Dek en romp van Centaur

Windstar

Wij hebben vandaag onze eerste Centaur gekocht. Het zeilnummer is 592
maar of dit klopt?
Wel zijn er meteen een aantal vragen:
1. Is er iets van een bouwnummer of identificatieplaatje?
2. Het dek laat los van de romp, her en der is dit met kit etcetera
gerepareerd, dan wel dichtgestopt maar in elk geval niet volgens mijn
normen. Opvallend is dat aan de binnenzijde niets te zien is. Weet
iemand hoe dit te repareren?
3. Ik ben op zoek naar een lichte verrijdbare bok zodat ik in mijn
garage en carport kan klussen. Weet iemand wat voor afmetingen dit
moeten zijn?

gegroet

Marco

B!

Is dit wat voor je: http://www.centauronline.nl/ ?

Rene

--
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Windstar

Uitstekende site over de restauratie van zijn Centaur, helaas had ik
die site al bijna uitgespeld en heb mijn antwoorden niet kunnen vinden.
Ik ben dus nog steeds in voor antwoorden voor ons "project".Niettemin
toch bedankt

Marco