Wie weet sites voor ECHTE last minutes

Huub Jonkers

Ik wil dit jaar eens poberen een echte last-minute te boeken, ik heb
nu de tijd en mijn koffer staat gepakt, maar waar moet ik voor wezen??

Wie weet wie echte last minutes vakantie aanbied, meschien zijn er wel
sites die deze aanbieden???

Groetjes,
Huub
In...@MyLadys.nl

Arnie

Huub Jonkers schreef in berichtnieuws

> [...]
> nu de tijd en mijn koffer staat gepakt, maar waar moet ik voor wezen??
>
> Wie weet wie echte last minutes vakantie aanbied, meschien zijn er wel

Uit de oude doos van nl.reizen:

www.airfair.nl

www.flightbrokers.nl

www.lastminute.de

www.ltur.com

www.elmar.nl

www.taxistop.be

www.vtb-vab.be

http://www.sunshop.nl/

www.vakantietoppers.nl

Arnie

Anders Reizen

Huub Jonkers schreef:

> [...]
> nu de tijd en mijn koffer staat gepakt, maar waar moet ik voor wezen??
>
> Wie weet wie echte last minutes vakantie aanbied, meschien zijn er wel

Als je last-minute zo letterlijk mogelijk wilt nemen, ga dan naar de
last-second balie op schiphol. Je weet uiteraard niet van tevoren waar
je heen kunt, maar het is echt het goedkoopst en echt op het
allerlaatste moment.

Piet

--
Anders Reizen - de site voor wie het massatoerisme mijdt

online reismagazine -> http://andersreizen.nl/
digitale reisbeurs -> http://beurs.andersreizen.nl/
reizigersforums -> http://forums.andersreizen.nl/

RuBe

Kan iemand vertellen waar (in welke hal) deze balie is? ik heb een
keer gezocht en kon niet beters vinden dan L'tur (en zei zeiden
natuurlijk dat er verder niets was). Heeft ook iemand ervaringen en
hoe liggen de prijzen tot "normale" last minute reizen?

Rudi

The JoHo Company

Huub Jonkers heeft geschreven in bericht
<377b67c2....@news.worldonline.nl>...

> [...]
>nu de tijd en mijn koffer staat gepakt, maar waar moet ik voor wezen??
>Wie weet wie echte last minutes vakantie aanbied, meschien zijn er wel

Beste Huub,

Er zijn er niet veel, want voor een echte last minute is er geen tijd om die
op het net te zetten (en er weer af te halen). Dan moet je waarschijnlijk
naar Schiphol, en bij de last-minute balies vragen. Natuurlijk wel je
spullen meenemen!

groeten,

Just
http://www.joho.nl

nieuwslezer

On Thu, 01 Jul 1999 13:09:47 GMT, In...@MyLadys.nl (Huub Jonkers)
wrote:

>Ik wil dit jaar eens poberen een echte last-minute te boeken, ik heb
>nu de tijd en mijn koffer staat gepakt, maar waar moet ik voor wezen??

op de belgische site
http://www.sunjets.be
(direct verkoop)
zeer goede kwaliteit is gerelateerd met jetair
je kan alles telefonisch afhandelen en met credit card.

last minutes:tickets reisinfo
http://www.connections.be

Ook op zaventem kan je nu tickets kopen zoals verder hier iemand
vermeld over shiphol.
let wel op zaventem gaat dit over last minutes LIJN-vluchten zonder
logies.(niet zo goedkoop al bij al)

Voor last minutes kunnen wij in belgie terecht bij de normale
reisagent. Maar sommigen zijn daar niet echt mee bezig.
hier kun je lastminute-charter seats kopen en die zijn natuurlijk
echt goedkoop...

Jozef MENSCHAERT

> [...]
>nu de tijd en mijn koffer staat gepakt, maar waar moet ik voor wezen??
>
>Wie weet wie echte last minutes vakantie aanbied, meschien zijn er wel

Hallo Huub,
Ik bied een ticket aan voor Amerika, te vertrekken op 9 juli in Brussel.
Vlucht terug op 2 augustus. De vlucht gaat over Chicago naar Baltimore.
*Eva Menschaert*
jo...@planetinternet.be

nieuwslezer

On Sun, 04 Jul 1999 23:39:39 GMT, nieuw...@yahoo.com (nieuwslezer)
wrote:

ik geef nog een beperkt uitreksel van een reisantschap op het web
coonections genaamd. misschien hebben jullie er iets aan.

4. RESERVATIONS
---------------
You will find the addresses of our shops at our website,
http://www.connections.be. For all further info, or for booking, you
can
also contact our Call Center at 02 55 00 100 or 03 213 00 00 * Fax 02/
514
15 15. Please do not reply to this email.

Have a pleasant trip,

The Connections Team

RE: Ronny Bayens * lic. cat. A1919 - CDV 20107 - 06/99 -
All prices are subject to conditions of availability.

+++NEDERLANDSE VERSIE+++ Fr + Fares : plus bas

Beste reisfanaat,

Hoe meer hoogseizoen, hoe gekker de prijzen bij usit-CONNECTIONS!

1 LAST MINUTES KRETA
--------------------
- Vlucht Brussel Heraklion Brussel, taks incl. Vertrek 12/07, retour
19/07
Prijs: 9.990 Bef
- Fortuna Pakket
= Vlucht + hotel. Je krijgt een 2 of 3 sterren hotelkamer.
Maar in welk hotel wordt ter plaatse meegedeeld
Vertrek 12/07, retour 19/07
Prijs: 16.690 Bef
De prijs omvat :
Vlucht Brussel Heraklion Brussel
Luchthaventaks & BTW
Transfert
7 nachten kamer+ ontbijt, op basis van een Double
animatie, de Connections Club Card,

2 YOUNG GENERATION FLIGHTS
--------------------------
Deze zomer nog weg aan bodemprijzen? SABENA en usit-CONNECTIONS maken
het
mogelijk. Onderaan deze mail staan alle tarieven vermeld. De
voorwaarden:
- Alle prijzen zijn heen- en terug, luchthaventaks inclusief, - De
prijzen
zijn enkel geldig voor jongeren (-26) en studenten (ISIC), -
Verkoopsperiode: vanaf 24 juni tem 13 juli 1999, - Reisperiode: van 24
juni tem 31 augustus 1999, - Minimum verblijf: 2 nachten -
Veranderingen
toegestaan (BEF 2000) - Annulaties toegestaan (BEF 5000) - Reservatie,
uitschrijving van de ticketten en reservatie dienen tegelijkertijd te
gebeuren

3 24 HRS SKYTREKKER
--------------------------
Jonger dan 26 en een regelmatige reiziger? Geef uw ogen goed te kost
en
start de adrenadlinestoot.

[De deal gaat als volgt:]
Wil je de wereld zien aan een nooit geziene prijs? Tracteer uzelf op
een
24 uren skytrekker! Wij vragen natuurlijk niet dat u 24 uur lang na
elkaar
vliegt. Kies een aantal bestemmingen uit het netwerk van SABENA. Zorg
dat
je totaal binnen de 24 uur blijft.

[Looks nice?]
Je hebt één jaar tijd om je geliefde bestemmingen aan te vliegen.
Start alvast je reisplannen, want voor zo'n prijs hoef je het niet te
laten!

24.000 Bef
(uitzonderlijk zonder luchthaventaksen daar deze veranderen naargelang
je
gekozen bestemmingen)

[The system]
Bepaal vooraf je bestemmingen in ons systeem
(http://www.connections.be)
met een maximun van 24 uur. Bestemmingen dienen op voorhand gekozen te
worden en kunnen niet meer veranderd worden*. Geldig voor alle
reizigers
onder de 26 jaar.

[Een voorbeeld:]
Athene (6 uur) + Firenze (4 uur) + New York (14 uur) =24uur

* 1 gratis herboeking (verandering van data) per ticket mogelijk,
vanaf
2de herboeking 500 Bef

[Introductie hype]
Ben je 1 van de 50 eerste kopers van een 24Hrs Skytrekker, dan krijg
je en
een Casio G-shock watch gratis bovenop!!! (waarde 5.000 Bef)

4 TRAVEL BOOK STORE
Connections heeft in samenwerking met Lanoo en Proxis zijn
reisgidsenwinkel opgesmukt.

Voortaan vind je er naast de Lonely Planets ook tal v