Ik haat jou diep! Ik wou dat er stond...Roger de eikel overleden!!
Gheghe....
Mooizo, dan is mijn doel bereikt.
Ik wou dat er stond...Roger de eikel overleden!!
>
Kan niet, ik ben geen eikel. Ik ben een denneappel.
Misschien kan je dan terug in de boom gaan hangen waar je uit vandaan komt?
Touwtje, stoeltje...je weet wel.
Hehe..
er is hier ook niks veranderd ;-)
Icy
IJslollie???????????????? Is it you?????????????????
Ik zie het al, TIS LARIS!!!!
HOE ISSIE DANNNNNNNNNNNNN?????
Rot op uit mijn draadje
ROT JIJ VAN MIJN INTERNET!!
zet je pceetje uit
hmm, practize your own words for a change?
bye bye
hehehe hebbie al spijt dat je 't gepost hebt? *grijns*
Teveel eer.
Je bent een verrot giftig besje.
Dat heeft hij nog nooit gedaan.
lieve kusjes van een geheime vriendje.
Groeten,
Wim
Zelf oprotten, hang jezelf terug in die boom waar je uitgeflikkert bent.
>>>>>>>> >>> --
>>>>>>>> >>> RIP........
>>>>>>>>
>>>>>>>> >> Ik haat jou diep!
>>>>>>>>
>>>>>>>> > Mooizo, dan is mijn doel bereikt.
>>>>>>>>
>>>>>>>> > Ik wou dat er stond...Roger de eikel overleden!!
>>>>>>>>
>>>>>>>> > Kan niet, ik ben geen eikel. Ik ben een denneappel.
>>>>>>>>
>>>>>>>> > --
>>>>>>>> >http://tinyurl.com/y2kkoy
>>>>>>>>
>>>>>>>> Misschien kan je dan terug in de boom gaan hangen waar je uit
>>>>>>>> vandaan komt?
>>>>>>>> Touwtje, stoeltje...je weet wel.
>>>>>>>
>>>>>>> Hehe..
>>>>>>> er is hier ook niks veranderd ;-)
>>>>>>> Icy
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Ik zie het al, TIS LARIS!!!!
>>>>>> HOE ISSIE DANNNNNNNNNNNNN?????
>>>>>
>>>>> Rot op uit mijn draadje
>>>>
>>>> ROT JIJ VAN MIJN INTERNET!!
>>>
>>> zet je pceetje uit
>>
>> hmm, practize your own words for a change?
>> bye bye
>
> Dat heeft hij nog nooit gedaan.
mooi, dan kan dit zijn 1e keer zijn
>>>>>>>> >>> --
>>>>>>>> >>> RIP........
>>>>>>>>
>>>>>>>> >> Ik haat jou diep!
>>>>>>>>
>>>>>>>> > Mooizo, dan is mijn doel bereikt.
>>>>>>>>
>>>>>>>> > Ik wou dat er stond...Roger de eikel overleden!!
>>>>>>>>
>>>>>>>> > Kan niet, ik ben geen eikel. Ik ben een denneappel.
>>>>>>>>
>>>>>>>> > --
>>>>>>>> >http://tinyurl.com/y2kkoy
>>>>>>>>
>>>>>>>> Misschien kan je dan terug in de boom gaan hangen waar je uit
>>>>>>>> vandaan komt?
>>>>>>>> Touwtje, stoeltje...je weet wel.
>>>>>>>
>>>>>>> Hehe..
>>>>>>> er is hier ook niks veranderd ;-)
>>>>>>> Icy
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Ik zie het al, TIS LARIS!!!!
>>>>>> HOE ISSIE DANNNNNNNNNNNNN?????
>>>>>
>>>>> Rot op uit mijn draadje
>>>>
>>>> ROT JIJ VAN MIJN INTERNET!!
>>>
>>> zet je pceetje uit
>>
>> hmm, practize your own words for a change?
>> bye bye
>
> lieve kusjes van een geheime vriendje.
>
> Groeten,
> Wim
lol thx :o)
las ik toch ff telefoonhijger