Satudarah Maluku

Mc Pac Man Nalds

http://www.youtube.com/watch?v=MEJMKDDW3kY

Vooral de Comments lezen!!!

Vriendelijke groeten,
Wim Hamhuis

theo1610

On 28 dec, 22:44, Mc Pac Man Nalds <wimhamhui...@gmail.com> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=MEJMKDDW3kY

Zag de rest van Nederland er ook maar zo verzorgd uit :-)

Mc Pac Man Nalds

Op zaterdag 29 december 2012 17:42:32 UTC+1 schreef theo1610 het volgende:
Ze zijn een prima club. Al de roddels is natuurlijk jammer. Als je de netheid van hun clubhuis op de video juist hebt ingeschat kun je daaraan ook wel zien dat het gewoon een prima familieclub is. Iedereen die een motor gekocht heeft mag lid worden het is van de personen zelf afhankelijk hoe een club beoordeeld wordt ik vind dat Satudarah Maluku zelfs een bescherming verdient vd overheid. Als ik de clubleider zo heb ingeschat is het een betrouwbare vriend, en zijn ze echt niets wilds van plan. Als ik ga roddelen over anderen ontstaat een verkeerd beeld. Dus laat ik mij niet in met roddelen. Zou eigenlijk niemand aan mee moeten doen met dat roddelen dan he.

Vriendelijke groeten,
Wim Hamhuis