P2000

Igor

Ik wil graag p2000 meelezen op mijn computer.
Ik ben in het bezit van een Bearcat 9000 en heb deze aangesloten op de
lijningang van mijn geluidskaart.
En hoe nu verder?Ik heb de pdw software geprobeerd maar krijg geen lesbare
teskst.
Graag jullie hulp.
Groetjes Igor.

Omnibus

"Igor" <j...@ismijnnaam.nl> wrote in message

Je moet het signaal nemen van de discriminatoruitgang (als die scanner er
een heeft).

Igor

Zijn er nog andere progjes om te decoderen?
"Igor" <j...@ismijnnaam.nl> schreef in bericht

André, PE1PQX

Igor beweerde :

Meer op http://www.discriminator.nl/

Igor

Ok� dank je,Ga morgen even een weerstandje regelen en solderen en dan zien
we wel verder.
Groetjes Igor

"Igor" <j...@ismijnnaam.nl> schreef in bericht

Igor

Vandaag een discriminatoruitgang op m,n 9000xlt gemaakt.Werkt perfect via de
microfoon ingang van m,n geluidskaart.
Bedankt voor de tip.
Groetjes Igor.