T.K: Camper Toyota Hi Ace, 1976

Matula

Toyota Hiace Camper, alle faciliteiten aanwezig.
Bjr 1976,
verzekering f100 per jaar
wegenbelasting f300 per jaar, volgend jaar vrijstelling.

Leuk ding met slaapgelegenheid boven de bestuurdersruimte.
Zuinig in gebruik. Benzine 1:12.

vr.pr f3500,-

Moet weg! Bezichtiging in Delft
tel 015-2137488
of 0628563814

P. Waalboer

De juiste plaats voor ook deze antieke mobiele kampeervoorziening is:
nl.markt.kamperen en/of nl.markt.vervoer.
Crossposten is niet toegestaan!

Matula <klaa...@hotmail.com> schreef in berichtnieuws
7lgofn$h5g$1...@news.casema.net...
> Toyota

Andre

Dan moet je ook niet zelf crossposten in een groep waar hij wel mag staan
stommeling

P. Waalboer <p.waa...@NOSPAMquicknet.nl> schreef in berichtnieuws
7lgpkn$30j$1...@fb1.euro.net...

P. Waalboer

Hoi Andre,

Misschien zou je je taal wat kunnen matigen?
Ik had niet het idee dat wij hier aanwezig zijn om elkaar de huid vol te
schelden.

Met vriendelijke groet,
Peter

Andre <a.st...@hccnet.nl> schreef in berichtnieuws
7lja20$hgp$1...@news.hccnet.nl...

Tom

Andre <a.st...@hccnet.nl> schreef in berichtnieuws
7lja20$hgp$1...@news.hccnet.nl...
> Dan moet je ook niet zelf crossposten in een groep waar hij wel mag staan
> stommeling

Zo stom is dat niet. Als de oorspronkelijke poster off-topic crosspost, is het
niet zo gek om de kanttekening daarbij ook te crossposten omdat 1) je niet weet
welke van de drie nieuwsgroepen de crossposter bezoekt en 2) het gelijk een
aanmoediging is voor andere potentėle off-topicposters in die groepen de
correcte nieuwsgroep te gebruiken. Verder mag het taalgebruik wel gedimd worden.

Groeten,
Tom.

Andre

Tom <tttekst...@wxs.nl> schreef in berichtnieuws
7lkpho$3mpaq$1...@reader2.wxs.nl...

> [...]
> aanmoediging is voor andere potentële off-topicposters in die groepen de

> correcte nieuwsgroep te gebruiken. Verder mag het taalgebruik wel gedimd

Als je dan een antwoord stuurt doe het in de groepen waar geen advertentie
gezet mag worden en mail het berichtje ook cc na de betreffende persoon mee.
Dan leest hij het zeker. Dan val je ook geen news groepen lastig net
onnodige berichten dat je het hier niet mag posten want dat is net zo
vervelend als posten in een groep waar het niet mag.

Andre

Tom

Andre <a.st...@hccnet.nl> schreef in berichtnieuws
7ll7al$9n7$1...@news.hccnet.nl...

> [...]

> onnodige berichten dat je het hier niet mag posten want dat is net zo
> vervelend als posten in een groep waar het niet mag.

Nee, het is - nogmaals - tegelijk een hint voor andere potentiėle
off-topicposters. Je hebt gelijk om niet in de marktgroep te reageren, want daar
mag het inderdaad juist wél.

Groeten,
Tom.