Eindelijk een goed alternatief voor dierproeven

Euker Voorn

Eindelijk zijn dierproeven niet meer nodig. De afgelopen jaar heeft de
Amerikaanse overheid in het diepste geheim een nieuw mensenras
ontwikkeld, een minderwaardig ras dat op een geheel andere wijze
omgaat met pijnprikkels en ook nog eens nauwelijks emoties kent en
waar men dus ongestoord op kan experimenten. Omdat dit ras veel
dichter bij de mens staat dan welk dierenras dan ook, zijn de
resultaten van deze proeven ook nog eens 100% betrouwbaar. Dus geen
Softenon baby's meer.

Hieronder foto's van de eerste officieële testen met dit nieuwe ras,
in dit geval worden er medicijnen getest die sexueel afwijkend gedrag
zoals pedosexualiteit, onderdrukt. De "proefmensen" kregen hierbij
eerst een dosis van dit medicijn toegediend waarna zij naakt bij
elkaar werden gelaten. Uit de foto's is duidelijk te zien dat het
medicijn goed werkt, de twee hebben nauwelijks oog voor elkaar en het
mannetje krijgt niet eens een errectie.

http://postarchives.entensity.net/091008/image.php?pic=wtf.jpg

Volgende week zullen foto's van de eerste rugbreektesten worden
vrijgegeven, testen die tot op heden nog op dieren moesten worden
uitgevoerd. Was muss, Das muss, maar nu kan het gelukkig anders.

Deze week worden de eerste exemplaren van dit nieuwe soort verscheept
naar Japan en Europa en men verwacht dat volgende week zal worden
begonnen met het in laten slapen of vrij laten van alle proefdieren.

Orac

Euker Voorn schreef:

Nou... Ontroerend en geweldig, wát een kerstboodschap! Er is nog hoop,
snik, ik voel ineens een enorme behoefte om naar een katholieke kerk te
gaan...

StofStuiver

"Orac" <b...@bla.bla> schreef in bericht

Hoezo, hangen daar ook zulke vieze plaatjes??

Roelf van Bergen

"Euker Voorn" <eukervoo...@live.com> schreef in bericht
Had veel van je verwacht maar dat je geest zo ziekelijk is, dan verwondert
mij ernstig.

Wolf

Orac

Roelf van Bergen schreef:

Hear hear.

Orac

Euker Voorn schreef:

> [...]
> elkaar werden gelaten. Uit de foto's is duidelijk te zien dat het
> medicijn goed werkt, de twee hebben nauwelijks oog voor elkaar en het

Zeg Euk, deze figuren hebben toch nog wel controle over hun sluitspieren?

God

Roelf van Bergen
> Euker Voorn
Is niet echt hoor, is allemaal in scene gezet.

BuisBeuker

> [...]
> dichter bij de mens staat dan welk dierenras dan ook, zijn de
> resultaten van deze proeven ook nog eens 100% betrouwbaar. Dus geen

Tja dat zou dus niet waar zijn, omdat deze mensen zijn veranderd.
Dus kan niet gekeken worden welke bijeffecten er kunnen ontstaan.

BuisBeuker

> [...]
> dichter bij de mens staat dan welk dierenras dan ook, zijn de
> resultaten van deze proeven ook nog eens 100% betrouwbaar. Dus geen

Man dat hadden de Nazi's al 60 jaar geleden.

Euker Voorn

Ik wil je nog wel eens horen wanneer je geliefde ernstig ziek wordt en
alleen nog met op dit soort minderwaardige mensen geteste medicijen
genezen kan worden. Je kunt er ook voor kiezen om op dieren geteste
medicijnen te gebruiken maar een konijn reageert anders op medicijnen
dan volwaardige mensen dus het zou wel eens fataal kunnen zijn, en
nogmaals, dan wil ik jou nog wel eens horen. Je begrijp mijn opmerking
over softenon denk niet helemaal; kijk even op wikipedia, zoek naar
softenon. Is een middel dat destijds op konijnen was getest. Nou, die
babies die die moeders later baarden waren ook niet konijnen met hun
korte armpjes en beentjes!

el misti

Jij moet eens willen normaal doen, eikel.

Roelf van Bergen

> [...]
> softenon. Is een middel dat destijds op konijnen was getest. Nou, die
> babies die die moeders later baarden waren ook niet konijnen met hun

Je bent niet een beetje gestoord, je bent totaal gestoord. Je weet niet eens
waar je het over hebt. Of ben jij zo bekend met mijn familie?
En beste die opmerking over softenon dat over kwam mijn generatie, ik
betwijfel of jij al tot die generatie behoort, indien wel, dan heb ook nog
niets geleerd.

Je spoort echt niet, dat is me duidelijk.

Wolf

A-tot-Z

"Roelf van Bergen" <roelf_van...@trashhotmal.com> wrote in message

> Had veel van je verwacht maar dat je geest zo ziekelijk is, dan verwondert
> mij ernstig.
>
> Wolf

En als iedereen in het vervolg die troll van Euker eens zou negeren of in
zijn kill zetten zou het in diverse nieuwsgroepen een stuk aangenamer worden

Eppo

Het is zò dat BuisBeuker formuleerde :

Euker is een der eerste produkten van deze nieuwe wetenschap.

Euker Voorn

On Tue, 23 Dec 2008 16:40:27 +0100, "Roelf van Bergen"
<roelf_van...@trashhotmal.com> wrote:

Degene die er niets van heeft geleerd dat ben jij. Die softenon baby's
waren het gevolg van op konijnen geteste medicijnen, door mensen
geconsumeerd.

Waarom spoor ik niet? Omdat ik gewoon zeg waar het op staat?

Henk Barrevoet

On Tue, 23 Dec 2008 16:57:14 +0100, "A-tot-Z" <A...@invalid.invalid>
wrote:
>En als iedereen in het vervolg die troll van Euker eens zou negeren of in
>zijn kill zetten zou het in diverse nieuwsgroepen een stuk aangenamer worden

En als jij hem nou voortaan niet meer zou quoten dan hoef ik hem niet
meer te lezen, idioot!

Lucifer

Henk Barrevoet stelde dit idée voor :

> En als jij hem nou voortaan niet meer zou quoten dan hoef ik hem niet
> meer te lezen, idioot!

Hé druiloor, wat deed je zelf?

el misti

On Tue, 23 Dec 2008 16:40:27 +0100, "Roelf van Bergen"
<roelf_van...@trashhotmal.com> wrote:

>Je spoort echt niet, dat is me duidelijk.

Wie zo serieus op een troll reageert als jij, die spoort ook niet over
ijzeren staven.

De Joker ©

.

> Jij moet eens willen normaal doen, eikel.

Gelukkig zijn er nog normale, fatsoenlijke burgers die hier
posten (zoals misti!)

(J)

De Joker ©

Henk Barrevoet wrote:
> On Tue, 23 Dec 2008 16:57:14 +0100, "A-tot-Z" <A...@invalid.invalid>

Tja.. Wie alle postjes van A-tot-Z leest moet niet zeuren over
dingen die hij niet had wíllen lezen, sukkel!

(J)

Orac

Euker Voorn schreef:

Ik moest eerst ook niks van je ideeen hebben, maar ja, als je het zo
stelt, dan moet ik eerlijk zijn en zeggen dat er wel iets in zit. En
misschien is het technisch wel mogelijk om deze minderwaardige mensen te
drogeren, of op andere manier bepaalde hersendelen zo uit te schakelen,
wellicht door een chirurgische ingreep, dat zij geen bewustzijn meer
hebben.

Zo dienen zij de maatschappij op eervolle en humane wijze waar zij
anders alleen maar tot last van de maatschappij zouden zijn.

De Joker ©

Orac wrote:
> [...]

Ja, dat klopt! Het schijnt dat ze anders alleen maar tasjes roven en
mensen vermoorden om MP3-spelers.. Die Euker is best wel inventief!

(J)

Euker Voorn

Mja dit bedoel ik dus he? Steeds vaker merk ik dat mijn postjes niet
serieus worden genomen, of dat men hetgeen in stel, in twijfel trekt.
Of soms nog erger, dat mijn posts compleet worden genegeerd.

Dit is geen goede ontwikkeling. Ik, Euker, sta op usenet bekend als
een serieus poster die door jarenlang op positieve en respectvolle
wijze in meerdere groepen aan discussies te hebben meegedaan, een
goede naam heeft opgebouwd. We kunnen gerust stellen dat het huidige
usenet zonder mijn bijdragen een waardeloos medium zou zijn geweest
nu. Het is inmiddels ook algemeen bekend op usenet dat ik, Euker, niet
zomaar de eerste ben. Ik weet overal vrij tot heel veel van af en ben
er in geslaagd om vanuit de WW een wereldonderneming op te zetten en
met mijn kennis kan ik menig beginnend kansloos werkeloze helpen om
een eigen bedrijf te beginnen.

Als je als medium je belangrijkste poster niet serieus neemt, of zelfs
negeert, dan ben je als medium je eigen graf aan het graven. Het zou
beter zijn als jullie met zijn allen met elkaar af spreken om alles
wat ik voortaan schrijf, als feit in jullie op te nemen en het niet
tegen te spreken of in twijfel te trekken. "Als Euker iets zegt, dan
is het gewoon zo". Dan kunnen we het zich telkens herhalende traject
van zeur en twijfel overslaan en direct beginnen aan het zinvolle
gedeelte van de discussie, die dan zal bestaan uit: Ja dat heeft Euker
weer mooi gezegd, en: goed zo Euker, en: je haalt me de woorden uit de
mond Euker!

Euker Voorn

Gewoon even serieus: ik persoonlijk zie liever dit soort kasplantjes
volgespoten worden met chemicaliën dan zo'n onschuldige kat of hond of
aapje. Dee kasplantjes hebben al een slang door hun strottehoofd
gepropt gekregen dus dat is makkelijk gieten.

Jeroen ter Hofstede

http://vegifide.com/forlife/node/10258

--
The opposite of 'serious' isn't 'funny.' The opposite of both 'serious'
and 'funny' is 'sordid.'

De Joker ©

Euker Voorn wrote:
> On Tue, 23 Dec 2008 18:59:00 +0100, De Joker ©

Ja,dat heb ik ook gemerkt! Daarom legde ik nog even uit dat wat jij
schreef toch echt zo is (maar dan iets duidelijker..)

> [...]
> een serieus poster die door jarenlang op positieve en respectvolle
> wijze in meerdere groepen aan discussies te hebben meegedaan, een

Ja, hier in nl.politiek wel! De naam Euker alleen al kan hier bergen
verzetten! Maar elders maakt men daar nog te weinig gebruik van, zo
moeten we gewoon vaststellen..

> .. We kunnen gerust stellen dat het huidige

> usenet zonder mijn bijdragen een waardeloos medium zou zijn geweest
> nu. Het is inmiddels ook algemeen bekend op usenet dat ik, Euker, niet
> zomaar de eerste ben.

Uitnemend geformuleerd, Euker! Niet zomaar de eerste, dat klopt
exact. (Wel de eerste natuurlijk, maar niet zomaar!)

> [...]

> er in geslaagd om vanuit de WW een wereldonderneming op te zetten en
> met mijn kennis kan ik menig beginnend kansloos werkeloze helpen om

En aan kennis ontbreekt het ze maar al te vaak, Euker! (Vooral de
beginnende. Voor hen is jouw hulp werkelijk een godsgeschenk!)

> [...]
> wat ik voortaan schrijf, als feit in jullie op te nemen en het niet
> tegen te spreken of in twijfel te trekken. "Als Euker iets zegt, dan

Net als met die minderwaardige mensen hierboven! Ik heb dat meteen
maar even duidelijk gemaakt voor de lezers. Euker had gewoon gelijk!

> [...]

> gedeelte van de discussie, die dan zal bestaan uit: Ja dat heeft Euker
> weer mooi gezegd, en: goed zo Euker, en: je haalt me de woorden uit de

Dit lijkt me ook een heel nuttige afspraak voor het nieuwe jaar, Euker.
Je moet de mensen wat dat betreft gewoon wat bijsturen! Anders worden
het maar weer voornemens over roken, drinken, afvallen of paddo's, en
dat raakt de essentie van ons bestaan toch niet?!

(J)

Langevinger66

On 22 dec, 22:20, Euker Voorn <eukervoornNOS...@live.com> wrote:
> [...]
> naar Japan en Europa en men verwacht dat volgende week zal worden
> begonnen met het in laten slapen of vrij laten van alle proefdieren.

all gore ?

Langevinger66

> all gore ?- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

tsss lijkt me best koud in the usa

philmi...@yahoo.com

On Dec 24, 12:03 am, Euker Voorn <eukervoornNOS...@live.com> wrote:

> [...]
> geconsumeerd.
>
> Waarom spoor ik niet? Omdat ik gewoon zeg waar het op staat?

Verwar mensen niet met konijnen.

Op een congres op 30 april- 1 mei 1960 in Duesseldorf, gaven
neurologen openbaarheid aan de effecten van softenon op menselijke
foetusen.

Gruienenthal, de maker van softenon, nam softenon slechts op 27
november 1961 uit de Europese markt.

Softenon werd dus getest op mensen. De resultaten van die testen
werrden op 30 april – 1 mei 1960 bekend gemaakt en pas achttien maand
later nam Gruental softenon van de markt.

Ik had dat allemaal mooi uiteengezet, met vermelding van mijn bronnen,
hier
http://bphouse.com/honest_money/human-testing/

Ivo Cerckel

philmi...@yahoo.com

> [...]

> geconsumeerd.
>
> Waarom spoor ik niet? Omdat ik gewoon zeg waar het op staat?

Euker Voorn

On Tue, 23 Dec 2008 22:05:02 -0800 (PST), philmi...@yahoo.com
wrote:

Waaruit concludeer jij dat er op mensen is getest? Men gaf
openbaarheid aan de effecten, maar hoe was men aan de informatie
gekomen?

Verder, jij hebt het over testen NADAT Softenon al op de markt was.
Tijdens de ontwikkeling van het medicijn is het wel degelijk (en
uiteraard) op dieren getest. Je wilt toch niet beweren dat men in de
jaren 50 zo diervriendelijk was dat testen op dieren tijdens de
ontwikkelingsfase van medicijnen werd vermeden?

philmi...@yahoo.com

On Dec 24, 9:12 pm, Euker Voorn <eukervoornNOS...@live.com> wrote:
> On Tue, 23 Dec 2008 22:05:02 -0800 (PST), philmigra...@yahoo.com

Neen, het was pas in de jaren 1960 dat men zo diervriendelijk was dat
men softenon op mensen is blijven gebruiken. Neurologen waren in hun
praktijk de visu aan de informatie gekomen dat softenon de gebreken
voortbracht op mensen. Zij gaven/deden daarvan verslag op hun congres
te Duesseldorf. De gebreken waren niet vastgesteld op dieren. Dus het
mocht van het goevernement. Of wist het goevernement niet wat in
Duesseldorf was bewezen geweest? Was er toen nog geen
“voortuitstrevend” goevernement?

Euker Voorn

On Wed, 24 Dec 2008 22:46:07 -0800 (PST), philmi...@yahoo.com
wrote:

Als Softenon in 1961 van de markt werd gehaald dan is het in de jaren
50 ontwikkeld. Dus zijn de gebeurtenissen in de jaren 60 niet relevant
wat betreft de ontwikkeling van het medicijn. Tijdens de ontwikkeling
is het wel degelijk getest op dieren en toen werden die gebreken niet
ontdekt, omdat dieren anders op het medicijn reageren dan mensen. Dat
was en is nu juist mijn punt. Had men het medicijn tijdens de
ontwikkeling op zwakzinnige mensen getest dan waren de gevaren al
direct naar voren gekomen en was het nooit op de markt gekomen.
Waarmee ik niet zeg dat ik voorstander ben van testen op zwakzinnigen.
Maar ik ben en blijf wel fel tegenstander van testen op dieren. Het is
fucken met de natuur, en als je fuckt met de natuur dan zal de natuur
fucken met jou. En dat is wat er gebeurde.

philmi...@yahoo.com

Er wordt opgeworpen:

Had men het medicijn tijdens de ontwikkeling op zwakzinnige mensen
getest dan waren de gevaren al direct naar voren gekomen en was het
nooit op de markt gekomen.

Ivo Cerckel antwoordt:
Het medicijn werd op normaalzinnigen getest.
Op 30 april- 1 mei 1960 werden de resultaten van deze testen
bekendgemaakt
en het spul werd pas ACHTIIEN MAANDEN later uit de markt genomen
zodanig dat deze zwakzinnige daarna nog in de baarmoeder met softenon
kon bewerkt worden
en het levenslicht zag in februari 1962.

Aangezien ik zwakzinnig ben, kan ik nu als proefkonijn fungeren.

Immers, testen in de werkelijkheid verdienen de kwalificering
“wetenschappelijk” niet.

Bovendien, lees mijn blogpage waarheen ik verwees.

http://bphouse.com/honest_money/human-testing/
UITREKSEL
Thalidomide was definitely known in the year 1938 and [its] DEFECTS
WERE NOTED
(Ivo: dat betekent dat het getest werd op menselijke wezens)
in Phoenix, AZ (USA) in a medical journal that year. It was known as a
cure for Hanson’s Disease and made by [Richardson]-Merrill Co. in
[Cincinnati], OH (USA). I don’t know what action was taken, but a
young female doctor named Frances Oldham Kersey (or Kelsey) recognized
its dangers. Theodore, Princeton, WV/USA
(reaction under From The Times April 4, 2008 Thalidomide: 50 years on
victims unite to seek more compensation Nigel Hawkes, Health Editor
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/health/article3671815.ece

Kelsey was the lady who in 1960 only joined the US of A Food and Drugs
Administration (FDA).

Once there, she further delayed thalidomide’s approval (thalidomide
was marketed since 1957)
and was given a Presidential award by US of A president Kennedy for
that delay.

Wikipedia says
that Kelsey is credited SINCE NINETEEN THIRTY-EIGHT with her interest
in teratogens - that is, drugs that cause congenital malformations,
that 1938 was the date of the creation of the FDA,
and that Kelsey managed to be appointed there in 1960
http://en.wikipedia.org/wiki/Frances_Oldham_Kelsey

Thalidomide was marketed since 1957.

Kelsey was only appointed in the FDA in 1960.

How can she get (all) the credit for having ‘saved’ the US of A from
it?

EINDE UITREKSEL

Moet ik echt nog een tekening maken om aan te tonen wat met softenon
tijdens de tweede wereldoorlog gebeurd is?

Om mijn tegenspreker te parafraseren: aangezien ik zwakzinnig ben, mag
ik geen tegenstander zijn en blijven van testen op mensen
(Untermenschen?).

Ivo Cerckel

philmi...@yahoo.com

http://ktelontour.blogspot.com/2008/04/thalidomide-on-going.html

UITREKSELS

Ivo Cerckel said...

87.
The grandson of Gruenenthal 1957 manages Gruenenthal only since 2005.

He’s retiring.

Because of the movie?

12.11.2008 02:50 Uhr
Grünenthal-Chef tritt zurück
http://www.sueddeutsche.de/757382/061/2629047/Gruenenthal-Chef-tritt-zurueck.html
Der Geschäftsführer des Pharmaunternehmens und früheren
Conterganherstellers Grünenthal, Sebastian Wirtz, tritt zurück. Wirtz
habe das Unternehmen auf eigenen Wunsch verlassen, sagte eine
Sprecherin. Gründe nannte sie nicht. Ein Nachfolger werde in Kürze
benannt. Wirtz hatte sich als erstes Mitglied der Unternehmerfamilie
mit den Contergan-Opfern an einen Tisch gesetzt. Im Mai hatte er
angekündigt, zusätzliche 50 Millionen Euro in die Conterganstiftung
einzuzahlen. Andererseits hatte Wirtz, der die Unternehmensleitung
2005 von seinem Vater übernommen hatte, versucht, die Ausstrahlung des
WDR-Fernsehfilms "Eine einzige Tablette" zum Conterganskandal zu
verhindern. dpa

Wednesday, November 12, 2008 12:16:00 PM

+

89.

I do now change my argument.

The European Community was established on 25 March 1957.

It needed thalidomide in order to justify its immoral policies of
regulating everything through directives,

just like the present credit crunch,
which is due to the fact that money has no value,
provides it with the justification to regulate financial markets.

Die Last des Contergan-Erben
Jürgen Salz 12.11.200
http://www.wiwo.de/unternehmer-maerkte/die-last-des-contergan-erben-377732/#comment-21491

This article carries a picture of demonstrators with a placard
demanding the application of the Verursacherprinzip, principle of
liability or principle of causality.

This is my comment.

Verursacherprinzip? Gruenenthal wusste, die Auswirkungen von
Contergan. Die Europäische Gemeinschaft entstand am 25. März 1957. Die
Europäische Gemeinschaft wusste, diese Auswirkungen auch. Die
Europäische Gemeinschaft brauchte diese Auswirkungen zur
Rechtfertigung ihrer Regelung der alles in der Gesellschaft. Contergan
ist der Grund, warum wir staatliche/Europäische Regulierung der alle
Dinge in der Gesellshaft brauchen. Ebenso wie die derzeitigen
Kreditkrise, die verursacht wurde durch die Tatsache, dass Geld keinen
Wert hat, unsere Herrscher zur Regulierung der Finanzmärkte mächtigt.
Das ist es, was Contergan, die Europäische Gemeinschaft/Union und
Gruenenthal verursacht haben. With my apologies for my Google-German
which is probably not understandable. But this softenon monster is
angry.

Wednesday, November 12, 2008 8:55:00 PM

+

92.
European law has become the central element (la pièce maîtresse) of
national legislations concerning consumers.
(Jean-Sylvestre Bergé and Sophie Robin-Olivier, “Introduction au droit
européen”, Presses Universitaires de France, 2008, section 377)

In order not to make it too obvious
that thalidomide was necessary to achieve this,
the then-EEC waited until 25 July 1985
to adopt its Product Liability Directive 85/374 EEC (modified)
http://www.epsilon-ltd.com/Web%20Documents/PDF/Directive%20PDF%20Files/Other%20Directives%20that%20may%20affect%20equipment/Product%20Liability%20Directive.pdf

Hence in 1982, Jacques H. Herbots at Leuven still had to refer to
thalidomide when teaching product liability. Post-1985 editions of his
lecture notes did no longer refer to thalidomide.

Thursday, November 13, 2008 3:41:00 PM

Ivo Cerckel
philmi...@yahoo.com

Euker Voorn

On Fri, 26 Dec 2008 17:27:27 -0800 (PST), philmi...@yahoo.com
wrote:

Ok dit alles en met name van de proeven in de jaren 30 wist ik niet.
Als ik later tijd heb zal ik nog zoeken op softenon en dierproeven, ik
heb daar in het recente verleden en een ander over gelezen en als ik
er over las dan was dat in het licht van dierproeven en niet van het
softenon verhaal in het bijzonder, ik gaf dat hier slechts als
voorbeeld. Wat je gedoe over zwakzinnigheid betreft, dat leg je jezelf
op en zijn mijn woorden niet. Volgens mij is iemand "met softenon"
lichamelijk gehandicapt en niet geestelijk, en dus niet zwakzinnig. En
ik zal het op geen enkele manier bagetaliseren.

Wat ik verder beoogde met mijn post was accent leggen op het feit dat
mensen zich altijd drukker maken om menselijk leed dan om dierlijk
leed, dit omdat zodra het menselijk leed betreft, men denkt.. hee dit
zou mij ook kunnen overkomen dus is het niet goed. De reacties op mijn
post bevestigden dit maar eens. En nogmaals, testen op dieren kan
verkeerde beslissingen in de hand werken. Dat softenon wel op mensen
is getest in de jaren 30 en er vervolgens niets met de waarschuwingen
is gedaan zegt alles over menselijk falen en gretigheid, geld gaat
voor alles.