Tip! Marina Monnickendam

leande...@yahoo.com

Beste Medewatersporters,

Een gouden tip! Ik was laatst 2 nachten in monnickendam en verbleef
daar
bij de club van Marina Monnickendam.

Ik heb 2 gouden dagen gehad aldaar. Zeer gemoedelijke sfeer, prima
faciliteiten waaronder gratis leenfietsen en roeibootjes.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

Met recht een aanrader!

scheepsrecht

????
Ik heb een totaal andere ervaring met Marina Monnickendam. 2 jaar
vaste ligger geweest, ben weg gegaan door bijzonder onaardig peroneel
in combinatie met een dure haven. (ze hebben niet voor niets altijd
plaats, ze adverteren elke maand o.a. in de vaarkrant)
Of..... ben jij een van de medewerkers.

Tom

<leande...@yahoo.com> schreef in bericht

> Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

Je weet zeker dat je er niet zelf werkt? De meeste 'spontane' positieve
postjes over producten en diensten worden doorgaans door de producenten zelf
verzonden.

Tom.

B!

On Thu, 7 Jun 2007 01:03:30 +0200, "Tom" <geen...@ikgeenspam.invalid>
wrote:

>Je weet zeker dat je er niet zelf werkt? De meeste 'spontane' positieve
>postjes over producten en diensten worden doorgaans door de producenten zelf
>verzonden.

Zeker als het gepost wordt met een e-mailadres en IP-adres waarmee nog
geen eerdere postings op usenet zijn gedaan.

--
Brace for impact. Brace! Brace! Brace!

PieterW <pieterw4809

On Thu, 07 Jun 2007 07:53:22 +0200, B! <b.i...@gmail.com> wrote:

>Zeker als het gepost wordt met een e-mailadres en IP-adres waarmee nog
>geen eerdere postings op usenet zijn gedaan.

hmmm.....

http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE

???

Cheers, Pieter
--
"You can't name a boat shag and expect to be taken seriously"
Vieze Harrie (Ornithologist, a man who knows about birds)

Meindert Sprang

"PieterW @live.nl>" <pieterw4809<zonderdit> wrote in message

> hmmm.....
>
> http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE

Waarschuwing: Niet naar kijken wanneer je koffie drinkt achter je scherm!!

Meindert

STiX

<leande...@yahoo.com> schreef in bericht
> Beste Medewatersporters,

Beste Lee,

Dit kun je beter niet doen.
Het werkt averechts.
Zorg nou maar dat je klanten tevreden zijn, dan komt die publiciteit vanzelf wel.

Klaas

Erwin Fox

leande...@yahoo.com beweerde :

Hebben ze nu opeens een nieuw toiletgebouw met toiletten die niet
verstopt zijn en regelmatig schoon gemaakt worden ?
Hebben ze de oude gammele kraan laten verschroten en een nieuwe
gekocht?
Hebben ze nu ook meer walstroomaansluitingen op de steigers zodat er
geen ruzie meer gemaakt hoeft te worden wie er aan de beurt is om z'n
accu's te laden?
Hebben ze de parkeerplaats beter beveiligd?
Bieden ze nu echt de service en faciliteiten die bij de prijs hoort die
ze vragen om er te mogen liggen?

Ja ik heb er een vaste ligplaats gehad en heb geen goede herinneringen
aan Marina Monnickendam.
Toiletgebouw was eens een seizoen lang onbruikbaar omdat er een
verstopping in het riool zat.
De kraan, voor sommige een klassieker voor de meeste schippers een
gevaarlijke schroothoop.
Een verdeelstekker op de walstroomkast is de oplossing zou je denken
maar dat kan de groep weer niet aan dus de zekering lag er regelmatig
uit.
Door de ongunstige ligging en het geringe (geen) toezicht was het
regelmatig raak op de parkeerplaats.
Dat van die gouden dagen slaat op de prijs die je moet betalen om er te
mogen liggen.
Met dat gemoedelijke bedoelen ze in werkelijkheid de laconieke houding
van het personeel als je ze op de problemen wijst.
Het minst erge was al die Jappen die zonodig met jouw schip op de
achtergrond (ik lag recht voor de ingang van het hotel) op de foto
wilden.

Fox

B!

On Thu, 07 Jun 2007 09:24:13 +0200, PieterW
<pieterw4809<zonderdit>@live.nl> wrote:

>hmmm.....
>
>http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE
>
>???

De mededelingen in het gastenboek lijken ook allemaal sterk op elkaar.
En ook op de posting van de OP. Circumstantial evidence, maar toch..

Rene

B!

Wat is je scheepsnaam en thuishaven?

PieterW <pieterw4809

On Thu, 7 Jun 2007 09:35:38 +0200, "Meindert Sprang"
<m...@NOJUNKcustomORSPAMware.nl> wrote:

>Waarschuwing: Niet naar kijken wanneer je koffie drinkt achter je scherm!!

zijn jouw Iyama's niet waterdicht?
tssss... en dat voor 1 ontwikkelaar van watersport hardware..

Prindle

On 6 jun, 12:13, leandertra...@yahoo.com wrote:

Heb er 2 jaar gelegen :(
Aan de stadskant, geen water, geen elektra, wel een stevige prijs.
Lig nu het gehele jaar met water en elektra op de steiger en 300
euro's goedkoper.
En de service, ze hebben geen kraan, wordt een paar dagen gehuurd
Dus ff de mast eraf , destijds 70 euro !, als de kraan er was, gaat
niet.
OKe, heb er destijds zelf voor gekozen, moest een plats hebben.
Lig nu direct aan het IJsselmeer en ben meer dan tevreden over de
service.

Groetjes
Hans

Bas

On Jun 7, 10:54 am, Erwin Fox <Roeplett...@amsat.org> wrote:

> [...]
> Hebben ze de parkeerplaats beter beveiligd?
> Bieden ze nu echt de service en faciliteiten die bij de prijs hoort die

Nou, dat weet ik niet maar ze hebben wel 3 geweldige zitzakken om even
heerlijk in weg te dromen.

Dat moet je niet uitvlakken.

Groet,

Bas.

--

www.golvendanser.nl

Erwin Fox

Prindle schreef op 7-6-2007 :

> On 6 jun, 12:13, leandertra...@yahoo.com wrote:

> Heb er 2 jaar gelegen :(
> Aan de stadskant, geen water, geen elektra, wel een stevige prijs.

En ik klagen over te weinig walaansluitingen, ik schaam me diep.

> Lig nu het gehele jaar met water en elektra op de steiger en 300
> euro's goedkoper.

Da's nie nix.

> En de service, ze hebben geen kraan,

Dat is in hun geval positief want die levensgevaarlijke schroothoop met
die giek erop kon echt niet meer.

> [...]
> niet.
> OKe, heb er destijds zelf voor gekozen, moest een plats hebben.

Heel verstandig.

>en ben meer dan tevreden over de
> service.
>
> Groetjes
> Hans

Fox

Capolavoro

goed om dit allemaal te lezen; sommige dingen veranderen nooit!
ik ben in maart 1987 (jawel 20 jaar geleden) een keer noodgedwongen
een nacht in die Marina geweest,
en ik vertel dat verhaal nog steeds als afschrikwekken voorbeeld!

Bas

On Jun 6, 12:13 pm, leandertra...@yahoo.com wrote:

> Met recht een aanrader!

Goed, zo kan ie wel weer, Lee.

http://leandertravel.hyves.nl
http://leandertravel.hyves.nl/album/2822789/Everyone/swfW/photos/62582025/0/5r6G/

Meneer(tje) is havenmeester in deze griebus.

Groet,

Bas.

--

www.golvendanser.nl

Tom

"Bas" <bassc...@gmail.com> schreef in bericht

> Goed, zo kan ie wel weer, Lee.
>
> http://leandertravel.hyves.nl
> http://leandertravel.hyves.nl/album/2822789/Everyone/swfW/photos/62582025/0/5r6G/
>
> Meneer(tje) is havenmeester in deze griebus.

Ik had al zo'n vermoeden. Toch grappig dat de sukkel wel eens in zijn eigen
jachthaven overnacht. Een jachthaven om te mijden als de pest, dus, dat
Marina Monnickendam...

Tom.

P.T.Goedhart

> Goed, zo kan ie wel weer, Lee.
>
> http://leandertravel.hyves.nl
> http://leandertravel.hyves.nl/album/2822789/Everyone/swfW/photos/62582025/0/5r6G/
>
> Meneer(tje) is havenmeester in deze griebus.

Hij heeft zeker niks anders te doen dan yahoo accounts aan te maken en
bootjesmensen af te blaffen. Hij ziet er wel stoer uit op de foto met zijn
Marina Monnickendam shirt, de foto is zeker gekopieerd van de Opsporing
Verzocht site.

B!

On Thu, 07 Jun 2007 19:15:34 -0000, Bas <bassc...@gmail.com> wrote:

>Meneer(tje) is havenmeester in deze griebus.

Afgeserveerd. Goed speurwerk, Bas!

Hans

"Tom" <geen...@ikgeenspam.invalid> schreef in bericht

Toch raar; als één van je vriendjes precies hetzelfde flikt, zwijg je in
alle talen.

Hans

Tom

"Hans" <debo...@hotmail.com.invalid> schreef in bericht

Ik weet niet over welk 'vriendje' je het hebt - de term alleen al - maar
denk je dat het interessant is voor deze discussiedraad en deze nieuwsgroep
om jouw persoonlijke frustraties - waar verder niemand weet van heeft - zo
te presenteren?

Tom.

Hans

"Tom" <geen...@ikgeenspam.invalid> schreef in bericht

Het gaat hier om selectieve verontwaardiging. En het is altijd handig om te
weten dat de mensen die zich verontwaardigd tonen dat plotseling niet meer
zijn wanneer ze nauwe banden met de poster hebben. Kortom je bent altijd
dezelfde mening toegedaan of nooit. Ik noem dat eerlijkheid. In welke
nieuwsgroep dan ook.

Hans

Lodewijk Stegman

> [...]

> 25/0/5r6G/
>
> Meneer(tje) is havenmeester in deze griebus.

Hahaha. Goed stafwerk, Bazz!

Het doet wel een beetje pijn aan de ogen, die site, maar een kniesoor die
daarop let.

--
Lodewijk

Meindert Sprang

> zijn jouw Iyama's niet waterdicht?
> tssss... en dat voor 1 ontwikkelaar van watersport hardware..

Zeg Wieringa, neem je me nu voor straf eens mee de Eems op?

Meindert

Bas

Ik denk dat-ie nu hard op zoek is naar hoe je een gepost bericht op
usenet kunt wissen.

Groet,

Bas.

--

www.golvendanser.nl

Meindert Sprang

"Lodewijk Stegman" <ajeevee-d...@xs4all.nl> wrote in message

> Het doet wel een beetje pijn aan de ogen, die site, maar een kniesoor die
> daarop let.

Pijn aan de ogen??? Heb je die Olga nog niet goed bekeken dan.... dat kàn
geen pijn doen aan de ogen :-)

Meindert

Motion²

Ach, misschien is hij zo van zichzelf overtuigd dat hij een nieuwe
impulse kan/heeft gegeven aan de Marina. Dus nu wel schone toilletten,
stijgers waar je niet door heen zakt, etc etc. Als hij het met deze
nieuwsgroep goed wil maken nodigt hij ons allemaal uit voor .... zeg
helft van de prijs... zodat we met eigen ogen kunnnen zien hoe goed
het nu verzorgd is.

Dirk

Tom

"Motion²" <dbad...@gmail.com> schreef in bericht

> Ach, misschien is hij zo van zichzelf overtuigd dat hij een nieuwe
> impulse kan/heeft gegeven aan de Marina.

Dan nóg heeft het kereltje een poging gedaan om de deelnemers aan deze
nieuwsgroep te besodemieteren.

> [...]
> nieuwsgroep goed wil maken nodigt hij ons allemaal uit voor .... zeg
> helft van de prijs... zodat we met eigen ogen kunnnen zien hoe goed

Typisch Nederlands: een onbetrouwbaar sujet alsnog van klandizie voorzien
als-ie maar betaalt of korting geeft. Mij niet gezien.

Tom.

Unknown

On Thu, 7 Jun 2007 22:27:16 +0200, "Meindert Sprang"
<m...@NOJUNKcustomORSPAMware.nl> wrote:

>"PieterW @live.nl>" <pieterw4809<zonderdit> wrote in message

>scherm!!

>Zeg Wieringa, neem je me nu voor straf eens mee de Eems op?

geen probleem hoor, ik neem binnenkort kontakt met je op
moet nog 1 kleine zeilreparatie plegen.

Cheers, Pieter.

Motion²

Beste Tom,

Ik had het over goedmaken. Hij mag ook aan een ieder een fles wisky
opsturen maar dan heb je nogsteeds niets gecontroleerd.....
Ik woon trouwens op 5 km afstand dus heb niet de behoefte om daar te
overnachten. Met of zonder korting...

Dirk

partemala

> [...]

>helft van de prijs... zodat we met eigen ogen kunnnen zien hoe goed het nu verzorgd is.

Om de hoek, in Volendam, is net een nieuwe jachthaven geopend.
Meneers' probleempje wordt dus ietsje groter. En ja, dan ga je dus een
marketingsstrategie ontwikkelen..... ;-)

P.T.Goedhart

> Om de hoek, in Volendam, is net een nieuwe jachthaven geopend.
> Meneers' probleempje wordt dus ietsje groter. En ja, dan ga je dus een
> marketingsstrategie ontwikkelen..... ;-)

Nou, hij is een kei in marketing hoor
Kijk maar hoe hij het gastenboek van de Marina in zijn eentje heeft
volgeschreven, al die letters, hij zou een boek moeten schrijven.