Reis Thailand

wim wiskerke

On Mon, 22 May 2000 08:38:20 +0200, Pronkâh
<r.f....@donotspam.kpn.com> wrote:

>Eric Primus gaf deze geweldige voorzet:

>Beledig NOOIT de koning of Bhoedda !

Dat kan erg ver gaan: zet niet je voet op een wegwaaiend bankbiljet,
want daar staat koning Bhumipol op. En lik ook NIET aan een postzegel:
ook daar staat hij op. Op het postkantoor staan kleine bakjes met een
sponsje.
Een goed boek over dit alles: Culture Shock Thailand. In de goede
reisboekhandel en zeker in de goede boekhandel in Bangkok.
Siam of DK books hebben erg veel reisboeken over Thailand en de hele
regio. Tweedehands boeken: op en rond Kao San.

Een must: Lonely Planet Thailand.
Koop altijd de laatste.
Kijk even op hun site: http://www.lonelyplanet.com/
en verder op:
http://www.itisnet.com/english/asia/Thai/thaitop.htm

goede reis, wim

ps op mijn site staat ook enkele foto's uit Thailand
--
http://www.wiskerke.com