TV kopen? Uw STANDAARDgedrag VOORAF contract(en) !

jdewitte

TV kopen? Uw STANDAARDgedrag VOORAF contract(en)
Ivm grote (Kerst)inkopen, POLITIEK-IURIDISCH, ad
.EU/NL_product-liability, tot stand ook mbv 2eK!
.echter beschikbaarheid en duidelijkheid ivm/nav
schriftelijke/mondelinge verdere/nadere info's:
NL_St.-Gen.~ Min of meer(bestendig)gebruikelijk
= laat het verder afweten ?
---------------------------:
Wie procedeert om een koe, legt er een op toe..!

L.S.,

Owner's Instructions, per landstaal ca37 pags, ivm 2! TV-LCD_Types:
Installatie(s), remote-control, per functie uitgebreide handleiding
VOOROP, in KADER op de kaft(!) van het bij de TV behorende Instructieboekje:
LCD TV
nr..
nr..
------------------------
ON-SCREEN MENUS
PC DISPLAY
PICTURE IN PICTURE(PIP)
TELETEXT
------------------------ Welnu: Consument, laat u zich niet niet misleiden!
:
.Allereerst werken sommige functies alleen igv S-Video, TV-Digitaal, enz
[= niet: Analoog, ~ normale kabelaansluiting], maar nu komt het..
Het nwe verkopen/kopen in uw winkel houdt in, dat
.wanneer in de winkel u niet iedere functie op deze te kopen TV heeft laten
demonstreren ~ dat DIE TV-FUNCTIE UIT UW INSTRUCTIE-BOEKJE ER WERKELIJK IS?
U bij het toetsen > "not available" op het display krijgt te zien..
--------------------------------------------------------------- Reclameren?
1.
.Winkel cq Verkopers hebben u niet erop geattendeerd,
.U hebt erover niets gevraagd, evenmin hebt u zich ALLES laten demonstreren
- en als klap op de vuurpijl: -
.Owner's Instructions/1ste!! van 3!(drie) laatste regels, in het Nederlands
"> Vormgeving en specificaties kunnen zonder kennisgeving worden gewijzigd"
2.
.Uw Verkoper is echt niet van plan verkoop/koop_commissie(s) in te leveren.
------------
IHA/IHB THANS ALZO: LAAT U ZICH IEDERE HANDLEIDING-FUNCTIE DEMONSTREREN..
Heeft de Winkel cq Verkoper daarvoor
vb. "Geen tijd", "Kunnen wij niet aan beginnen" ook igv gerenommeerde firma
:
NL_WEG WEZEN!
jos.
---mrj.dw----------------------------------stop---Fri07Dec2007/12h:06CET---

Barokino

Als die TV net zo rottig beeld geeft als jouw postings te lezen zijn zal
ik er zeker geen eentje van dat merk kopen.

Onder het plaveisel het moeras

Kat in de zak gekocht, Jos?

jdewitte

"Onder het plaveisel het moeras" <amag...@yahoo.com> wrote in message
x..

> Kat in de zak gekocht, Jos?

L.S.,

In het binnen(scheeps)vaartrecht bestond de zgn "Vertrouwensregel"
~ Hier nu zo: Ik gedraag me, dan mag ik het ook van jou verwachten..
Nog niet zxo heel lang geleden kwam deze regel in het (wegen)Verkeersrecht:
Met o.a. vooral het Arbeidsrecht, IUS/LEX, nationaaal en/of internationaal,
zijn dit (maatschappelijke ken)bronnen van "socialere" wetgeving,
veelal via allereerst Rechterlijke Uitspraken
:
In het gewone maatschappelijke (consumenten)verkeer, ad
Afspraak is afspraak, en.. onvoorziene omstandigheden worden niet gecreeerd!:
bij/krachtens "Consumentenrecht" zijn dergelijke (intredens van) toestanden,
voor de "onderliggende" consumenten een onding!
Overigens, de verwerkte ervaringen betroffen ook ~ "knollen voor citroenen"!
P.S.,

Op teletekst dd zojuist, ad Foutieve opslag van legaal/illegaal vuurwerk op
N.B.!! Politiebureaus, nav met Sinterklaas gegeven/gekregen dure Voetballen
:
Op mijn 10ejr kreeg ik van 3 tantes mijn eerste leren drietje
[kleine,op te pompen rubberen binnenbal,met leren buitenbal dicht te rijgen
met varkensveter(pijnlijk met koppen)] in de buurt de eerste!! leren bal..

Daarvoor spelend met een grotere rubberen bal op een vd weilanden achter,
met zo'n 20 man vluchtend voor de juten, moest ik wel mijn bal inleveren:
Na de strafperiode opgelegd door de bekeurende "de dikke", kwamen m'n Vader
en ik, terwijl mijn buurtgenoten al wachtten, die bal ophalen op het
wijkbureautje, maar mijn grote rubberen bal was verdwenen uit de bewaarkast
:
Politie-Gewoonte was, hoewel je naam op de bal stond: Kies er maar een uit!
Moraal: Opslag was altijd reeds een puinhoop ?!
Mijnerzijds: AFGESLOTEN.
jos.
---mrj.dw----------------------------------stop---Fri07Dec2007/13h:31CET---

Willem-Jan Markerink

"jdewitte" <jos.de....@planet.nl> wrote in

Middels CC betalen, kun je de CC-maatschappij er voor laten vliegen....:))

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand