Re: Routeplanner Marokko

Willem-Jan Markerink

nieuwsgroepen <nieuws...@xs4all.nl> wrote in news:4a7591db$0$200
$e4fe...@news.xs4all.nl:

> Gouda en Utrecht Overvecht zitten anders wel in de meest recente versies
> van tomtom, dus ik zie het probleem niet.

:))

Wbt globale kaarten is er, iig bij Garmin, iets merkwaardigs aan de
hand....weliswaar levert Garmin bv. in China ook Chinese navigatie-
software/hardware, maar men mag dat niet buiten China leveren; afgedwongen
door de overheid.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

James T. Kirk©

Willem-Jan Markerink schreef:

> [...]
> hand....weliswaar levert Garmin bv. in China ook Chinese navigatie-
> software/hardware, maar men mag dat niet buiten China leveren; afgedwongen

Zo vind ik het vreemd, at bij mijn TTGo720 heel europa (en
N.Amerika?Canada + Guam en Hawaii) zit, maar niet Griekenland!
--
groeten,
____________________________Jim�

Ben Bos

heb van Maroc een Garmin install van 10mb: redelijk waardeloos.
bezig met binnenhalen van een 85mb Garmin bestand....
duurt even voor ik kan zien wat het voorstelt, lijkt wel serieus.
met MobileXT op een pda cq SmartPhone moet dat goed lukken.

Ben

"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> schreef in bericht

Ben Bos

mmm, ze hebben flinkwat topo data geproduceerd, maar hoe je het te zien
krijgt?
De normale truc met een zelf bij te werken reg bestandje wordt ook hier
toegepast.
Helaas met zelfinstalling updates die de boel ergens anders plaatsen en tot
overmaat van ramp er zijn street en topo versies......It
leuk knuselen. Maar kijk zelf op:
http://www.island-olaf.de/travel/marokko/gps.html

Ben

"Ben Bos" <b...@bosweb.demon.nl> schreef in bericht news:4a78c949$0$19 die
lij3$e4fe...@news.xs4all.nl...

James T. Kirk©

James T. Kirk� schreef:

> Zo vind ik het vreemd, dat bij mijn TTGo720 heel europa (en
> N.Amerika?Canada + Guam en Hawaii) zit, maar niet Griekenland!

Oeps, Go 920 natuurlijk ;-)