Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Mali reisroute

1 view
Skip to first unread message

JM

unread,
Sep 12, 2004, 5:00:39 PM9/12/04
to
Wij reizen in november 2004 op eigen houtje door de Dogonvallei naar
Tombouctou. We willen dit graag doen met 4x4 met chauffeur. Heeft er
iemand goede ervaring om op deze manier te reizen en zo ja welk zijn
de coördinaten van de organisatie? Of heeft er iemand zin om bij ons
aan te sluiten (en zo de kosten te drukken)?
Heeft er iemand interessante adressen om te logeren?
JM
0 new messages