Wietteler nu ook vanuit de lucht bedreigd

FreekD

Ben benieuwd wat de modale wietteler gaat ondernemen tegen deze over het
paard getilde opsporingsmethode, waar de belastingbetaler wederom voor mag
opdraaien.

http://teletekst.nos.nl/?101-01

In Nederland wordt voor het eerst een
onbemande minihelikopter ingezet om
illegale hennepteelt op te sporen. De
Achterhoek heeft de primeur bij de
inzet van de 'canna-chopper'.

Het toestel is uitgerust met onder meer
camera's en een afzuigkap. Daarmee wordt
boven gebouwen lucht uit schoorstenen
en afvoerpijpen opgezogen. Met een
speciaal geurapparaat kan een wietgeur
worden herkend. Volgens de politie wordt
hiermee geen wet overtreden,omdat de
lucht wordt opgezogen zonder een gebouw
binnen te gaan.

De onbemande minihelikopter kan acht
uur onafgebroken rondvliegen.

Foto van het enge ding:

http://www.ad.nl/binnenland/3180972/Cannachopper_speurt_naar_hennepteelt.html

--
Hoe eerder volksverraders als jij voor het vuurpeloton komen, hoe meer de
Nederlandse samenleving erbij gebaat is.

Orac

"FreekD" <freekdi...@invalid.com> schreef in bericht

> [...]
> en afvoerpijpen opgezogen. Met een
> speciaal geurapparaat kan een wietgeur
> worden herkend. Volgens de politie wordt

We weten uit de science fiction (nou ja, weten) dat dit soort zelfdenkende
dingen ooit uitgerust zullen worden met machinegeweren oid. 't Komt al
aardig in de buurt zo! Maar goed, straks snel een zakje kopen nu het nog
kan; onze Linkse vrienden zullen ook op dit gebied wel door de knietjes gaan
tzt.

Nicolette

"FreekD" <freekdi...@invalid.com> schreef in bericht

Yep, de cannachopper, (niet te verwarren met de cannashopper) en
als ie straks op iemands knar valt, of huis, dan is het zeker weer
jammer maar helaas.

Maar dat betekent gewoon dat er wat meer koolstoffilters geplaatst
gaan worden wat het nog gevaarlijker maakt als die niet regelmatig worden
verwisseld.

Wat kostte dit grapje trouwens.

Orac

"Nicolette" <a...@niem.nl> schreef in bericht

Ik dacht dat de testversie 123 miljoen kost.

God

FreekD wrote:

> Ben benieuwd wat de modale wietteler gaat ondernemen tegen deze over
> het paard getilde opsporingsmethode, waar de belastingbetaler wederom
> [...]

Je moet eens op een brommertje gaan rondrijden dat net zo'n teringherrie
maakt. Mag je 'm gelijk inleveren :o)

el misti

On Tue, 28 Apr 2009 13:01:50 +0200, "FreekD"
<freekdi...@invalid.com> wrote:

>Ben benieuwd wat de modale wietteler gaat ondernemen tegen deze over het
>paard getilde opsporingsmethode, waar de belastingbetaler wederom voor mag
>opdraaien.

Anti-detectiefolie tegen hittecamera's en een goede koolstoffilter.
Te koop in elke goede en minder goede growshop.

http://www.detectnu.nl/index.php/nl/distributeur_van/anti_detectie_folie

https://www.leafman.nl/koolstoffilter-kuub-lengte-flens-p-321.html

Alleen mongolen die te weinig voorzorgsmaatregelen nemen of teveel
babbelen worden gepakt. Of je moet pure pech hebben natuurlijk.

FreekD

el misti wrote:

> Anti-detectiefolie tegen hittecamera's en een goede koolstoffilter.
> Te koop in elke goede en minder goede growshop.

> [...]

Prachtig, ik zou er bijna wiet voor gaan telen.

> Alleen mongolen die te weinig voorzorgsmaatregelen nemen of teveel
> babbelen worden gepakt. Of je moet pure pech hebben natuurlijk.

Mooi. Dus al die opsporingsmethodes leiden uiteindelijk alleen maar tot
professionalisering van de wietteeltbranch.

anal...@yahoo.com

On 28 apr, 13:05, "Orac" <b...@bla.bla> wrote:
> [...]

> We weten uit de science fiction (nou ja, weten) dat dit soort zelfdenkende
> dingen ooit uitgerust zullen worden met machinegeweren oid.

Dat ding heeft wel iets weg van de scanners van Half-Life 2. Een paar
flinke rammen met de koevoet is de remedie.

el misti

On Tue, 28 Apr 2009 17:21:12 +0200, "FreekD"
<freekd_...@invalid.com> wrote:

>Prachtig, ik zou er bijna wiet voor gaan telen.

Vijf tips voor de veilige kweker:

1. Jat geen stroom ! Wees voorzichtig en zorgvuldig met electra.
Brand is gevaarlijk, en met een redelijke oogst haal je de
stroomkosten (nachttarief !!) er makkelijk uit.
Snoeren etc. langs het plafond leiden, niet over de grond. Daar kan
vocht liggen.

2. Gebruik geen automatische watertoevoer indien niet nodig. Ben je
eens een paar dagen weg, dan kun je het toepassen, maar wel met bakken
(bijvoorbeeld afwasteilen) onder de potten, zodat als het misgaat je
het water opvangt. Ook een dikke laag dekens/karton op de bodem kan
veel ellende verhelpen, en natuurlijk het watervat niet te vol laten
staan. Water dat er niet is, kan ook niet naar de (onder)buren lekken.

3. Gebruik koolstoffilters. Zelf ben je redelijk snel aan de
penetrante lucht gewend, dus ruik je het bijna niet meer, maar je
buurjongen krijgt op zijn sodeflikker omdat zijn pa denkt dattie
stiekem zit te blowen.

4. Babbel niet.

5. Stop na een paar jaar. Overal komt Koning Klad om de hoek kijken,
en laksheid leidt tot ondergang.

>Mooi. Dus al die opsporingsmethodes leiden uiteindelijk alleen maar tot
>professionalisering van de wietteeltbranch.

Heb je die site van leafman goed bekeken ?

Dat is niet voor de "grote jongens" maar voor de kleine thuiskweker en
de middelgrote kwekers. Professioneel als Schwalbende Suarez in het
Strafschopgebied.

Willem-Jan Markerink

"FreekD" <freekdi...@invalid.com> wrote in

> [...]
> en afvoerpijpen opgezogen. Met een
> speciaal geurapparaat kan een wietgeur
> worden herkend. Volgens de politie wordt

Ik voorzie minatuur-uitvoeringen van de Goalkeeper....:))

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

Willem-Jan Markerink

el misti <sjaakpiestv...@live.nl> wrote in

> [...]
> penetrante lucht gewend, dus ruik je het bijna niet meer, maar je
> buurjongen krijgt op zijn sodeflikker omdat zijn pa denkt dattie

:))

rob

Met luchtbuks-gatling.

grtz rob ;-)

Message has been deleted

PieterW

On Tue, 28 Apr 2009 14:02:41 +0200, "Nicolette" <a...@niem.nl> wrote:

>Maar dat betekent gewoon dat er wat meer koolstoffilters geplaatst
>gaan worden wat het nog gevaarlijker maakt als die niet regelmatig worden
>verwisseld.

je moet er natuurlijk geen zwavel en kaliumnitraat bij ingooien.

Cheers, Pieter

Cnorlax

"Fabritius" <fabrit...@gmail.com> schreef in bericht

> Ook idioot vind ik dat agenten en andere speurneuzen zich willen
> inzetten voor het oprollen van hennepkwekerijen en de vervolging van
> kwekers. Ik heb het wel eens gezien hoor, dat er een kwekerij werd
> onruimd; wat bezielt die agenten om dat te doen, terwijl die kweker
> hen persoonlijk niks heeft misdaan, zo vroeg ik me af.

Een gekke wereld is dit toch, waar je zomaar vervolgd kunt worden, zonder de
plietsie ooit iets persoonlijk misdaan te hebben.

P.

<freekdi...@invalid.com> wrote:

> [...]
> binnen te gaan.
>
> De onbemande minihelikopter kan acht uur onafgebroken rondvliegen.

Gezocht:
Ervaren kleiduivenschutter. Mag gratis oefenen op minihelikopters
boven mijn maisland. Goede beloning.

P.

Message has been deleted

Nicolette

> [...]
> paard getilde opsporingsmethode, waar de belastingbetaler wederom voor mag

Nou bij mij thuis kwam ook zo'n herrie apparaat
boven mijn schoorsteen hangen, toen heb ik toch
wel zo'n dikke scheet gelaten, dat het apparaat
spontaan uit elkaar knalde toen hij aan de
shoorsteen rook.

Nicolette

"FreekD" <freekd_...@invalid.com> schreef in bericht

> Prachtig, ik zou er bijna wiet voor gaan telen.

> Mooi. Dus al die opsporingsmethodes leiden uiteindelijk alleen maar tot
> professionalisering van de wietteeltbranch.

Chreesh en Chong opgepakt, die zaten lekker in hun huisje
wat wiet te roken zegt Cheesh, hey, hoor jij ook een mug?
Chong, Ja, maar wel erg hard, moet wel een erg grote zijn.

En toen viel de politie binnen want de cannasnifferchopper
had aangegeven dat er een kwekerij moest zitten.
Wat dus niet zo was, want ze rookten gewoon.