"Jan" <
janwa...@planet.nl> schreef in bericht
news:50c47d3b$0$9953$703f...@textnews.kpn.nl...
> mag ik dan kennis nemen van je "ervaringen"? zowel positief als negatief?
>
Eigenlijk geen negatieve ervaringen. Ze doen waarvoor je met hen vliegt:
van Nederland naar (in mijn geval) naar Spanje. Op tijd, niet duur en
fatsoenlijk personeel.
Grz,
R.