"Viola" <vi...@viola.invalid> wrote in message news:4aed9...@news4us.nl...
> ik was benieuwd wie er NEE gestemd had..
>
>
> "homo's stigmatiseren zichzelf"
> moslims stigmatiseren zichzelf ook
> vrouwen ook
> mannen nog veel erger ;)
> en:
> in anaal voor gevorderden niet veel effectiever? (tegen o.a. wereldhaat en
> oorlog? iedereen aan de monica lewinksi ..roep ik al .. eh.. heel wat jaar
> ;))
>
>
>
> anja koos: Ja
> Ernstig, Is al onderzocht welke groep het meest homo's discrimineert? En
> die les geven? VMBO leerlingen ofzo? (maar discrimineren die niet alles?)
> kanker-cultuur? onderwezen door de politici?;)
> Armhel koos: Ja
> Ook onder gereformeerden zijn homo's en lesbiennens, en ook zij mogen
> gewoon uit de kast komen. Religie mag niet je eigen ik in de weg staan,
> nooit niet, welke religie dan ook....
> c.wouterson koos: Ja
> --
> bert koos: Ja
> speciaal in de gereformeerden groep zijn er veel GAY en acteren als of ze
> straight zijn. Daar moeten ze ook eens een lesje over geven, teveel
> hypokrieten?
> ikke koos: Ja
> ja, laat dat maar fijn zo gewoon worden dat leerlingen zich afvragen
> waarom, omdat het toch voor zich spreekt dat de bijbel ook maar door een
> paar homofobe betweterige oude mannetjes geschreven is. :)
> Joost Z koos: Ja
> Een goed medicijn tegen de haatdragende taal uit de Bijbel en tegen het
> gif dat de kerk nog steeds ongestrafd mag spuwen over de samenleving.
> arjen koos: Nee
> Ik weet uit ervaring dat het bij gereformeerde scholen redelijk meevalt,
> maar het is mischien beter om bij moslim gemeenschappen begrip en kennis
> te versprijden.
> Geraldine V koos: Nee
> Gereformeerde condemnatie van homosexualiteit hebben we in 2009 echt niet
> meer nodig. Het wordt tijd dat het ophoud. Ik ben in dat mileu op gevoed
> en weet er alles van.
> gracia koos: Ja
> Beetje weinig....., 3 uurtjes1
> Bart koos: Ja
> @ Charlie: Jij bent zo'n hopeloos grijs meerderheidsgeval dat je never
> nooit niet zult inzien dat alles wat je uitkraamt hetero-projectie is.
> Peter moto koos: Ja
> religie/geloof =een proces van niet denken.
> Edward Duker koos: Ja
> DIt is een goede stap in de richting
> Franciscus koos: Ja
> Het kan voordelen en nadelen hebben, we hopen voor de eerste. Het zou een
> betere wereld zijn als de nu, jongeren leren, dat alles niet is zoals ze
> denken. Veel ouderen moesten dat al weten.
> Heidi koos: Ja
> Alleen zou het fijn zijn als de Volkskrant het begrip gereformeerd juister
> zou definie�ren. In de gereformeerde kerk zoals ik die ken (geen lid ) is
> homoseksualiteit al 50 jaar geen probleem.
> webby koos: Nee
> Gewoon respect voor de medemens bijbrengen en laten zien dat hun keuze een
> keuze is en dat anderen daar niet de dupe van mogen zijn
> anoniem koos: Ja
> ja, maar kunnen docenten die homoseksualteit afwijzen een objectieve les
> verzorgen over dit onderwerp?
> Jonathan koos: Ja
> Een goede zaak. Kinderen moeten weten dat verschillende sexen op de wereld
> zijn. In het verleden zijn al genoeg huwelijken stuk gelopen!
> Mar. koos: Nee
> Iedereen is gelijk of je nu homo bent of niet. Uitleggen is voldoende en
> laat de jeugd, ze niet allemaal achterlijk zijn, er zelf achter komen.
> Zolang we iedereen in zijn waarde laten.
> Michele koos: Ja
> Maar dan wel op een neutrale manier ben anders bang dat het anders weer
> verkeerd over komt
> Arnie koos: Ja
> Die grefo's doen maar. Boeien.
>
>
>
>
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1310141.ece/Homoles_voor_gereformeerden