Diamond Diet Formula

Jan Plomp

Hallo het beste en veiligste dietprodukt op de markt heet Diamond Diet
Formula van Nova Nutria.
Zeer goede resultaten zonder JoJo effect
Door 2 nobelprijswinnaars ontwikkeld
30 dagen niet goed geld terug garantie
http://www.get-fit-and-slim.com

stuur mailtje naar janp...@xs4all.nl voor zeer uitgebreide informatie

M.vr.gr:Jan Plomp

Ook zeer geschikt als uitstekende bijverdienste

Mirella

On Thu, 27 Feb 2003 14:06:57 +0100, "Jan Plomp" <janp...@xs4all.nl>
wrote:

> [...]

>stuur mailtje @ voor zeer uitgebreide informatie

>M.vr.gr:Jan Plomp
>
>Ook zeer geschikt als uitstekende bijverdienste

ofwel: spam, in dat geval.

groetjes,
Mirella :) (was het allemaal maar zo makkelijk te herkennen ;))

--
<http://pearljam.start4all.com> (International)<http://pearljam.startkabel.nl> (Nederlands)

Arbu

"Jan Plomp" <janp...@xs4all.nl> wrote in message

Wat een flauwekul zeg!!!
Het kost zeker meer dan gewoon afvallen, het beste bewijs dat het niet werkt
is dat er een tekst staat met medeling: "30 dagen niet goed geld garantie"
Het is voor veel mensen al moeilijk genoeg om goed af te vallen, en dan kom
jij meneer de Plomp, wel even vertellen dat dit veiligste manier van
afvallen is. U gelooft zeker ook in Sinterklaas..............Oplichter!!!!

Arbu

Diana

"Jan Plomp" <janp...@xs4all.nl> schreef in bericht

> Hallo het beste en veiligste dietprodukt op de markt heet Diamond Diet
> Formula van Nova Nutria.
> Zeer goede resultaten zonder JoJo effect
> Door 2 nobelprijswinnaars ontwikkeld

Nobelprijs voor de vrede misschien???? Zegt me niet zoveel.

> 30 dagen niet goed geld terug garantie

Dat is wettelijk geregeld............geld ook voor wehkamp artikelen. Zegt
me dus ook niet zoveel

> Ook zeer geschikt als uitstekende bijverdienste

Kijk! Hier word je dus pas acht duidelijk in waar het uiteindelijk weer om
draait!
Jij wilt niet dat wij afvallen, jij wilt zelf uitstekend bijverdienen!

Gr. Diana
(dit keer niet de Gr. van Groeten maar van Grumble)

Kay

"Jan Plomp" <janp...@xs4all.nl> wrote in message

> Zeer goede resultaten zonder JoJo effect

Jemig jojo .. hier mag je ook alweer niet aan meedoen .. jij wordt wel
gediscrimineerd zo he :)

K.

Jan

Jan Plomp wrote:

> [...]

> M.vr.gr:Jan Plomp
>
> Ook zeer geschikt als uitstekende bijverdienste

abuse verzonden. Opzouten met je wonderpillen, rund!

--
Venlig Hilsen

Ursula

"Jan" <j...@chello.nl.invalid> schreef in bericht

Valt wel op dat de NSSMR trollen nu allemaal ineens af moeten vallen.

Jojo

"Kay" ...
> "Jan Plomp" ...

> Jemig jojo .. hier mag je ook alweer niet aan meedoen .. jij wordt wel
> gediscrimineerd zo he :)

Tja, wat een discriminatie!
--
Jojo, ;-) <jo...@nksf.nl>

- Sheridan:"So how did you find out all of this?"
Bester:"I'm a telepath. Work it out." <*> -