Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Veel Islamieten zijn Islamietjes

0 views
Skip to first unread message

Willem-Jan Markerink

unread,
Oct 25, 2009, 3:08:19 PM10/25/09
to
"Larie & Wiesje" <larie...@chello.nl> wrote in
news:4ae42b9b$1$24239$dbd4...@news.wanadoo.nl:

> [nl.humor toegevoegd]
>
> "DrBukkake" <DrBu...@gmail.com> schreef in bericht
> news:98326$4ae42128$4dfb7960$92...@news.chello.nl...
>> http://www.nu.nl/algemeen/2108845/veel-islamieten-leiden-seksueel-dubbel
>> leven.html
>
>
> Je zult maar sultan zijn, gezegend met een grote harem, en dromen van
> die jonge paleiswachter.
>
> Of, ten einde raad, martelaar worden, en "boven" al die maagden van het
> andere geslacht naar je zien smachten.
>
> En dan blijkt ook nog eens, dat ze niet smachtten naar jouw grote pik
> (of kut - of krijgen vrouwtjesbommen geen beloning?), maar naar het
> verpozen dat jij biedt als legpuzzel.
>

'bevallige jongelingen' (7?) stonden altijd reeds op de menukaart in het
geyteneuckiaanse hiernamaals, niet alleen die 72 maagden.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

Loetje

unread,
Oct 26, 2009, 12:44:56 PM10/26/09
to
Willem-Jan Markerink achrijft:

Knip...

Partij Voor Verliezers is op zoek naar sociopaten.

Loetje


Willem-Jan Markerink

unread,
Oct 26, 2009, 6:52:26 PM10/26/09
to
"Loetje" <Loetje@PositiefDenken> wrote in news:4ae561fb$0$26093$703f8584
@news.kpn.nl:

Ik heb dat relifascistische boekie niet geschreven hoor.

0 new messages