Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Singapore airlines-Krisfleyer

0 views
Skip to first unread message

mur

unread,
May 10, 2008, 7:52:56 AM5/10/08
to
Bij Singapore Airlines kan je 'miles' sparen.
Ik veronderstel dat het een soort spaarkaart is, maar ik kan begot nergens
op de site vinden wat je er precies mee kunt doen. Het is nogal onduidelijk.
Is er een korting ? Na 10 vluchten, één gratis ofzo ?
Weet iemand dat ?
Bedankt.


Johannes

unread,
May 15, 2008, 10:42:45 AM5/15/08
to

"mur" <m...@mur.mur> schreef in bericht
news:48259eef$0$9000$fa62...@newsreader-1.edpnet.be...

Misschien een voor de hand liggende opmerking, maar heb je het al eens aan
Singapore Airlines zelf gevraagd en zo ja, hoe luidde hun antwoord?


HdB

unread,
May 15, 2008, 11:17:31 AM5/15/08
to

"Johannes" <j.van....@nospam.onsneteindhoven.nl> schreef in bericht
news:DZXWj.43946$JE4....@newsfe11.ams2...

Het is allemaal zo simpel:
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/krisflyer/aboutkf/benefits.jsp


The Docter

unread,
May 15, 2008, 12:38:49 PM5/15/08
to

"Johannes" <j.van....@nospam.onsneteindhoven.nl> wrote in message
news:DZXWj.43946$JE4....@newsfe11.ams2...
Het werkt als alle andere frequent flyer programma's. Hoe meer je vliegt,
hoe meer punten (en nee, het is geen kaart, maar gaat electronisch) je
verdient.
Er zijn dan nog verschillende niveaus, meestal normaal, silver, gold en
platina, met steeds meer privileges (denk aan gratis lungebezoek).

Henk.Vlietstra

unread,
May 15, 2008, 1:49:09 PM5/15/08
to
On Thu, 15 May 2008 16:42:45 +0200, Johannes wrote
(in article <DZXWj.43946$JE4....@newsfe11.ams2>):

Er zijn nog steeds veel mensen die graag hebben dan een ander het voor ze
uitzoekt i.p.v. dat ze zelf een beetje moeite doen.


Mike Schenk

unread,
May 15, 2008, 2:00:57 PM5/15/08
to
Henk.Vlietstra <henk.vl...@hot.mail> writes in be.misc,nl.reizen:

>
>Er zijn nog steeds veel mensen die graag hebben dan een ander het voor ze
>uitzoekt i.p.v. dat ze zelf een beetje moeite doen.

Usenet heeft nou eenmaal een enorme aantrekkingskrachten op luie honden.

Mike

Drßükkake®©

unread,
May 15, 2008, 2:46:04 PM5/15/08
to
Sinds de moord door Singapore van op den Nederlander Johannes van Dam
bel ik geen Singapore Airlines meer!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_van_Damme

Drßükkake®©

unread,
May 15, 2008, 2:46:59 PM5/15/08
to


riep je me?

spiegel

unread,
May 15, 2008, 2:56:47 PM5/15/08
to

Inderdaad. Bij iedere keer inchecken krijg je als je het vliegtuig
ingaat, een zegeltje van de stewart of stewardes. Als je het boekje
(dat je bij infobalie kunt krijgen) vol hebt, dan mag je een vlucht
naar keuze maken. In zo'n boekje gaan ongeveer 50 (vijftig) zegeltjes;
de zijkanten meegeteld.

lekker likken en lekker vliegen.


Mike Schenk

unread,
May 15, 2008, 3:05:01 PM5/15/08
to
spiegel <pt7...@gmail.com> writes in be.misc,nl.reizen:

>Inderdaad. Bij iedere keer inchecken krijg je als je het vliegtuig
>ingaat, een zegeltje van de stewart of stewardes. Als je het boekje
>(dat je bij infobalie kunt krijgen) vol hebt, dan mag je een vlucht
>naar keuze maken. In zo'n boekje gaan ongeveer 50 (vijftig) zegeltjes;
>de zijkanten meegeteld.
>
>lekker likken en lekker vliegen.

Het hangt een beetje van de maatschappij af, maar soms mag je met twee
volle boekjes ook in de cockpit en het vliegtuig een stukje sturen.

Mike

Han Willemsen

unread,
May 15, 2008, 3:56:38 PM5/15/08
to
Mike Schenk <use...@dikkebrommer.nl> wrote:

> Het hangt een beetje van de maatschappij af, maar soms mag je met twee
> volle boekjes ook in de cockpit en het vliegtuig een stukje sturen.

Waarschuw je wel even van tevoren? (dan zorg ik er voor dat ik in ieder
geval niet mee ga).

]-[an.
--
==================================================
= Han Willemsen - <will...@xs4all.nl> =
= Utrecht - Netherlands =
==================================================

Anneke.A

unread,
May 16, 2008, 11:52:50 AM5/16/08
to

"HdB" <fb83...@skynet.be> wrote in message
news:482c544d$0$2982$ba62...@news.skynet.be...

Lijkt me een prima service toe maar Singapore Airlines vliegt lang niet
overal heen. Zelf gebruik ik de Star Alliance, Miles and More voor Singapore
Airlines punten omdat je bij veel meer bedrijven punten kunt sparen, maar
ook regelmatig punten moet opmaken. Senator status biedt nog steeds iets
betere service en lounges dan de Platinum Elite van Airfrance KLM. Maar de
Platinum Elite heeft een prettiger spaarsysteem. Als je zakelijk veel boekt
is Bluebiz een extra spaaroptie.

A


0 new messages