Boer Jos is de klos!

Ikke grote blij

Gisteren nog gekeken naar Boer zoekt vrouw?

De minst achterlijke boer, geheten was was bij de selectie van de
brieven boeregeil op ene Jacqeline, inderdaad een pittig en elegant
vrouwtje. Bij het speeddaten zag je duidelijk dat boer Jos het wel zag
zitten met die Jacqeline. Bij de uitzending van gisteren mochten de
boeren uit 5 vrouwen er drie meenemen naar de boerderij voor verdere
kennismaking.
Ondertussen had die lekkere Jacqeline haar twijfels over boer Jos
geuit - en ja wat zoekt zo'n stadse, elegante juf in een boer???? -
en gaf aan niet verder te willen. Bij het supreme keuzemoment zei
Yvonne, de spelleidster, dit tegen Jos zodat ie niet meer hoefde te
kiezewn: nou de teleurstelling droop van zijn boerenkop!

Ben benieuwd hoe die andere, ook wel geile, dames het opvatten.
Volgens mij moeten ze zich behoorlijk tweedrangs voelen.

JAcqeline is op d ebuis geweest en reken maar dat er een hoop leuke
kerels - met elegantie en egvatheid - op haar zullen reageren: zij
heeft haar doel bereikt!

Bird

On Mon, 28 Sep 2009 02:42:44 -0700 (PDT), Ikke grote blij
<plaats...@gmail.com> wrote:

>Gisteren nog gekeken naar Boer zoekt vrouw?

Nee.

Maar gelukkig is er nl.politiek .....

(kots)

Gr,
Arne Vogel.

Klepperaar

On 28 sep, 12:06, Bird <newsb...@xs4all.nl> wrote:

> Nee.
>
> Maar gelukkig is er nl.politiek  .....
>
> (kots)
>
> Gr,
> Arne Vogel.

gewoon kijken joh, dan leer je wat over het volk!

DubbelDubbery

"Ikke grote blij" <plaats...@gmail.com> schreef in bericht

Precies, mediageil dus.
En er zat geen boer bij die een stuk land
had wat op de nominatie stond om in een ander
bestemmingplan te vallen, dus daar viel
ook niet op te scoren.(Die boer kan dan flink
geld vangen voor zijn land.)

Sán Nicolás

On 28 sep, 11:42, Ikke grote blij <plaatsjes...@gmail.com> wrote:
> Gisteren nog gekeken naar Boer zoekt vrouw?
Ja nou zeker wel ja, prachtig gemaakt programma toch ?
Jammer dat het format elk jaar hetzelfde is, moet toch eens vervelen ?

> De minst achterlijke boer, geheten was was bij de selectie van de
> brieven boeregeil op ene Jacqeline, inderdaad een pittig en elegant
> vrouwtje.

Jos is niet zo'n zielig contactarm eenzaam figuur, hoor
Hij schijnt zelfs voorzitter van de plaatselijke carnavalsvereniging
te zijn.
Volgens mij doet ie mee om nog makkelijker vrouwen te versieren.

Het was mij niet opgevallen, dat hij voorkeur had voor Jacqueline.
Ook niet dat zij pittig en elegant was, ik vond het 1 van de mindere
10.
Toen zij zich terugtrok, dacht ik, verbeel je maar niks hoor.
Er zit er één van de drie bij met een geweldig expressief sexy
gezicht.
Overigens snap ik niet dat vrouwen niet door zijn boerenbluf van
gemaakte
evenwichtigheid heenprikken.

El Optimisti

"Bird" <news...@xs4all.nl> schreef in bericht