Alcohol Echtscheiding Huwelijk en 4 Kinderen, bedrog? Postnatale depressie? Alimentatieplichtige met kinderzorg, een onvoorzien fenomeen in rechtspraak.

al_2_all

Hallo,

Hier mijn lange verhaal.
Ik zit met veel twijfels wat te doen of na te laten. Graag krijg ik wat
feedback en tips.

Achtergrond:
==========
Mijn eerste partner bleek manisch-depressief. Ze wilde ondanks enige
psychotische fases perce kinderen maar bij en na de tweede ging het mis.
Wilde ook niet meer werken. Ze bouwde het beeld op dat we beter konden
scheiden en dat deden we in 1995. Kreeg nette scheiding en kids mee. Binnen
het jaar werd ze compleet psychotisch en verwaarloosde kids. Ik kreeg toen
een ouder gezag naast mijn drukke (goede en zeer goed betaalde) baan een
hele heksentoer. Riante alimentatie desondanks.

Op het KDV tijdens vakantie van de kids speelden mijn twee meiden zo leuk
met de dochter van een voor mij zeer charmante vrouw, Monique. Van het en
kwam het ander en vooral een vierde kind, dat enigszins tegen mijn zin
geboren werd. Want Monique vertelde het me terwijl ik stond te wachten om
"geholpen" te worden. En wilde geen abortus. Hoe dan ook, het is een pracht
kind hoor, zou haar nu niet meer willen missen. Meisje werd zeer
problematisch geboren in mei 1999. Toen hadden we dus 4 kids.

Om alles netjes te regelen wilde ik met haar trouwen onder huwelijkse
voorwaarden, namelijk geen gemeenschap van goederen maar wel deling van
vermogenstoename. Zij stemde toe maar zij een aantal keer "daar krijg je
spijt van". Heb hier natuurlijk op doorgevraagd, is er dan iets dat ik weten
moet van je, waarom denk je dat, aarzel je zelf. En kreeg dan lulkoek in de
zin dat ze zich zo minderwaardig voelde etc.
Oh, ze had haar problemen gehad, zoals een eerste partner met wie ze geen
sex had, een soort broer relatie. Een tweede partner van wie ze Lotte kreeg,
maar die haar mishandelde. Een derde relatie was een getrouwde vent die ze
gek had gemaakt. Ze had haar baan verloren omdat ze teveel afwezig was. Ze
had haar moeder verloren. Haar broers en zusters had ze onmin bij. Haar
vader was aan de drank.

Terwijl ze een heel stevige indruk maakte en (inderdaad) weer een erg knappe
vrouw werd. We hadden tot dat moment gewoon een erg goede relatie, diepgang,
gemeenschappelijke zorg, sex.

We trouwden december 1999. Ze hield een wat rare toespraak. Drie weken erna
hadden we een leuke avond/nacht met elkaar maar viel ze de dag erna compleet
flauw, bewusteloos en ik liet haar opnemen in ziekenhuis met ambulance. De
volgende dag werd ik naar ziekenhuis geroepen omdat ze weg moest. Ze bleek
namelijk veel teveel alcohol in haar bloed te hebben. Ze claimde niets
anders gedronken te hebben (etc). Ze werd daarna door huisarts gecontroleerd
op leverwerking.

Pas in maart 2000 kwam de aap uit de mouw na de nodige uitval van haar kant:
ze had een alcoholprobleem ontwikkeld als gevolg van een postnatale
depressie die ze had proberen te verdrinken.

Om het kort te houden: erna volgde een periode met complete
apotheekvoorraden aan Librium, Prozac, ze ging aan de pil etc. etc. We
gingen naar de Brijder, eerst voor losse gesprekken, later voor
deeltijdtherapie. We ging naar een goede psychologe, die haar & ons
probeerde bij te staan. Maar haar alcoholzucht won. De psychologe gaf het op
met nog een tussenpoging.

Ze kreeg hersenschudding op de zolder door zich te stoten. Ze viel van de
trap met onze baby. Hysterische kinderen aan de telefoon. Baby gebroken
beentje. Zij weer hersenschudding(?). Ze viel met de fiets met de baby. Veel
schrammen. Smoezen en leugens en bedrog naar mij toe. Overal alcohol
verstopt. Eerst overdag bedronken slapen en daarna midden in de nacht
actief. Een hel!! Zelf werd ik uit het MT gezet van onze onderneming omdat
ik te weinig tijd voor het bedrijf kon vrijmaken.

Al die tijd kwam het steeds vaker voor dat ze de kinderen verwaarloosde. In
het laatste jaar ben ik niet meer zeker geweest of ik kon werken. Steeds
weer ging er wat mis. Standaard was het telefoontje rond 15;00 met een
rotsmoes. Daarna ging ik altijd maar eerder naar huis, want dan had ze
gedronken.

Ben nog steeds gek op dat klote wijf! Al ze niet drinkt kan ik me echt niets
beters wensen! Ook niet voor mijn kids. Van mijn kant geen zwart wit
verhaal.

Hierna werd het nog erger. Ze ging zwerven. Bij politie aangifte gedaan. Na
tweede keer werd automatisch Meldpunt advies & kindermishandeling
ingeschakeld. Daarmee prima gesprek gehad. En tot op heden heb ik daar veel
steun aan. Want de vrouw die dat doet, heeft ervaring opgedaan bij de
Brijderstichting en kent dus deze verschijnselen. Gelukkig. Want ondertussen
beschuldigt ze me dus van mishandeling. Wat moet je dan als ze halverwege de
trap in elkaar valt en er vier kinderen beneden zijn, haar laten liggen? Heb
haar naar bed gezeuld en daar heeft ze nodige kneuzingen mee opgelopen. En
ze is gewoon querulant als ze gezopen heeft. Heb haar een keer ruw wakker
gemaakt. Heb haar teruggeslagen als ze mij sloeg.

Twee maal is ze opgepakt door politie in auto met teveel drank op. Tweede
keer met zoveel dat ze buiten elke schaal viel.

Denk nu niet dat ze permanent dronken is, ze is soms 4 weken zonder
gebleven. Maar gemiddeld verviel ze weer na een week.

Situatie van laatste maand:
======================
Sinds een maand heel andere fase ingegaan. Ze begon voor de deeltijdtherapie
bij de Brijder. 3 dagen per week. Thuiszorg. Na twee weken gaat ze weer
drinken en komt niet terug van therapie. Ik vervroegd van werk naar huis. Ze
blijkt achteraf bij Brijder weggestuurd. Stomdronken van fiets gevallen. Met
ambulance weer naar ziekenhuis. Politie brengt fiets terug. Ze belt dat ze
haar nek heeft gebroken. Maar belt later dat ze bij vriendin gaat slapen.
Vriendin (laatste) belt met mij wat ze moet. Maar houdt het niet vol. Ze zal
naar ons terugkomen maar doet dat niet. Heeft sex met iemand in de duinen.
Later wel terug. Overnacht nog een keer. Wil daarna naar een hotel om tot
zichzelf te komen. OK. Mag daarna getuige zijn via telefoon van haar sexuele
escapades. Wordt echter hotel uitgezet vanwege drankmisbruik. Politie pikt
haar op. Halen? Heb teveel te doen, pas na 5 uur ontnuchtering. Politie
prikt door haar verhaal van mishandeling (type verwondingen wijzen op
fietsongeval). Politie doet wat ze kan, van mij absoluut geen klachten!! Dan
mag ze van me alleen terugkomen onder condities, waaronder toestemming om
alle informatie te verkrijgen welke nodig is om te komen tot curatele
stelling en de instemming om volledig behandeld te worden in kliniek van de
Brijderstichting in Alkmaar. De aanwezige brigadier legt het allemaal uit en
uiteindelijk stemt ze toe en ondertekent het met goede handtekening. Haal
haar fiets (sleutel zoek) op (met 6 flessen port en een mobieltje vol met
oproepen van call girl bureaus)

Ze komt terug maar gaat na 1 nacht er al toe over om eerst het Blijf van
mijn lijf huis te benaderen (die geloven alles) en daarna op de camping in
Bloemendaal aan Zee te gaan staan met mijn fiets. Daar gaat de tent kapot en
deze jongen is weer zo gek om haar te gaan helpen met een nieuwe tent. In de
dagen erna is ze vaak compleet aan de drank en geeft zich ook aan diverse
kerels.

Uiteindelijk belandt ze in Amstelveen bij een goede vent die wel erg weg van
haar is (het is een stuk). Ze is een aantal dagen nuchter. Belt onder intens
verdriet en in een gesprek erna lijkt ze het dieptepunt te hebben bereikt
dat me voorgehouden is door diverse instanties dat ewr zou moeten komen. Ze
wil ervoor gaan. Ze komt daarom terug onder mijn conditie dat als ze drinkt
ze het huis wordt uitgestuurd. Haal haar tent op. Haal mijn fiets(op slot,
gemolesteerd)

Na een week krijgt ze een brief dat haar beroep inzake de inname van haar
rijbewijs is afgewezen en belt ze mij weer op rond 15:00. Als ik thuiskom
heeft ze weer gedronken en loopt lazarus door de tuin. Ik gooi haar mijn
huis uit. Haar tas met spullen had ze zelf al gepakt. Ze komt weer ergens
"goed" terecht. Gaat zelfs naar de Brijderstichting voor intake. Maar laat
zich niet inschrijven. Ook geen detox.

Nog niet naar voren gekomen in voorgaande:

- Monique is perfecte leugenaarster, zeker als het om alcoholgebruik gaat
- Als je man bent heb je nog veel meer moeite om haar niet te geloven, ze
lijkt zo lief, aantrekkelijk, zacht & kwetsbaar
- Uitgangspunt is altijd geweest dat Monique zelfstandig zich zou bedruipen,
daarvoor heb ik voldoende schriftelijk bewijs.

Mijn plannen:
==========

- Onder curatele stelling loopt.
- Spreek later vandaag (het is weer erg laat geworden) met mijn advocaat.
- Kinderen mogen Monique pas zien zodra ze nuchter is en onder behandeling
bij Brijderstichting.
- Ik wil in elk geval de financiele band doorsnijden en daarmee een einde
maken aan ons huwelijk, maar niet perce aan weer samenwonen op termijn.
- En dus wel ruimte laten dat als ze erin slaagt om binnen het jaar een half
jaar zonder alcohol te zijn, we weer kunnen praten over terugkeer etc.

Maar ik heb erg veel moeite om haar nog te vertrouwen. Zo hadden we vanavond
een afspraak om elkaar te spreken, maar belde ze niet (ik kan haar niet
bellen) en kwam ze niet.

Is dit een foute vrouw? Of een vrouw die door een PND in verkeerde hoek is
gekomen met alcoholgebruik? Of is ze schizofreen? Of manisch depressief?
Weet het niet.

Hoe dan ook. Heb nu de zorg van 4 kinderen over me. 12, 9, 8 en 2 jaar.
Prachtige meiden. Zal ervoor knokken. Ben parttime (80%) gaan werken. 2
jarige moet naar KDV. Voor woensdagen zoek ik nog oplossing.

Mijn vragen:
=========

- hoe kom ik achter mijn kansen voor een terugkeer van Monique? Misschien
naief hoop ik toch dat ze haar alcoholprobleem overwint en terugkomt. Maar
hoe beperk ik dan de slechte kansen?

- hoe zorg ik ervoor dat ze geen partneralimentatie verkrijgt? Gaat toch op
aan drank en dat ze niet kan werken vanwege drankprobleem mag mij toch niet
worden aangerekend. (Andere uitspraken?)

- er zijn geen kinderen geboren tijdens huwelijk, maar er zijn wel kinderen.
Bij domme toepassing regels moet ik voor drie weken huwelijk zonder
alcoholproblematiek 12 jaren gaan betalen, omdat een vrouw die tijd nodig
heeft om over de strop heen te komen dat haar huwelijk is mislukt en de
kinderen in die tijd op moet kunnen voeden.

- dat even afgezien van feit dat mijn eerste ex partner alle aanwezige
partneralimentatie ruimte opsnoept en die oook al niet voor de kinderen
zorgt. Te gek voor woorden allemaal.

- vergeet ik iets, zijn er (nog meer) slechte kansen?

Alec

Paul Vermaas

Hallo Alec,

Vooraf even, pffffff wat een verhaal, wat een leven, wat een pech.
Je zoekt ze wel uit ......

Tja, je vroeg naar nog meer slechte kansen.
Onbetamelijke (en min of meer retorische) vraag natuurlijk, maar weet je
zeker dat de vierde van jou is?

Vraag me ook af, mede gelet op wat je ondanks alles kennelijk voelt voor
je vrouw, of je niet beter doet om het te laten bij de onder-curatele
stelling ipv te scheiden.
Het lijkt me zeer de vraag of je alimentatieplicht kan vermijden bij
echtscheiding, en gedwongen opname annex onder curatele stelling biedt
wellicht de beste kansen op een definitief afkicken.
Bovendien heb je als echtgenoot meer invloed op een afkickproces, en
bied je je vrouw meer perspectief, dan wanneer je zou scheiden.

Weet je waar je vrouw van leefde toen je haar leerde kennen?
Weet je (zeker) hoe lang je vrouw al voor call girl speelt, en of ze dat
alleen doet als ze dronken is? (lijkt me voor klanten weinig
aanlokkelijk).
Is het een nymphomaan trekje, of alleen een geldbron voor haar
verslaving?
Denk je niet dat er een geestelijke stoornis is ontstaan die heel wat
verder gaat dan een uit de hand gelopen pnd? Is ze misschien
schizofreen?

Kortom, ik snap dat je van haar houdt ondanks alles, maar heb je niet
toch nog een te mooi beeld van hoe ze werkelijk is?
Is het echt alleen de alcohol?

Excuus dat ik niet bijster veel tips voor je heb.
Leef met je mee. Wees maar blij met je kids.

Vriendelijke groet,
en heel veel sterkte gewenst,
Paul Vermaas

Lin

Alec,

Ik weet niets anders te zeggen, dan verdomme, wat een sores. Alcohol en elke
andere verslaving zijn dodelijk voor een relatie. Ik heb jaren met een
alcoholist samen gewoond, kon ook niet weg, want het was mijn vader. Nu is
hij 75 jaar en woont als een wrak op een flat, nee, hij drinkt niet meer.
Hij heeft het syndroom van Korsakoff. LIjkt een beetje op Alzheimer. Ook hij
is onder curatele gesteld, maar de enige reden dat hij niet meer drinkt,
komt omdat hij het huis niet uit kan (dan verdwaalt hij) en dus zelf geen
drank meer in huis kan halen.
Het advies van Paul klinkt mij heel verstandig in de oren.
Ik herken in je verhaal het verhaal van mijn moeder, die ook stapeldol was
op mijn vader, maar na 31 jaar!!!! huwelijk zelf zo kapot was, dat ze
gescheiden is en vervolgens nog jaren zelf in de psychiatrie terecht is
gekomen. Gelukkig heeft ze nog enkele fijne jaren gehad.
Ikzelf heb ook negen jaar!!! mogen knokken tegen alles wat ik heb
meegemaakt. En het heeft me mijn eerste huwelijk gekost. Geen fijne
verhalen, maar ik kan je maar een ding zeggen, kies in godsnaam voor je
kinderen en jezelf. En ik wens je heel veel sterkte. Mijn mailbox staat
altijd open, dus als je raad nodig hebt ( van een expert....nou ja....8-(.
Of je hart wil luchten, mag dat altijd.

Lin

al_2_all heeft geschreven in bericht ...

max

"al_2_all" <bum...@quicknet.nl> schreef in bericht

> Hallo,
>
> Hier mijn lange verhaal.
> Ik zit met veel twijfels wat te doen of na te laten. Graag krijg ik wat
> feedback en tips.

Ik heb je verhaal met aandacht en verbazing gelezen...Pffffff
Dat wilde ik even zeggen, dat je verhaal wel gelezen word..

--
Met vriendelijke groeten van Max

al_2_all

(Vervolg; nu ook bedreiging, intimidatie en gevaar van kidnap)

ALLEREERST BEDANKT VOOR DE AARDIGE REACTIES OP VOORGAANDE. (ook per prive
mail)

Donderdagmiddag belt Monique me poeslief. Dat ze iedereen zo mist, heel
gebrijpelijk. Ik ga weer deels voor de bijl en zeg dat als ze nuchter is ze
de kinderen vanavond even kan spreken. Ik zal haar om 21:00 later 20:00
oppikken. Op de afgesproken tijd/plaats is ze er niet. Wel een busje met de
(aardige) knul waar ze bij verblijft. Die zegt dat het zo niet langer kan,
dat ze echt zo'n alcoholprobleem heeft dat ze niet kan blijven. Ik moet de
kleine nog naar bed doen en spreek af dat ik hen om 21:00 zal helpen een
slaapplaats voor Monique te vinden. Om 21:00 komt Monique zigzaggend over
straat. Ze wil graag dat ik haar naar Gerard, de man waar ze ook verbleef in
Amstelveen, breng. Heb geen taxibedrijf en zeg haar de auto weer te
verlaten. Weer thuis krijg ik collect call gesprek(ken). Uiteindelijk pik ik
haar om 23;00 op. Politie was er ook al, want ze hing op blote voeten rond
bij De Bank. Neem haar mee naar huis, opdat ze roes uit kan slapen en morgen
naar nieuw onderkomen kan gaaan zoeken. Wel voor 07:30 huis uit ivm kids.
Praten tot 24:00 en dan belt ze Gerard, die haar komt halen. Een maf figuur
die beweert ervaring te hebben met dit soort gevallen. Duidelijk geweest dat
zolang Monique zich niet laat behandelen ze de kinderen niet mag zien.
Monique zit duidelijk met hem te fleurten, er is duidelijk veel meer
voorgevallen tussen die twee. Het blijkt ook dat Gerard al de hele dag bezig
is om haar te vinden. Uiteindelijk vertrekken ze om 01:30 in goede harmonie.

Vandaag kwam ik rond 16:45 thuis en Monique en Gerard waren onafgesproken
aanwezig. Schrik me rot. Heb gezegd dat ze niet welkom waren omdat dat niet
de afspraak was en ze de kinderen niet mocht zien totdat ze onder
behandeling zou zijn gegaan. Dat wist ik helemaal niet, en bepaal jij dat
was de reactie van Gerard. Ja, dat bepaal ik in overleg met Advies meldpunt
kindermishandeling. En ga mijn huis nu uit. Wilden ze niet. Hij was een
commando en trainde zich suf en meer spierballentaal.

Ik bel 112.

Deze vrouw heeft helemaal geen alcoholprobleem en je bent een idioot dat je
haar die verklaringen hebt laten tekenen en je runt hier een gekkenhuis, zei
Gerard, let maar op, dan kom ik hier met een paar kerels om je in elkaar te
slaan. En die kinderen horen gewoon bij Monique en nemen we zo een keer mee.
En loopt dan ondertussen huis uit met Monique. Ik loop mee en verzoek ze te
blijven tot politie er is. Die laat even op zich wachten en ik wil bellen
naar advies meldpunt kindermishandeling die Gerard kan inlichten over
werkelijke stand van zaken want die Gerard is gewoon een wat naieve figuur
die meer denkt met zijn spieren als met zijn hersens en zich compleet laat
misleiden door dat knappe koppie van Monique. Gerard slaat mobieltje uit
mijn handen.

Dit alles gebeurt terwijl de kinderen het zien en meemaken en ik kan niet
voorkomen dat ze het meemaken.

"Is dit nu wat je wil" vraag ik aan Monique. "Het is blijkbaar nodig" zegt
ze. Ze vertrekken voortijdig.

Politie komt en ik doe aangifte van bedreiging.

Van kids hoorde ik ook dat ze met Thuiszorg gesproken hadden dat Monique
helemaal geen drank probleem heeft. De naieve mensen kunnen dat niet
begrijpen, dus weer probleem erbij.

Later komen ze weer terug en kids doen het keurig, meteen naar binnen, maar
wel weer een rot ervaring voor ze. Oudste belt 112. Gelukkig niet nodig,
Monique had alleen wat laten liggen. Kon ze krijgen. En of ik nog meer geld
voor haar had?

"Neen, alles loopt voortaan via de advocaat".

Blijkbaar zijn dit soort gebeurtenissen nodig om me in te laten zien dat het
over&uit is en ze gewoon zelfs echt gevaarlijk aan het worden is voor het
welzijn van mij & mijn kids. Vraag me af of ik de twee meest bedreigde
kinderen tijdelijk uit huis moet plaatsen totdat voorlopige voorzieningen
zijn getroffen?!

Heb de advocaat gebeld dat er voorlopige voorzieningen moeten komen met
straatverbod. EN met spoed s.v.p.

En Meldpunt kindermishandeling weer ingelicht per fax.

Graag jullie geestelijke bijstand, tips en advies.

Alec

Paul, bedankt.

Die curatele stelling was ik ook opgestart met het idee nog getrouwd te
blijven, mits behandelbaar en mits ... Maar ze is nu zo idioot en zoekt en
vindt wat naieve kerels die op haar vallen en wat voor haar willen doen. En
je moet als man wel heel sterk in je schoenen staan bij haar want ze kan
liegen als de beste en gelooft er tijdelijk in ook.

Door diverse parijen is me geadviseerd om met haar te kappen, door
maatschappelijk werk maar ook door haar eigen familie. Dat uitzicht geven
gaat dus niet meer lukken (en zie recente gebeurtenissen, die ik haar niet
meer zal kunnen vergeven. Sex met anderen is tot daar aan toe, maar die
anderen zo tegen me opstoken en daar de kids aan blootstellen is een heel
ander verhaal)

Wat mij betreft is ze nu hartstikke gek. Die sexuele uitspattingen zijn in
onze relatie beslist pas gekomen nadat ze tever was weggezakt in de alcohol.

mvg,
--
Alec
"Paul Vermaas" <vermaa...@freeler.nl> wrote in message

al_2_all

Lin,

Bedankt, maar je conclusie dat een verslaving dodelijk is voor een relatie
staat wat op gespannen voet met het advies van Paul. Over die dodelijkheid
ben ik het wel met je eens. En Paul heeft tussen de regels goed doorgelezen
dat ik nog niet van Monique ben afgekicked. Maar door recente gebeurtenissen
gaat het wel steeds harder.

Mijn conclusie van dit al is, dat ik de curatele (die meer past bij de
intentie het huwelijk voort te laten duren) moet doorzetten totdat de
voorlopige voorzieningen rond zijn. Er kan immers nog van alles gebeuren,
het is meer een soort extra zekerheid geworden.

Mijn kinderen moeten hier verder zo weinig mogelijk van meemaken. EN dat
geldt zeker voor haar eigen kind, dat nu van beide natuurlijke ouders
verstoken is.

Oh ja (bij Paul vergeten), Manon is vermoedelijk wel mijn kind, want ze
heeft mijn flaporen en werd verwekt tijdens vakantie in hoogtijd romantiek.

Ik kies voor mijn kids en mezelf en hoop op meer geluk in de toekomst t.a.v.
mijn parnerkeuze:

- geen vrouwen meer met buitenechtelijke kinderen
- geen vrouwen met WAO en/of WW uitkering
- geen vrouwen met een chaotisch slecht opgeruimd huis
- geen vrouwen meer die ervan uitgaan dat je hun problemen wel oplost
- geen vrouwen meer die nauwelijks vrienden/kennissen blijken te hebben
- geen vrouwen die nauwelijks hobby's blijken te hebben (alleen tv en
praten)

Dit al ging op voor Monique, dus sorry voor de lezende dames die zichzelf
hierin herkennen.
Monique compenseerde in goede periode wel veel van deze factoren en ik wil
dus geen zwart wit verhaal ervan maken. Dus daarom ook:

- veel tijd aan kinderen, ook die van mij (2 oudste)
- heerlijke kok
- gezellig
- lief

Maar per saldo was dat dus vrij tijdelijk.

Alec Balledux
"Lin" <lin...@yahoo.com> wrote in message

Paul Vermaas

Hallo Alec,

Schiet me nog te binnen,
als ik het goed snap is het derde kind niet van jou,
vraag me een beetje af wat je juridische positie is t.o.v. dit kind.
Ik stel me voor dat je die het liefst er gewoon bij wil houden nu,
maar dan is wellicht zaak om heel snel achter naamswijziging /
toekenning ouderlijke macht etc. aan te gaan als dat niet al gebeurd is.
Misschien, als je Monique nog een keer in heldere staat aantreft, kan je
haar doen inzien dat dat het beste zou zijn?

vriendelijke groet,
Paul Vermaas

"al_2_all" <bum...@quicknet.nl> schreef in bericht

al_2_all

Hai Paul,

derde kind is niet van mij. Maar Advies Meldpunt Kindermishandeling staat
achter me. Ze kunnen alleen weer niets doen zolang Monique niets verkeerds
doet. Misschien dat dat nu wijzigt n.a.v. recente ontwikkelingen. Vroeger
zag Monique het in (geformuleerd als: " terug na half jaar zonder
alcohol" ), maar nu leeft ze in wereldje dat ze ofwel op zichzelf gaat met
de jongste twee ofwel met haar nieuwe partner. Onderneemt ze een poging, dan
is er voldoende aanleiding voor actie vd raad. (mi te laat , want dan zijn
betreffende kinderen al beschadigd door kiidnap etc)

Die nieuwe partner is iemand die zichzelf heel wat vindt maar mogelijk
gewoon ook zelf in een psychotisch rondje draait. Had het over uurtarieven
van 1300 gulden en woont aan de andere kant in klein huisje. Heeft zijn dure
jeep bij pomp laten staan want ze accepteerden geen DM etc. Maar geld
interesseert hem niets en meer spierballen- en pietpraat. Maar gelooft haar
wel (?) en dat is natuurlijk een hele opluchting voor haar.

Een vd laatste keren overigens liet ze weten het er niet mee eens te zijn.
Toen heb ik gezegd dat ze dat via haar advocaat moest regelen.

Denk er hard over om de bedreigde kinderen (jongste twee) onder te gaan
brengen op soort onderduikadres. Maar waar.

--
Alec
"Paul Vermaas" <vermaa...@freeler.nl> wrote in message

Paul Vermaas

Kleine aanvulling,

Als de onder curatelestelling lukt, ben je ook af van een eventuele
poging om het jongste kind aan jouw gezag te onttrekken (kidnap
daargelaten); curatele betekent ook meteen onbekwaamheid om de
ouderlijke macht uit te oefenen.
Dat houdt voor kind nr. 3 trouwens in dat (als moeder in haar eentje nu
de ouderlijke macht heeft) een voogd moet worden benoemd.
Meest voor de hand ligt wellicht dat jij dat zou zijn, maar steek je
licht op bij de advocaat.

vriendelijke groet,
Paul Vermaas

"Paul Vermaas" <vermaa...@freeler.nl> schreef in bericht

al_2_all

Dat is een heel waardevolle aanvulling Paul!!

--
Alec Balledux

"Paul Vermaas" <vermaa...@freeler.nl> wrote in message

Paul Vermaas

Hallo Alec,

Dat meldpunt kindermishandeling dat je noemt, is dat een instelling
waarmee je contact hebt gezocht omdat er werkelijk sprake is van
mishandeling? Of is het (ook erg hoor) verwaarlozing.
Let in ieder geval op dat je geen beschuldigingen uit die je niet kan
onderbouwen; dat breekt je altijd op in een eventueel proces over
toekenning/ontneming van ouderlijke macht, al dan niet in het kader van
de echtscheiding.

Bespreek e.e.a. vooral met je advocaat, maar ik zou zeggen dat je vooral
de goede volgorde moet aanhouden i.v.m. de toekomst van de kids.
Mijn indruk is dat volgorde moet zijn:
1. curatele (dan heb je de ouderlijke macht over kind 4, en lijkt
benoeming tot voogd voor kind 3 een haalbare kaart)
2. uiterste poging je vrouw te doen instemmen met klinische behandeling,
liefst snel gevolgd door een RM op eigen verzoek zodat ze niet zomaar
weer kan vertrekken uit de kliniek (ik schreef eerder over gedwongen
opname, maar dat lijkt geen haalbare kaart zolang ze niet zichzelf of
een ander iets ergs aandoet).
3. als ze 2. niet wil, dan toch maar de scheiding doorzetten, en
inderdaad heel snel voorlopige voorzieningen vragen (en nieuwe sloten op
de deur).

Je geeft zelf nog aan ook een straatverbod te willen, maar ik ben bang
dat dat moeilijk realiseerbaar zal blijken zolang het blijft bij
dreigementen (die niet eens van haar zelf komen).
Ik zou die pipo uit A'veen in elk geval maar niet meer binnenlaten.

Tip (geintje??):
hou een dagboek bij (ook nog handig wellicht als steuntje bij
procedures), en schrijf over een poosje als het allemaal achter de rug
is een boek, als ik de kijkcijfers zie van reality shows op tv is daar
vast een markt voor.

vriendelijke groet,
Paul Vermaas

Paul Vermaas

> [...]
gaan
> brengen op soort onderduikadres. Maar waar.

Voorzichtig Alec, onttrekking van een kind aan de ouderlijke macht (en
misschien is dat wel wat je nu al doet met kind 3) mag niet.
Als Monique in een helder moment dat bedenkt, en aangifte doet bij de
politie, is het kind denk ik zomaar overgeleverd aan de grillen van de
moeder.
Als je dan ook nog verdenking op je laadt door ze te laten
logeren/onderduiken vind je misschien opeens veel minder medestanders.
Ik begrijp je dilemma best, maar een snelle onder curatelestelling voor
Monique annex benoeming tot voogd voor kind 3 voor jou (of tot
pleegouder/gastgezin als het allemaal wat te lang duurt) lijkt heus het
beste alternatief. Ik neem toch aan dat dat soort zaken niet achteraan
de justitiële wachtlijst terecht komen?
Wat zegt je advocaat over haalbaarheid en doorlooptijd van de procedure?

vriendelijke groet,
Paul Vermaas

al_2_all

Paul, fijn dat je me zo actief bijstaat.

"Advies en meldpunt Kindermishandeling" is heel officieel tussenstation met
kinderbescherming en automatisch ingeschakeld door politie omdat ik die
tweemaal inschakelde vanwege vermissing van Monique (zwerven). Uitgangspunt
darabij is heel terecht dat als er verslavingsprobleem speelt kinderen in
het nauw komen. Verwaarlozing etc. Is ook geval geweest. Niet lang omdat ik
dan weer insprong, maar is wel gebeurd. (Oudste moest dan kleinste verzorgen
etc)

Al mijn beschuldigingen kan ik minimaal aannemelijk maken en de meest kan ik
keihard bewijzen. Er zit nog wel een aantal zaken die ik graag bij politie
op zou vragen, maar weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken.

En je geintje neem ik serieus, want ik heb de gewoonte ontwikkeld het meeste
van me af te schrijven of te mailen. Kan dus prima in boekvorm. Maar eerst
overleven svp!

Tot mails
--
Alec

"Paul Vermaas" <vermaa...@freeler.nl> wrote in message

G. Ch. J. MASSA

paul Vermaas ga hier weg je geeft mensen hoop terwijl je niets te
bieden hebt.

Paul Vermaas

"G. Ch. J. MASSA" <gchj...@wxs.nl> schreef in bericht

paul Vermaas ga hier weg je geeft mensen hoop terwijl je niets te
bieden hebt.

Ach,

Ik laat maar aan de lezers van de nieuwsgroep over om dat te beoordelen.
Wat jij er van vindt is me wel duidelijk.
Wat ik van jou vind is ook weinig vleiend, maar ik heb geen behoefte dat
hier te melden.

DD

paul Vermaas ga hier weg je geeft mensen hoop terwijl je niets te
bieden hebt.

PLOINK

Dennis (heeft meer aan Paul dan aan jou)

DD

<even flink genkipt in akelig verhaal>

> - geen vrouwen meer met buitenechtelijke kinderen
> - geen vrouwen met WAO en/of WW uitkering

Hier heb je me boos. Ook ik zit voor 80-100% in de WAO, heb drie kinderen
(tijdens een huwelijk verwekt en geboren) maar WAT zegt mijn onvermogen tot
het verrichten van betaalde arbeid over mijn lichamelijke en vooral
geestelijke vermogens?????

Verder wil ik je alle sterkte wensen, maar deze opmerking doet pijn.

Dennis (red zich verder best)

webcat

"DD" <d...@quicknet.nl> wrote in message
Ha Dennis,
Je moet je niet aangevallen voelen, hij verexcuseert zichzelf al in zijn
posting. Het lijkt me in zijn geval inderdaad niet "handig" als hij nu
verliefd zou worden op een vrouw die in de WAO or whatever zit met 3 of 4
kinderen.
T enige wat hij wilt (wat ik begrijp) is rust voor zijn kinderen en
zichzelf....
Je zult eerst tot jezelf moeten komen, alles op een rijtje kunnen/moeten
zetten, een positief zelfbeeld, goede toekomst voor je kinderen wil je weer
aan iets anders beginnen, toch ?
--Willeke.
*die Dennis heel goed begrijpt*

al_2_all

Sorry, niet de bedoeling ook maar iemand kwaad te maken.

Maar ik heb ook niet gezegd dat WAO/WW 'ers onvoldoende lich/geestelijke
vermogens hebben.
Alleen maar dat ik dat bij mijn persoonlijke partnerkeuze niet meer zie
zitten. Net als een aantal andere dingen en jij wellicht ook een aantal
dingen niet zal willen die wel op mij van toepassing kunnen zijn.

Zo OK?

Alec

max

> vriendelijke groet,
> Paul Vermaas

paul Vermaas ga hier weg je geeft mensen hoop terwijl je niets te
bieden hebt.

Waarom ?

G. Ch. J. MASSA

Paul Vermaas wrote:

> [...]

>meen je dit nu echt bv 1 vs 2 ?? en dan 3 nog . Denk dat de (tegen) partij zich rot lacht.

G. Ch. J. MASSA

Hop het vor jou , maar had het niet tegen je

gerard

al_2_all

Pfff,

Na deze ervaring kon ik wel wat opbeurende dingen gebruiken en zowaar, dat
gebeurde ook. Zo was mij oude au pair (fantastische meid) bereid om op de
woensdagen de meiden op te gaan vangen en hielden Gerard en Monique zich dit
weekend aan de door mij geformuleerde eisen aangaand contacten met de
kinderen. Zo kwam Monique zaterdag nuchter langs en was Gerard niet te
bekennen.

Het goede nieuws lag hem deels in het feit dat ik steeds meer afstand van
haar kan nemen en steeds minder met die buikpijn rondloop van "hoe kon ze
dit doen, hoe gaat het met haar, waarom geeft ze zich aan dergelijke kerels"
etc. Op mijn lijstje schreef ik zelfs "kleren Monique in verhuisdozen doen"
en daar verheug ik me nu al op!

Prima weekend ook weer eens gehad, zo zonder de zorgen van 'zal het wel goed
gaan' etc. Met kids wezen wandelen en dan voel je je wel weer een soort
weduwnaar.

Zeer productief bezig geweest, stond elke keer rond 06:00 op en werkte dan
tot 09:00, kids tot 13:00 en weer werken tot 15:00. Kids tot 21:00 en weer
werken tot 01:00.

Concept convenant helemaal afgemaakt. Zag ik nogal tegenop, blij erdoor te
zijn. Heb afspraak met haar om dit a.s. dinsdag door te nemen. Zal heus niet
meteen OK zijn, maar doe haar toch redelijk voorstel.

Alec Balledux

max

> Pfff,
>
> Na deze ervaring kon ik wel wat opbeurende dingen gebruiken en zowaar, dat
> gebeurde ook.

Veel sterkte, meer kan ik je niet toe wensen..

Max

al_2_all

Wauw, verhelderend zo'n contact met mijn a.s. ex.

Monique belde me daarnet op mijn mobiel. Gewoon lukte niet want dan kreeg ze
een faxnummer.
Ze miste me zo. En vooral de kinderen.

Mijn fax bleek toch wel te werken, maar hun inktcartidge was op. En
internetten voor de woonkrant lukte ook al niet. Ik kon daarentegen mezelf
via m'n mobiel gewoon bereiken.

Maar ja, zo'n figuur die zegt dat ie 1300 per uur verdient en in een
arbeidershuisje aan het spoor woont heeft het natuurlijk veel te druk om
zich met dat soort details bezig te houden.

Ze was gefietst naar Overveen om haar pas te activeren (ik had haar haar
spullen voor haar rekening gegeven, maar niet haar paspoort, svp eerst
convenant ondertekenen) en dat was zo'n eind van Amstelveen, tjonge. Bij
navraag ging het om het kantoor in Amstelveen zelf, maar Amstelveen en
Overveen lijken erg op elkaar, toch?

Ze was vreselijk gebeten door muggen en van de trap gevallen, haar hele
gezicht lag open. Zielig!
Mishandeld door haar nieuwe partner? Hoe kom ik erbij. Met wie ze overigens
wel in hetzelfde bed lag, ach het is een oude man en hij zorgt goed voor me,
mishandelt me niet. "Heb je er dan niet de pee in zo?" "Alec wat moet ik
anders" (van de drank afgaan misschien??).

Maar hoe komt het dan dat je van de trap valt? "Er was een oude buurvrouw
bij hoor!"

"Alec, ik hou van je."

Nou, ben benieuwd wat we morgen kunnen bespreken.

Alec Balledux

al_2_all

G. Ch. J. MASSA

Aan dit soort commentaar heeft niemand iets dus stop daarmee!

Alec

"G. Ch. J. MASSA" <gchj...@wxs.nl> wrote in message

max

> "Alec, ik hou van je."
>
> Nou, ben benieuwd wat we morgen kunnen bespreken.

Veel sterkte morgen

Max

al_2_all

(vervolg)

Gisteravond belde ze me nog laat, dat ze mij en de kinderen zo miste, dat ze
zo van me hield, dat ze graag terug wilde komen etc.

Vandaag belde ze rond 13:15 met een heel zielig verhaal dat ze me zo miste
en er niet uit zag vanwege de val van een trap in de tuin of zo. De afspraak
was dat we eerst het bankpasje zouden activeren en vervolgens het concept
convenant zouden doornemen.

In Amstelveen kon ze niet normaal lopen vanwege de drank en ze zag er
inderdaad niet uit. Ik schaamde me om naast haar te lopen want dan denken
mensen meteen dat je dat wijf mishandeld hebt.

Na activering wilde ze opeens niets meer doornemen. Ze had immers weer de
mogelijkheid om aan geld te komen (en kan nu dus weer op legale wijze aan
drank komen i.p.v. het te stelen (deed ze regelmatig) ).

Tja, dat zijn haar uitspraken nu dus nog waard, minder dan een cent.

Hoera: de voorlopige voorzieningen zijn aangevraagd.

Helaas speelt die vriend van haar op, die wil een "sportieve oplossing"
zodat "de kinderen een prettige vakantie" kunnen hebben. En als ik
"sportief" blijf, blijft hij dat ook. Fijns.

Nu ik heb niet gevraagd om zijn bemiddeling en ik wil dat het gewoon
officieel wordt gespeeld. Er zijn instanties voor dit soort zaken. Dus
gereageerd dat ik best omgang wil regelen, maar wel in overleg met en advies
van "Advies en meldpunt kindermishandeling".

Voel me wel bedreigd door dat halve onderwereld figuur.

Alec
"max" <M...@Tomaatnet.nl> wrote in message

Paul Vermaas

"al_2_all" <bum...@quicknet.nl> schreef in bericht

Hallo Alec,

Ik hoop voor je dat het goed is gegaan vandaag, en dat je wat zinnige
afspraken hebt kunnen maken, ook (en misschien wel vooral) over de
kinderen.
Wees overigens voorzichtig met zaken die je schrijft.
Ik begrijp heus dat het genuanceerd ligt, maar je vrouw onder druk
zetten met het achterhouden van haar persoonlijke papieren teneinde snel
het convenant getekend te krijgen kan zelfs averechts uitpakken (o.a.
wat dat convenant betreft).

vriendelijke groet,
Paul Vermaas

al_2_all

Paul, anderen,

Niets zinnigs kunnen bespreken want nadat ze rekening kon gaan gebruiken
wilde ze niet meer praten.
Had trouwens ook gedronken (zie andere posting).

Ik ben bang dat als ik haar paspoort geef ze allerlei gekke dingen kan gaan
doen.
Een curatele procedure loopt ook nog.

Mijn advocaat zei me wel, dat die curatele procedure waarschijnlijk beter
gestopt kan worden, want die was ingezet met het idee van bescherming voor
haarzelf en mogelijke terugkeer. Nu ze zich niet wil laten beschermen en
terugkeer niet meer aan de orde is is de grond daarvoor weggevallen.

Adviseer je me dus om het paspoort terug te geven (daar gaat het alleen maar
om, want rijbewijs was al in beslag genomen)?

En de curatele procedure te stoppen?

Alec
"Paul Vermaas" <vermaa...@freeler.nl> wrote in message

al_2_all

Ontvoering? Alcoholisme Echtscheiding

SITUATIE:
Sinds 21 juni heeft de alcoholische echtgenote de echtelijke woning
verlaten. (nu 5 weken terug)

Eerder heeft de vrouw schriftelijk in aanwezigheid politie na ontnuchtering
haar alcoholisme toegegeven en ingestemd met onder curatele stelling,
echtscheiding en verzorging van kinderen door de vader.

Na eerst 2 * elders verbleven te hebben (hotel en prive persoon) en er daar
2 * uitgezet te zijn vanwege drankmisbruik, is ze verkeerd terecht gekomen
bij louche figuur (leek eerst wel OK), die nu dreigt met maatregelen en
onorthodoxe methoden zodat de kinderen bij de moeder terecht komen.

Zowel curatele stelling (maar zal dat gaan intrekken, want punt gepasseerd
dat ze terug mag/kan komen) als voorlopige voorzieningen zijn aangevraagd
met vader (mij) als verzorger.

Er is een uitgebreid politiedossier, Advies meldpunt kindermishandeling is
op de hoogte maar kan vooraf niets doen.

KINDEREN (4 meiden en 3 situaties):
Oudste twee zijn 12 en 9 en voogdij zit bij vader (en niet bij natuurlijke
moeder of bij nog- huidige echtgenote).

Kind van 8 is van een ex van haar en heb ik formeel niets over te zeggen.
Kind wil niet weg, want heeft verdomde goed door dat het met haar moeder mis
zit. (Vele malen in bijzijn kinderen dronken geweest, bewusteloos op bed,
kinderen mij op mijn werk bellen dat ik naar huis toe moest komen).

Kind van 2 is van ons samen, door mij erkend voor het huwelijk.

VRAAG:

Als die vent met haar langskomt, kunnen ze dan alle 4 de kinderen zomaar
meenemen? Ik weet niet goed wat ik dan moet zeggen, behalve roepen dat dat
ontvoering is, maar is dat zo?

Verschilt dat per kind- situatie?

Voel me bedreigd en mijn kinderen idem. Help!

--
Alec

Paul Vermaas

> [...]
alleen maar
> om, want rijbewijs was al in beslag genomen)?

Tja, Alec,

Jij kan denk ik beter inschatten dan ik wat je a.s. ex zou kunnen doen
als je haar pas teruggeeft, enige dat ik bedoeld heb aan te geven, is
dat als je vrouw later zou kunnen aanvoeren dat je oneigenlijke
drukmiddelen hebt benut om haar een convenant te laten tekenen waarmee
ze eigenlijk geen vrede heeft, dan zou je wel eens alle moeite voor
niets kunnen doen wat dat convenant betreft.

Wat de curatele procedure betreft, ook dat is een lastige zaak om te
beoordelen.
Vanuit het belang van je vrouw geredeneerd zou curatele misschien kunnen
helpen om haar persoonlijke kar toch nog weer vlot te trekken.
Aan de andere kant heeft je advocaat wel gelijk denk ik, als hij zegt
dat het overeind houden van die procedure wat op gespannen voet staat
met het vragen van voorlopige voorzieningen in het kader van een
echtscheiding.

Wat ik eerder schreef over de volgorde van zaken (eerst curatele dan pas
echtscheiding als die onvermijdelijk is) was vooral ingegeven door het
belang van de kinderen.
Het belang van de kinderen is denk ik dat ze alle vier bij jou kunnen
blijven.
Wat de twee kids uit je vorige huwelijk betreft is dat natuurlijk geen
probleem.
Over die twee heeft je huidige vrouw geen ouderlijke macht, afblijven
dus.
Voor het laatste kind schat ik je kansen dat de rechter (in het kader
van de echtscheiding) zal oordelen dat dat kind beter af is bij jou dan
bij de moeder ook heel groot.
Met name de derde is mogelijk een lastiger probleem.
Ik weet niet of de moeder nu alleen de ouderlijke macht heeft over dit
kind, of dat formeel haar ex ook nog zeggenschap heeft.

Mijn gedachtengang was / is dat je kansen om ook het derde kind bij je
te kunnen houden groter zijn in het kader van een onder curatele
stelling van je vrouw, dan in het kader van een echtscheidingsprocedure.

vriendelijke groet,
Paul Vermaas

al_2_all

Sorry,

tijd niets van me laten horen. Toch erg veel gebeurd.
Monique kwam weer een keer terug, weer fout inging en ik haar er toen heb
uitgezet. (30-7)

Sindsdien is ze er vanaf gebleven en raakt ze langzaam in redelijk
vaarwater.
Ze zat aanvankelijk weer bij die vent in Amstelveen, maar wilde er zelf weg.
Ze kwam langs op vakantieadres in Nl. en dat was fijn.

Zit nu in caravan in Zandvoort.

Bij zitting voorlopige voorzieningen werd nb geeist dat ik huis moest
verlaten etc, maar al snel werd duidelijk dat de rechters andere kant
uitdachten. Verwacht toekenning verzoek. Tijdens zitting heb ik aangegeven
dat Monique tzt terug kan komen als ze echt en helemaal van de drank af is.
Uitspraak 5-9.

Na die zitting zijn Monique en ik weer stuk bij elkaar gekomen. We zijn het
eigenlijk wel eens over:
- Monique moet alcohol overwinnen en dat ging niet in ons drukke
gezinsverband
- Ze moet zelfstandigheid en eigen en andermans respect terugwinnen
- Grofweg een jaar apart wonen of zoveel langer als nodig is voor haar om
alcoholprobleem te overwinnen
- Tussentijds LATten we een beetje en vangt Monique 2 dagen per week de kids
op (naschoolse opvang) (mits ze van drank afblijft)
- Daarna relatietherapie om elkaar later weer recht in de ogen te kunnen
kijken
- Daarna beslissen wat we doen

Maar ik twijfel wel wat nu goed / beter is etc...: (Graag jullie mening &
advies)
- Hoeveel kans heeft ze om die alcohol echt te overwinnen (geen gewone
drinker, zie verder in dit spoor)
- Zij wil niet scheiden
- Ik wil echtscheiden, maar dat vindt zij zoiets als het complete einde van
de relatie. Dan maar scheiden van tafel en bed?
- Hoeveel risio loop ik daarbij dat ze me dan na herzoening de deur uitzet
en alsnog een scheiding krijgt op haar voorwaarden?
- Nog andere risico's?
(Mijn vertrouwen in haar is nu niet meteen terug; ze heeft me zo vaak
bedonderd; dit kan weer een truc uit de truccendoos zijn)
- Curateleprocedure maar stoppen? Had ik aangehouden, maar zoals ze nu is
hoeft dat niet.

Duidelijkheid voor de kinderen is ook erg lastig aspect. Maar zie niet in
hoe ik dat beter kan doen.
Over paar weken zal ik wel iets opstarten voor ze zodat ook zij hun ei
kwijtkunnen.

Alec

al_2_all

Update. (Mijn condoleances gaan overigens uit naar alle nabestaanden VS
rampen)

Voorlopige voorzieningen theater. Zij eist huis op en kinderen. Slechte
relatie etc. Al die onzin die zij en haar advocaat mag uitkramen kan ik
echter goed weerleggen. (voorbereiding is het halve werk). Haar medicijnen
werken nu zo goed. Vrouwelijke rechter gelukkig er goed doorheenprikkend,
"al eerder gehad" "Toch wel, maar hielp toen niet goed" (er is uiteraard
geen medicijn tegen alcoholisme).

Uitspraak duidelijk.

Deze vent zit nu dus met goedbetaalde (gedwongen nu parttime) baan 4
kinderen en financieel 2 ex-vrouwen te verzorgen. Ik moet haar nog namelijk
nog alimentatie betalen ook, want in uitspraak komt gewoon te staan dat ik
haar niet in staat acht te werken. Terwijl ik alleen gezegd heb dat ze een
therapie boven werk moet laten gaan. De therapie heeft ze naar eigen zeggen
niet nodig (het gaat zo goed met haar) en zwart werken gaat niet ten koste
van haar uitkering.

Ze hoeft niet eens een bijdrage te betalen voor HAAR dochter die ik nu
verzorg. Zij was baas in eigen buik en zette het vierde kind door. Het is
een schat hoor, zou haar niet meer willen missen.

Het is zo scheef verdeeld in Nederland. Alles is gewoon afgestemd om
klassieke beeld dat man vrouw met kinderen verlaat voor jong liefje terwijl
ik nu al twee keer meemaak dat vrouw me met kinderen direct of indirect me
met kinderen en al in de steek laat en ik alimentatie moet betalen alsof het
mijn schuld is. De eerste met manische depressiviteit, de tweede door
alcoholverslaving die pas na huwelijk werd erkend. Dat bedrog wordt gewoon
gevonden, je kan zo'n huwelijk niet terugdraaien. In plaats dat gesteld
wordt dat de verslaving haar eigen zorg is en mij niet kan worden
aangerekend wordt ze in de watten gelegd met een partneralimentatie.

Alimentatieplichtige met kinderzorg, het is en blijft een onvoorzien
fenomeen.

Nu, de strijd der echtgenoten is nog niet geleverd, we gaan op voor de
tweede ronde.

drokojieh...@gmail.com

barbara...@gmail.com

Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord, zoals Heer Bubuza, Heer Bubuza is een God in menselijke vorm. Mensen noemen hem de God op aarde. Mijn man bedriegt mij altijd en elke keer als ik hem zeg om te stoppen met vals spelen, zal hij overstuur raken en dreigen het huis te verlaten, hij blijft maanden bedriegen omdat hij de andere vrouw naar huis zal brengen als ik er niet ben. Ik hield zoveel van hem en wilde hem niet kwijtraken, maar tot mijn grote verbazing kwam ik op een dag terug van zijn werk en ontdekte dat hij zijn spullen nam en bij de andere vrouw ging wonen. Ik huilde en bleef een lange tijd alleen totdat mijn vriend op kantoor me vertelde hoe Lord Bubuza haar hielp om haar man terug te brengen na 6 jaar scheiden, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp en vertelde hem mijn situatie en hij zei tegen mij: hij zal me helpen en mijn man zal terug komen en smeekt me op zijn knieën binnen 12 tot 16 uur. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grootste vreugde gebeurde alles binnen 13 uur, precies zoals Lord Bubuza eerder zei. Mijn man kwam bij me terug en viel op zijn knieën huilend en smeekte hem hem te vergeven. Heb je hulp nodig? Neem nu contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuza...@hotmail.com of via de website::: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109