Een vliegvisclub van achter je PC?

Niels

Ben je een enthousiast vliegvisser of wil je dat graag worden? Word dan nu
lid van de virtuele vliegvisclub. Klik op de onderstaande link en meld je
helemaal gratis en zonder verplichtingen aan. Je kunt natuurlijk ook eerst
gewoon kijken. Alleen kun je als gast slechts een indruk krijgen van de club
en niet actief meewerken, dat kan alleen als je lid bent. In dat geval kun
je o.a.:

· op kinderlijk eenvoudige wijze je eigen vliegvisfoto's op het internet
zetten (in het zgn. fotoalbum).

· vragen stellen of discussiëren in het forum

· de laatste nieuwtjes uitwisselen

· interessante links lezen of toevoegen

Dus waarom zou je niet even op de link hieronder klikken? Kijken kan geen
kwaad en wie weet, steek je er nog wat van op of kunnen anderen wat van jou
opsteken!

Inmiddels heeft de club al 111 leden. Ook zijn er op initiatief van
leden al diverse activiteiten georganiseerd, waaronder een dag vissen in het
Oostvoornsemeer en snoeken in het Valleikanaal bij Amersfoort. Dus waarom
zou je jezelf niet aanmelden...

http://sport.clubs.nl/vliegvissen

Dick

"Niels" <nielsh...@hetnet.nl> schreef in bericht

> [...]
het
> Oostvoornsemeer en snoeken in het Valleikanaal bij Amersfoort. Dus waarom

Nee doe maar niet, ik heb het niet zo op vissen vanuit een vliegtuig. Dat
gaat me allemaal veel te snel.
Nee laat mij maar gewoon aan de kant of op een bootje staan, dat vind ik een
veel beter idee.

Met de vleeslijke groeten Dick H

Pale

Dick heeft geschreven in bericht ...

Niels bedoelde met dat vliegen ne helicopter, die gaat niet zo snel en kan
boven een veelbelovende visplek blijven hangen.
Meestal zijn dat dan plaatsen waar dat iemand anders niet kan komen :-)
succes verzekerd.

Met de vislijke groeten,

Palewatery

Cheeta - http://sportvissen.startplaza.nl

Je kunt het beter uit een zweef vliegtuig doen dan maat het niet zo veel
lawaai ;)

"Pale" <palew...@yucom.be> schreef in bericht

Dick

"Cheeta - http://sportvissen.startplaza.nl" <ngspor...@zeelandnet.nl>
schreef in bericht news:uMMiezB...@net037s.hetnet.nl...

> Je kunt het beter uit een zweef vliegtuig doen dan maat het niet zo veel
> lawaai ;)

Zou het ook vanuit een paraglider kunnen?
Dan kan je nog een beetje van het uitzicht genieten... Er is tijdens
vissen toch niets anders te doen.

Cheeta - http://sportvissen.startplaza.nl

Das inderdaad niet eens zo'n slecht idee!

"Dick" <di...@witvis.sen> schreef in bericht