Gevaarlijke WRR-capo wordt CDK in Noord-Brabant

Henduro

Gevaarlijke WRR-capo wordt Commissaris van de Koningin in Noord-Brabant

Mark d`Aviano 19 juni 2009

Wim van de Donk (CDA) wordt de nieuwe commissaris van de Koningin in
Noord-Brabant. Van de Donk is nu nog voorzitter van de Wetenschappelijke
Raad voor het Regeringsbeleid (WRR). Onder zijn leiding gaf de WRR
krankzinnige en schadelijke rapporten uit. Zelf pleit Van de Donk in
verhullende termen voor de afschaffing van de vrijheid van meningsuiting.

Het ergste rapport dat de WRR
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=8624
onder Van de Donk uitgaf, was natuurlijk "Identificatie met Nederland",
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4654 ofwel "Weg met ons".
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4470

Deze wetenschappelijke prietpraat heeft veel mensen kwaad gemaakt. Een
lezer van Elsevier schreef:

"Van de Donk zal wel blij zijn met deze uitwijkmogelijkheid. De
laatste tijd houdt hij zich redelijk op de achtergrond,nadat hij de WRR
de meest wetenschappelijk onzuivere,politiek reli-links gekleurde
adviezen heeft laten produceren. Denk in deze b.v. aan de "inburgering"
van Maxima via o.a.het lid van de WRR Pauline Meurs (intussen ook
weggewerkt in een oude baan van PvdA-er Guusje ter Horst)."
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/Van-de-Donk-commissaris-van-Koningin-Noord-Brabant.htm?forum=195365&showall=true

[...]

Lees meer http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8662

--
Henk
Geluk komt in snippers. Ik heb er een paar in mijn leven opgevangen.

Zaterdag de 13e

"Henduro" <ObLaDi...@life.goes.on.invalid> schreef in bericht
Ik vond al dat ie een onbetrouwbaar, zelfingenomen, rooms uiterlijk had. Hij
heeft veel weg van Emile Ratelband. Ach, de de brabanders hebben nu in ieder
geval weer een der hunnen aan het hoofd. Weer een stapje verder op weg naar
een zelfstandig graafschap.

Anneke.A

"Zaterdag de 13e" <tra...@hotmail.com> wrote in message

Gossie Er worden even twee hoogleraren uit verschillende aandachtsgebieden
even weggezet door pas gealfabetiseerde zielepoten die denken dat opgepijpt
geschetter een opinie is.

Zaterdag de 13e

"Anneke.A" <andr...@planet.nl> schreef in bericht
Dek je roomsche buddies maar.

BDR529

Ik zie nog steeds geen onderbouwing met argumenten in het vrije volk of
elsevier, tevens, het taalgebruik van beide clubs staat me niet zo aan.

Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now!

Henduro

BDR529 schreef:

Iemand die niet bereid is te begrijpen zal een argument ook nooit
herkennen als het langs komt.

Maar concreet: waar had je nu graag een onderbouwing voor gehad?

--
Henk
Zolang onze innerlijke stroom van verandering helder en fris is, zullen

BDR529

Het toontje: "WRR-capo" doet me te veel een WO2 denken, dank je, ik heb
al genoeg gehoord.

el misti

Is 'capo' niet een maffiaterm voor hoofd van een familie ?

Henduro

BDR529 schreef:

Mij niet. Trauma?

> ik heb al genoeg gehoord.

Je hebt weer een smoes gevonden om het niet over de inhoud te hebben.

--
Henk
Wat het einde van de wereld is voor de rups, betekent het begin van de

BDR529

Na verder doorlezen wordt het me duidelijk waarom de PVV zo boos is op
de WRR, beetje lachwekkend, maar de WRR ziet het grote gevaar van de
Islam niet.

Ik denk dat ze daar wel gelijk in hebben, de PVV overdrijft als het om
Moslimterrorisme in Nederland gaat.

Wanneer gaan we het hebben over andere terroristische bedrijgingen in
Nederland die niets met Moslimterrorisme te maken hebben?

Die bedreigingen bestaan ook, maar de racisten bij de PVV zien dat
natuurlijk weer eens niet.