Frans Bauer tussen de kleuters: een hit op Youtube!

Kotzemaar

http://www.youtube.com/watch?v=iiKCI-1KDcQ&feature=player_embedded

Kijk eens goed naar die ene kleuter die straks wellicht naar Brussel
mag!

Bruisende Bergbeek

"Kotzemaar" <plaats...@gmail.com> schreef in bericht

> http://www.youtube.com/watch?v=iiKCI-1KDcQ&feature=player_embedded
>
> Kijk eens goed naar die ene kleuter die straks wellicht naar Brussel
> mag!

Gatverdamme, hij loopt dat kleine meisje steeds achterna
en zit maar aan haar, kon niemand even ingrijpen?

Kotzemaar

On 2 nov, 12:49, "Bruisende Bergbeek" <bruisen...@rgbe.ek> wrote:
> "Kotzemaar" <plaatsjes...@gmail.com> schreef in berichtnews:4b753e02-98f1-48c1...@s15g2000yqs.googlegroups.com...

> Gatverdamme, hij loopt dat kleine meisje steeds achterna
> en zit maar aan haar, kon niemand even ingrijpen?

zo zo, ook nog pedofiel die Jan-Peter!

Bruisende Bergbeek

"Kotzemaar" <plaats...@gmail.com> schreef in bericht

Ja zag je niet dat hij expres weer aansloot achter haar
in de rij, terwijl hij overal had kunnen aansluiten nadat
hij even de rij verliet, ik weet het niet hoor.

Different 1

Op maandag 2 november 2009 om 15:38:16 UTC+1 schreef De Stormer:
80% van de kinderverkrachters zijn geen pedofielen en de meeste pedofielen raken nooit een kind aan. Stigma op pedofielen klopt niet. Vraag maar aan elke seksuoloog of de meeste kinderverkrachters pedofielen zijn. Is niet zo.