Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Naam galaxy S2 wijzigen

132 views
Skip to first unread message

~PCfreakŠ~

unread,
Feb 4, 2012, 1:36:48 AM2/4/12
to
hallo

Ik heb sinds gisteren een Samsung Galaxy S2 en werkt prima, ook via
wifi.
Maar ik zou graag de naam waarmee hij zich kenbaar maakt in het netwerk
willen wijzigen, in mijn router zie ik hem nu met de naam (null), wie
weet of dit kan en waar ik dat moet doen?
In de manual kan ik het niet vinden, en via Google wordt ik ook niet
wijzer.

groetjes Henk
--
Algemene tips om zelf een PC te bouwen, en tips
voor Windows7 en XP zie mijn site.
use...@pc-freak.nl www.pc-freak.nl

~PCfreakŠ~

unread,
Feb 6, 2012, 8:01:58 AM2/6/12
to
Op Sat, 04 Feb 2012 07:36:48 +0100, schreef ~PCfreak©~
<pcf...@werktniet.invalid> het volgende.

> hallo
>
> Ik heb sinds gisteren een Samsung Galaxy S2 en werkt prima, ook via
> wifi.
> Maar ik zou graag de naam waarmee hij zich kenbaar maakt in het netwerk
> willen wijzigen, in mijn router zie ik hem nu met de naam (null), wie
> weet of dit kan en waar ik dat moet doen?
> In de manual kan ik het niet vinden, en via Google wordt ik ook niet
> wijzer.
>
> groetjes Henk

Niemand enig idee?

Piet Beertema

unread,
Feb 6, 2012, 9:00:20 AM2/6/12
to
~PCfreak©~ wrote:
> ~PCfreak©~ wrote:
>> Ik heb sinds gisteren een Samsung Galaxy S2 en werkt prima,
>> ook via wifi.
>> Maar ik zou graag de naam waarmee hij zich kenbaar maakt in
>> het netwerk willen wijzigen, in mijn router zie ik hem nu met
>> de naam (null), wie weet of dit kan en waar ik dat moet doen?
>> In de manual kan ik het niet vinden, en via Google wordt ik
>> ook niet wijzer.
>
> Niemand enig idee?

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=6111

-p

~PCfreakŠ~

unread,
Feb 6, 2012, 9:16:04 AM2/6/12
to
Op Mon, 06 Feb 2012 15:00:20 +0100, schreef Piet Beertema
<www.godfatherof.nl/@opt-in.invalid> het volgende.

> ~PCfreak居 wrote:
Ik heb een aantal van die berichten gelezen, maar als ik het goed
begrijp is het niet mogelijk en is het een ontbrekende functie met
Android.
Correct me if I'm wrong.

Piet Beertema

unread,
Feb 6, 2012, 1:12:26 PM2/6/12
to
~PCfreak居 wrote:
> Piet Beertema wrote:
>> http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=6111
>
> Ik heb een aantal van die berichten gelezen, maar als
> ik het goed begrijp is het niet mogelijk en is het een
> ontbrekende functie met Android.

Inderdaad: dat kan *nog steeds* niet.

-p

~PCfreakŠ~

unread,
Feb 7, 2012, 2:47:16 AM2/7/12
to
Op Mon, 06 Feb 2012 19:12:26 +0100, schreef Piet Beertema
<www.godfatherof.nl/@opt-in.invalid> het volgende.
Bedankt, dan hoef ik niet verder te zoeken.
0 new messages