nee.
Maar het mobiel opwaarderen via je bankrekening wel.
Dan moest je naar 1244 bellen en een 5 cijferige code opgeven en
daarna kon je een opwaardeerbedrag kiezen dat dan van je bankrekening
wordt afgeschreven.
Nu moet je daarvoor overstappen naar opwaarderen met een sms.