Abdelmajid Khairoun met Parijse toestanden

Hieke

Vallen de chantage dreigementen gedaan door Abdelmajid Khairoun van de
Nederlandse Moslim Raad niet onder het strafbare "aanzetten tot geweld"?

*

Abdelmajid Khairoun van de Nederlandse Moslim Raad betreurt de plannen
van Geert Wilders om een film over de Koran te maken. Dat liet de
voorzitter van de overkoepelende moslimsorganisatie woensdag in een
reactie weten.
Volgens Khairoun zijn de filmplannen van Wilders eigenlijk niets nieuws.
De PVV-leider blijft volgens hem provoceren. ''We vrezen het ergste als
dit werkelijkheid wordt. Dan is op een gegeven moment het laatste woord
aan de jongens op de straat. En die kunnen wij dan niet meer
tegenhouden. Kijk maar naar Frankrijk.''
Ook verwacht Khairoun veel negatieve reacties uit het buitenland, te
vergelijken met de affaire over de satirische cartoons over de profeet
Mohammed in Denemarken, twee jaar geleden. ''Andere landen zullen het
niet begrijpen. Ik ben bang dat veel Nederlandse producten geboycot
zullen worden.''

Dick Schneider

Vooraf al die leiders vastzetten preventief.Onze Nederlandse volk zou
toch niet zijn oren moeten laten hangen naar een Marokkaanse
gastarbeider. Flikker die vent vast het land uit dat stuk subversief
element!

F@ber

"Hieke" <pissoff.ste...@hotmail.com> schreef in bericht

> Vallen de chantage dreigementen gedaan door Abdelmajid Khairoun van de
> Nederlandse Moslim Raad niet onder het strafbare "aanzetten tot geweld"?

Hij is slim en dreigt niet. Hij vreest, hij betreurt en hij is bang.

> [...]

> dit werkelijkheid wordt. Dan is op een gegeven moment het laatste woord
> aan de jongens op de straat. En die kunnen wij dan niet meer tegenhouden.

Daar is nog steeds niet met scherp en gericht teruggeschoten.
Mocht dat wel gebeuren dan vallen er wel meer doden dan twee minderjarige
joyriders op een motor die per ongeluk tegen een politiewagen botsen.
Gaan de vrienden van de omgeschotenenen dan nog massaler en gewelddadiger de
straat op dan krijg je burgeroorlog.

> [...]
> Mohammed in Denemarken, twee jaar geleden. ''Andere landen zullen het niet
> begrijpen. Ik ben bang dat veel Nederlandse producten geboycot zullen

Handelaar in angst.

Manok62

"Dick Schneider" <schn...@home.nl> schreef in bericht

Hij heeft al een stok achter de hand, de jongens op de straat !

Willem-Jan Markerink

"F@ber" <h.fa...@chello.nl> wrote in

> [...]
> politiewagen botsen. Gaan de vrienden van de omgeschotenenen dan nog
> massaler en gewelddadiger de straat op dan krijg je burgeroorlog.

Er hadden al lang hele magazijnen rubberkogels leeggeschoten moeten zijn op
dat tuig, de zichtbaar gewapenden gewoon met scherp, door
scherpschutters....precies midden tussen de ogen.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

Bilad Nisya

De ene simpele tegen de andere simpele, altijd hetzelfde beproefde
recept.

Khairoun heeft gewoon gelijk en zegt niets nieuws of bizonders.
Wilders zegt ook niks behalve dan dat hij schijt heeft aan de Islam en
aan Islamieten. En die gek blijft doen alsof er zoiets bestaat als 1
Islam, waarmee hij uiteindelijke precies die fundamentalisten napraat
waar tegenover hij zich opsteld, achter een veilige haag van
beveiliging, en ten koste van een heleboel belangen en alleen vanwege
zijn eigen troebele agenda.
Wilders versterkt met zijn opjutterij de positie van die politieke
Islam die hij zegt te bestrijden. Wilders is een leugenaar.

Achim

De vraag is natuurlijk welke jongens in NL op straat in de meerderheid
zullen zijn als het er op aan komt.
Misschien zijn die dan ook niet meer in de hand te houden.
Daar mag die Abdelmajid Khairoun wel eens goed over nadenken.

Achim
---------------
Tenebrae factae

Achim

On Wed, 28 Nov 2007 11:13:38 -0800 (PST), Bilad Nisya
<fjed...@yahoo.com> wrote:

>Wilders is een leugenaar.

En nou nog de bewijzen van je stelling.

Achim
---------------
Tenebrae factae

Bilad Nisya

On 28 nov, 20:29, Achim wrote:

> En nou nog de bewijzen van je stelling.
>
> Achim
> ---------------
> Tenebrae factae

Wilders is braaf aan het klagen over "de Islam" waarmee hij doelt op
marokkaanse hangjongeren en import-imans. Volkomen onschuldig
gepruttel voor de binnenlandse markt. Hij neemt geen stelling tegen
Saoedische belangen of Marokkaanse - die lopen overigens parallel met
Israelische.
Heeft Wilders nog iets gezegd over de lichtelijke opvallende
overeenkomst tussen de doelstellingen van Al Kaida en de marokkaanse
regering? Zijn er al Wilde vragen gesteld of de ambassadeur in Rabat
vanwege de claim op de spaanse enclaves teruggeroepen kan worden?
Heeft Wilders al eens belangstelling getoond voor de saharaanse
slachtoffers van de Marokkaanse terreur?

Achim

Heel mooi, maar wordt daarmee bewezen dat Wilders een leugenaar is?

Achim
---------------
Tenebrae factae

Bilad Nisya

Wilders zegt: als je bang bent voor de Islam stem dan op mij, dat
helpt.
Dat is een leugen. Dat helpt helemaal niet.

Willem-Jan Markerink

Bilad Nisya <fjed...@yahoo.com> wrote in news:a0b5ffb8-52f9-4da7-a9f3-
f9ae01...@g30g2000hsb.googlegroups.com:

Stemmen op een van de 248 dhimmies helpt wel?

Bilad Nisya

On 28 nov, 22:15, "Willem-Jan Markerink" <w.j.marker...@a1.nl> wrote:

> Stemmen op een van de 248 dhimmies helpt wel?

Nah. Wie die 248 ook mogen zijn.