Overleden

Simon

Zojuist ontving het bericht dat Eeltje de Vries is overleden.
Wij wensen de nabestaanden stekte met dit grote verlies.

Nude regards

Simon
Stay healthy, happy and nifoc

PureFox

Simon schreef:

Zeg dat wel. Jammer dat Eeltje er niet meer is. Een ieder die mist veel
sterkte de komende tijd.

Wel jammer dat zijn erfenis niet meer op het net te vinden is........ :(

--

Groetjes/
_______/Rein.

http://www.reindejong.nl

Bergop

Ook van hieruit enige deelneming.
mvg Bergop

Dirk

to dirk...@yahoo.com
On Sep 12, 7:31 pm, PureFox <r...@tvossehol.dit_verwijderen.nl> wrote:
> Wel jammer dat zijn erfenis niet meer op het net te vinden is........ :(

Via de "Internet Archive: Wayback Machine" op <http://www.archive.org/
web/web.php> is nog een behoorlijk volledige versie van eerder dit
jaar beschikbaar, alhoewel enkele foto's ontbreken.

De recentste nog beschikbare versie van Eeltje's "Vakantie-ervaringen
in Italie" kan je raadplegen op <http://web.archive.org/web/
20080206152723/http://home.planet.nl/~eeltjevr/naturisme/betulle/
italie.htm>.

Dirk

FritsL

Op 11-9-2008 18:53 schreef Simon het onderstaande bericht:

Eeltje de Vries is op dinsdag 9 september overleden.
Hij is 70 jaar geworden. In memoriam:
http://www.obepostma.nl/Eeltje_de_Vries.html

jkljzuchowski

"FritsL" <ni...@usenet.nl> schreef in bericht
Ik vond het inderdaad al raar dat er van hem geen reactie kwam inzake
naaktcamping italie (eerdere draad)
sterkte in elk geval
Jan

Albert...@gmail.com

On 16 sep, 21:48, Dirk <dirk1...@yahoo.com> wrote:
> [...]
Knip, Knip

> Dirk

Probeer deze link eens : http://www.simonnoot.nl/

Simon Noot

Hierin heb je ongelijk want Joop Letteboer heeft de gehele site van Eeltje
over eht Italiaanse naturisme overgenomen.
Deze URL brengt je al een eind opweg.
http://www.joopletteboer.nl/index.php?pagina=naturisme
--

http://www.simonnoot.nl

Joop Letteboer

On Wed, 17 Sep 2008 09:49:17 +0200, Simon Noot wrote:

>Hierin heb je ongelijk want Joop Letteboer heeft de gehele site van Eeltje

>over eht Italiaanse naturisme overgenomen.
>Deze URL brengt je al een eind opweg.
>http://www.joopletteboer.nl/index.php?pagina=naturisme

Ik denk dat je mijn site (waar geen content van Eeltje op staat)
verwart met die van de nieuwsgroep, zie sig.

--
Joop Letteboer
Alles over de nieuwsgroep nl.naturisme:

Joop Letteboer

On Tue, 16 Sep 2008 23:08:23 +0200, FritsL wrote:

>Eeltje de Vries is op dinsdag 9 september overleden.
>Hij is 70 jaar geworden. In memoriam:
>http://www.obepostma.nl/Eeltje_de_Vries.html

Hierbij mijn medeleven en condoleances aan de nabestaanden.

Joop Letteboer

On Fri, 12 Sep 2008 19:31:59 +0200, PureFox wrote:

>Jammer dat Eeltje er niet meer is. Een ieder die mist veel
>sterkte de komende tijd.

Wat ik altijd in hem waardeerde was de bereidheid om zijn kennis en
ervaringen met anderen te delen. Dat zal inderdaad gemist worden.

--
Joop Letteboer
Charter en FAQ nl.naturisme: