Klimvereniging

Istvan

Beste Klimmers,

Ik ben sindskort begonnen met klimmen. Ik vroeg me af of er een
studentenvereniging bestaat i.v.m. het klimmen. Ik woon zelf in de buurt van
Den Haag ik klim bij Monte Cervino in Bergschenhoek.

Kunnen julie mij wat informatie geven over klimverenigingen in Nederland?

Alvast bedankt,

Istvan Molnar
ist...@mac.com

Vincent Ludden

Istvan <fdt...@tetrer.com> schreef in berichtnieuws
3a214be0$0$8306@reader5...

> [...]
van
> Den Haag ik klim bij Monte Cervino in Bergschenhoek.

http://www.nkbv.nl/links/clubs.html

Groet/Regards,

Vincent Ludden - vincent at ludden.nl
http://www.ludden.nl - ICQ: 427552
"Somewhere, something incredible is waiting to be known." (Carl Sagan)

el...@nospam.nl

Hallo Istvan,

Een goede bron van informatie over klimmen is de site
http://www.climbing.nl/ waarop ook informatie over alle in Nederland
actieve clubs is te vinden.

Groeten, Ellen
el...@climbing.nl

On Sun, 26 Nov 2000 18:42:48 +0100, "Istvan" <fdt...@tetrer.com>
wrote:

> [...]
>studentenvereniging bestaat i.v.m. het klimmen. Ik woon zelf in de buurt van
>Den Haag ik klim bij Monte Cervino in Bergschenhoek.

Arjen van Tol

HOLY! :)

*HET LEEFT!* :)

Still alive kerel? Nog een beetje aan het klimmen ook? Laat es weten of je
nog wat leuke cd's heb (ze beginnen nu herkenbaar te worden (nu al!)...

Anyway,

Laat ff wat van je horen :P~

Arjen