Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Batterij vervangen Innovo

74 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Ronnie

ongelezen,
26 feb 2011, 11:31:2626-02-2011
aan
Na wat zoeken en prutsen is het gelukt om de batterij van de Innovopen te
vervangen.
Ik kwam deze pdf tegen:
http://www.hamstersphere.info/handicap/innovo-reparatur.pdf
Hier kan je zien hoe je de pen, met behulp van 2 kleine schroevendraaiers,
open kan schuiven. Nu kan je de oude batterij los solderen.
Ik heb gezocht naar een passende batterij met soldeerlipjes, maar kon die
niet makkelijk vinden.
Bij de plaatselijke electronicazaak waren ze zo vriendelijk om 2 draadjes
aan een CR1616 batterij te solderen. Mij was dat niet gelukt.
Om de nieuwe batterij weer vast te solderen heb je wel een lichte
soldeerbout nodig.
Dit is het resultaat:
http://nl.picturepush.com/public/5157106

Ron

Maya Zuiderweg

ongelezen,
26 feb 2011, 18:49:3526-02-2011
aan

"Ronnie" <ronniepu...@zonnet.nl> schreef in bericht

Bij mijn Innovo zit het (zeer platte) batterijtje op de buitenkant, zegmaar:
bij het aflees-venstertje. Daar is dus een piepklein zeer plat
batterijhoudertje geplakt, het batterijtje kon er zo in.
Is een heel gewoon batterijtje, mocht ie weer leegraken, kun je er zó bij
met een nieuwe, heel handig.
Die-van-jou ziet er veel netter/mooier uit dan die-van-mij, dat dan weer
wél.

M.>

Izni

ongelezen,
27 feb 2011, 11:05:3627-02-2011
aan

"Maya Zuiderweg" schreef in bericht

M.>
***********************
Zit er een beperkte levensduur op die pen van INNOVO. Is de pen dan leeg of
niet als de batterijen er mee kappen??

Pieter

Maya Zuiderweg

ongelezen,
27 feb 2011, 11:22:4127-02-2011
aan

"Izni" <izno...@ziggo.nl> schreef in bericht

De Innovo's worden niet meer gemaakt + de batterij is onvervangbaar.
Maar wij, die de pest in hebben dat er geen goed alternatief geboden wordt:
i.e. een goede compacte pen met geheugen-functie - wij dus, pikken dat niet,
en doen vanalles om de batterij tóch te vervangen (wat niet echt heel
makkelijk is).

M.

Izni

ongelezen,
28 feb 2011, 13:17:0728-02-2011
aan

"Maya Zuiderweg" schreef in bericht

M.
*****************
Het is me duidelijk.
Bedankt.

Pieter

fjen...@gmail.com

ongelezen,
24 nov 2013, 17:53:0824-11-2013
aan
Hallo,

Ik snap dat dit een ontzettend verlate reactie is, maar de PDF die genoemd wordt, staat helaas niet meer online. Heeft een van jullie deze heel misschien nog ergens opgeslagen?

Vriendelijke groet
0 nieuwe berichten