Tomtom 930 route log bestand

Mieke

Hoi
IK heb een Tomtom 930 traffic.
Als je je tomtom aansluit op de comp verstuurt hij gegevens van wegen en
snelheden die je gereden hebt naar de tomtom service dienst.
Is het mogelijk deze route enzo zelf uit het toestel te laden en deze
misschien te gebruiken in één of andere wegenprogramma om te zien waardat
jezelf overal bent geweest.
We hebben in frankrijk een serieuze rondtrip gemaakt en nu zou ik willen
weten waardat we zoal gereden hebben.
Doei

Mieke

"Mieke" <mieke...@tisci.be> schreef in bericht
Iets gevonden,
In de map "statdata" staat de triplog dit als bestandsnaam
"triplog-2008-09-09.dat"
Hoe kan ik deze gebruiken in een stratenprogramma op de computer?

Tweak

Probeer het eens hier: http://www.gpsbabel.org/

Elmo

"Mieke" <mieke...@tisci.be> schreef in bericht
> http://web.tiscali.it/macri/Event_Logger/

Probeer dit eens Bij mij draait het probleemloos heb echter een 720 met
software voor de 730

pietjepuck

"Mieke" <mieke...@tisci.be> schreef in bericht

heb je het al geprobeerd met het volgende programma,heermee kun je data
omzetten en eventueel in googleearth afspelen.

http://www.janboersma.nl/gett/help/nederlands/

Groetjes Eef

Jan A. van Hunnik

"Mieke" <mieke...@tisci.be> schreef in bericht

Beetje off topic; ik heb een 730, daarin zit ook een dir genaamd statdata,
daarin staan een bestand genaamd allowtrip.dat met als inhoud het cijfer 2,
meer niet.
Weet iemand of bij de 730 ook logging mogelijk is door bijvoorbeeld die 2 te
veranderen of werkt het alleen in combinatie met de HD Traffic receiver?
De door jouw genoemde gegevens zijn daar niet van afhankelijk.
Wie weet meer?