cursus spaans->nederlands

Arthur Koolen

Hallo,

weet iemand of er ergens een cursus spaans->nederlands te koop is?
eventueel ergens down te loaden is natuurlijk ook geen probleem.

m.v.g.

Arthur Koolen

Ferdinand Willems

"Arthur Koolen" <a.ko...@hccnet.nl> schreef in bericht
Wat bedoelt u met "een cursus Spaans-Nederlands"?
Ik veronderstel dat u een nederlandstalige cursus zoekt om Spaans te leren?
Ik ben al enkele jaren, als hobby, "bezig" met de Spaanse taal.
Ik heb een schriftelijke cursus van de Vlaamse Gemeenschap gevolgd. Heel
goed!
Surf naar: http://belgium.fgov.be en vraag daar waar je moet zijn om
inlichtingen te verkrijgen over de schriftelijke cursussen van de Vlaamse
Gemeenschap.
Te saludo!

Tonny Leeflang

Vorig jaar heb ik, om het Spaans wat op te frissen, een complete cursus
gedownload, iedere maand 3 lessen, maar een maand geleden was dat niet meer
mogelijk. Kijk voor de zekerheid even hier: www.spaansleren.nl en klik op
curso.
Met vriendelijke groet,
Tonny.

Arthur Koolen heeft geschreven in bericht <3A044B75...@hccnet.nl>...

Arthur Koolen

Nee ik zoek een cursus om nederlands te leren als spaans je moedertaal is.

Martien

> weet iemand of er ergens een cursus spaans->nederlands te koop is?
Het zou best eens kunnen dat Assimil (www.assimil.be) er eentje heeft. Deze
uitgeverij heeft cursussen voor diverse doeltalen en in diverse basistalen.
Over de kwaliteit kun je van mening verschillen maar ik heb de
Assimil-boeken gebruikt voor Servokroatisch, Pools en Arabisch en ik was er
best tevreden over.
Groeten,
Martien van Wanrooij