Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

bloot in de reclame

26 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Jan Ladage

ongelezen,
11 jul 2008, 14:15:3411-07-2008
aan
Jaren geleden waren hier draadjes over bloot in de reclame (Joop, heb jij de
lijst nog ergens staan?) Daar kan er weer 1 aan worden toegevoegd.

Ik zag pasgeleden een reclame op TV van Batavia Stad waarin een aantal
modellen bloot in het (Nederlandse?) landschap paraderen. Een paar van die
beelden zijn als wallpaper op de site van Batavia Stad te vinden. Maar als
ik Google naar die video vind ik el wat links naar YouTube maar als ik dan
probeer die video te bekijken lijkt het erop dat YouTube de film heeft
verwijderd.

De wallpaperfoto's:
http://www.bataviastad.nl/images/wallpapers/1/1024_768.jpg
http://www.bataviastad.nl/images/wallpapers/2/1024_768.jpg
http://www.bataviastad.nl/images/wallpapers/3/1024_768.jpg

(andere resoluties zijn ook beschikbaar)

--
Groetjes
Jan

De wil om te begrijpen is de basis voor tolerantie.

Jan Ladage

ongelezen,
12 jul 2008, 05:02:1612-07-2008
aan
Jan Ladage wrote:
> Maar als ik Google naar die video vind ik wel wat links naar

> YouTube maar als ik dan probeer die video te bekijken lijkt het erop
> dat YouTube de film heeft verwijderd.

YouTube heeft de reclamefilm toch (weer) in het bestand staan

http://www.youtube.com/watch?v=Y38lfWXAwHQ

Joop Letteboer

ongelezen,
12 jul 2008, 09:18:3912-07-2008
aan
On Fri, 11 Jul 2008 20:15:34 +0200, Jan Ladage wrote:

>Jaren geleden waren hier draadjes over bloot in de reclame (Joop, heb jij de
>lijst nog ergens staan?) Daar kan er weer 1 aan worden toegevoegd.

Ja, ik heb de lijst weer ergens opgevist:

1. Center Parcs: vrouw uit sauna in de regen
2. Ben: meisje in branding van de zee
3. Wasa Knackebröd: Zweedse meisjes op vlot
4. Spa-water: moeder geeft borstvoeding aan baby
5. Vaillant: dame met bodypaint op sofa
6. Fa: vrouw onder de douche
7. VPRO: Phil Bloom leest krant
8. WOL: liever naakt dan namaak
9. PSP: vrouw in weiland: "Ontwapenend"
10. Sanex: Marianne Timmer en Rintje Ritsma in bad
11. Chocomel: jongen in kleedhokje
12. Rivella: heer met bodypaint-smoking in café
13. Sanex: Martina Hingis onder de douche
14. Dove moisturising shower-mousse: vrouw onder de douche
15. Greenpeace: spuitende menselijke walvis
16. Ben: man rent naakt door de sneeuw
17. Rivella Light: drie naakte vrouwen in de natuur
18. Blote man en vrouw in ringband
19. Het Huis opticiens: drie brildragende personen naakt op de catwalk
20. Sensodyne: blote man en vrouw op de grond
21. Honig: man die zijn onderbroek naar beneden rolt
22. Robijn "Black Velvet": mannenbillen
23. Smart: naakt stel
24. Uitzendbureau: strippende dikke man op een bureau
25. Light kaas: "wat er niet bijkomt, gaat er ook niet af."
26. Maxvital multivitaminen: blote mensen van jong tot oud
27. Xbox: barende vrouw (ouder wordende baby)
28. V&D: stel dat naakt de zee in rent
29. Nuon: blote mensen onder de douche
30. Batavia Stad: blote modellen in landschap (nieuw)

--
Joop Letteboer
Alles over de nieuwsgroep nl.naturisme:

Joop Letteboer

ongelezen,
12 jul 2008, 09:22:0012-07-2008
aan
On Sat, 12 Jul 2008 11:02:16 +0200, Jan Ladage wrote:

>YouTube heeft de reclamefilm toch (weer) in het bestand staan
>
>http://www.youtube.com/watch?v=Y38lfWXAwHQ

Is gedownload. Bedankt.

Willem-Jan Markerink

ongelezen,
12 jul 2008, 12:25:1812-07-2008
aan
Joop Letteboer <nomail@wannabe_.nl.invalid> wrote in

Heineken ontbreekt nog, met de sneeuw/sauna scene's....;))

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

fredeen

ongelezen,
12 jul 2008, 15:01:3912-07-2008
aan
In het licht van bloot in de film wil ik vragen of iemand weet waar ik een
fragment kan zien van de film alibi waar iemand naakt een hotel komt
uitlopen. ik neem aan dat die scene ook in de film voorkomt.
De film zelf heb ik niet gezien, maar wil wel dat fragment bekijken, omdat
ik daar namelijk in figureer en wil graag weten hoe het nu precies eruit
ziet.

bij voorbaat dank

Fred

Joop Letteboer

ongelezen,
12 jul 2008, 15:29:4912-07-2008
aan
On 12 Jul 2008 16:25:18 GMT, Willem-Jan Markerink wrote:

>Heineken ontbreekt nog, met de sneeuw/sauna scene's....;))

Die zet ik erbij.
Er was er ook nog één van Sky Radio met die blote man in de
slaapkamerkast: http://www.youtube.com/watch?v=IT8nrun-py0
Ook leuk: Ben: blote man die de slaapkamer binnenkomt en telefoon
oppakt.

Toch opmerkelijk: als het maar poen oplevert kan bloot kennelijk
overal (kunst, theater, televisie, film), maar o wee als het om
onschuldige recreatie gaat.

jkljzuchowski

ongelezen,
12 jul 2008, 18:52:4212-07-2008
aan

"Joop Letteboer" <nomail@wannabe_.nl.invalid> schreef in bericht

> [...]
>Ik meen er was er ook een van pickwick thee of lipton, met een naakte man
>die opstaat en zijn raam uitkijkt en dan op TV komt via een helikopter
Jan

Jan Dijkman

ongelezen,
12 jul 2008, 19:12:0412-07-2008
aan
Op zaterdag 12 juli 12008 schreef Joop Letteboer:

Een die nog niet in je lijstje staat: Heineken Extra Cold. Naakte mannen
rennen van de sauna naar wak: (lange versie)
http://nl.youtube.com/watch?v=jlC2JztZ2TI

Vriendelijke groeten,

Jan Dijkman.
Groeten,

Jan Harmen Dijkman

Joop Letteboer

ongelezen,
13 jul 2008, 02:15:0713-07-2008
aan
On Sun, 13 Jul 2008 01:12:04 +0200, Jan Dijkman wrote:

>Een die nog niet in je lijstje staat: Heineken Extra Cold. Naakte mannen
>rennen van de sauna naar wak: (lange versie)
>http://nl.youtube.com/watch?v=jlC2JztZ2TI

Staat erbij, bedankt.
Deze reclame is zo leuk. Heb er net weer even om moeten lachen. Wat
een plezier daar. Een biertje na de sauna: hét ultieme genot. Ik had
wel mee willen doen.

Heb er nog één van Fortis gevonden: bloot echtpaar in de tuin geeft
planten water: http://nl.youtube.com/watch?v=7pbXclthLFk

Om niet steeds de lijst hier te hoeven posten staat deze online:
http://home.wanadoo.nl/letteboer.j/reclames.html

peter1963

ongelezen,
13 jul 2008, 05:40:5013-07-2008
aan
'Toch opmerkelijk: als het maar poen oplevert kan bloot kennelijk

overal (kunst, theater, televisie, film), maar o wee als het om
onschuldige recreatie gaat.'

Ja, dat denk ik ook vaak...

Peter

Jan Ladage

ongelezen,
13 jul 2008, 16:24:5613-07-2008
aan
En nog 1 vioor de lijst, Andrelon met een streakende vrouw. Als je haar goed
zit dan zit je verder nergens meer mee?

http://www.youtube.com/watch?v=a6o8y2q7XAo

Jan Ladage

ongelezen,
14 jul 2008, 02:11:2414-07-2008
aan
Bij het zoeken naar meer reclamefilms kwam ik gisteren bij YouTube een
commercial uit de UK tegen die opvalt doordat het naakt daarin heel
natuurlijk wordt gebruikt. Vanmorgen was de film van YouTube gehaald met de
mededeling " This video has been removed due to terms of use violation.". De
video is ook nog hier te bekijken.

http://www.elave.co.uk/nothing-to-hide/

peter1963

ongelezen,
14 jul 2008, 03:55:0414-07-2008
aan

De commercial is erg mooi !
Peter

Joop Letteboer

ongelezen,
14 jul 2008, 12:26:0414-07-2008
aan
On Mon, 14 Jul 2008 08:11:24 +0200, Jan Ladage wrote:

> [...]
>mededeling " This video has been removed due to terms of use violation.". De

Staat er bij.
Hier is het ook nog te zien, aangevuld met het verhaal achter de
commercial:
http://www.endandit.nl/entertainment/media/2007/05/18/bazin-naakt-reclame

Inderdaad erg mooi.

Gisteren zag ik deze van Centraal Beheer, alleen jammer van die
vijgenblaadjes: http://nl.youtube.com/watch?v=rU30H0rkymY

Onno Voors

ongelezen,
14 jul 2008, 15:16:2814-07-2008
aan
Joop Letteboer <nomail@wannabe_.nl.invalid> wrote in

> Ja, ik heb de lijst weer ergens opgevist:

Zwitserleven: Ellen ten Damme duikt de golven in.

--
Onno Voors

Joop Letteboer

ongelezen,
14 jul 2008, 15:48:0914-07-2008
aan

Zet ik erbij.
Op zoek naar de video kwam ik deze van haar tegen, in gesprek met Giel
Beelen: http://nl.youtube.com/watch?v=z9sJYMgz_Ac&feature=related,
openhartig sprekend over borstkanker, haar lichaam en hoe ze vroeger
in het gezin met naakt omgingen. Interessant (let niet op de domme
commentaren, die zijn de moeite niet waard om te lezen).

Henk D

ongelezen,
27 jul 2008, 10:44:2127-07-2008
aan