Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

haar eigen bril zit er niet bij

3 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

thijs

ongelezen,
12 jan 2008, 23:10:2012-01-2008
aan
mijn oude tante kon haar bril niet vinden, of ik even meehielp zoeken

ze keek door de eerste bril: dit is 'm niet
ze tuurde door de tweede bril: dit is 'm ook niet
toen vonden we nog een derde bril: nee, dat was 'm ook niet
'n vierde bril kwam aardig in de buurt maar was waarschijnlijk van 4 jaar
geleden

de 11e, de allerlaatste bril, die er in haar huis te vinden was, was het ook
niet

en nog probeert mijn tante de elf brillen zo nu en dan, maar haar eigen bril
zit er niet bij, constateert ze voor de zoveelste keer, als ze de voorwerpen
in haar kamer aandachtig opneemt...

thijs

--
http://nl.youtube.com/profile?user=thijs7
http://home.hccnet.nl/mhj.hanrath/

0

ongelezen,
18 jan 2008, 03:55:5518-01-2008
aan
thijs in <47898ec5$0$738$3a62...@textreader.nntp.hccnet.nl> :

> en nog probeert mijn tante de elf brillen zo nu en dan, maar haar eigen
> bril zit er niet bij, constateert ze voor de zoveelste keer, als ze de
> voorwerpen in haar kamer aandachtig opneemt...

Maar wat wil je nu zeggen?

--
mailto:pe...@dharma.dnsdojo.org

thijs

ongelezen,
18 jan 2008, 04:57:0718-01-2008
aan
0 wrote:
> thijs in <47898ec5$0$738$3a62...@textreader.nntp.hccnet.nl> :

> Maar wat wil je nu zeggen?

luister maar een lang naar krakkemikkig geluid op een gegeven moment hoor je
niet meer dat het krakkemikkig is en heb je geen maat meer om te bepalen hoe
krakkemikkig het is.

Bericht is verwijderd
Bericht is verwijderd

0

ongelezen,
18 jan 2008, 07:29:0218-01-2008
aan
thijs in <479099b9$0$738$3a62...@textreader.nntp.hccnet.nl> :

> nou ik bedoel het geluid sec. bijvoorbeeld al je het moet schoonmaken,
> verbeteren. Na lang luisteren en steeds weer opnieuw, weet je echt niet
> meer of je nog een beetje van dit of een beetje van dat moet toevoegen ,
> compenseren etc. Zo is het met kijken ook als je steeds weer een andere
> bril neemt en je je afvraagt: Is dit 'm nou: na een tijdje wen je aan elke
> beeld en heb je zoiets van, och ik zie er eigenlijk best wel goed door...
> tot je je 'juiste' ;-)) bril weer opzet... of de opname een tijd lang laat
> lingen en dan weer eens met frisse oren hoort.

Ah, je hebt het over een bepaald werkproces, nu ikke begrijpe.

Soms kun je er zelfs achter komen dat je helemaal geen bril nodig bent :-)

P.

--
mailto:pe...@dharma.dnsdojo.org

0 nieuwe berichten