Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Campings

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

bema

ongelezen,
25 dec 2008, 15:01:2525-12-2008
aan
Wij zoeken eenvoudige maar toch gezellige naturistencampings in Nederland en
of Frankrijk die niet aangesloten zijn bij de NFN. Wij zijn kapeerders met
carravan en kids gaan niet meer mee. Wie kan ons helpen deze te vinden via
internet?

Hans

ongelezen,
25 dec 2008, 15:20:0825-12-2008
aan

"bema" <mari...@planet.nl> schreef in bericht

Google

Hans

Ome Johan

ongelezen,
25 dec 2008, 15:35:0925-12-2008
aan

"bema" <mari...@planet.nl> schreef in bericht
Als je naakt er nét zo uitziet als je spelfouten dan ben je een griezel !
OJ

Joop Letteboer

ongelezen,
25 dec 2008, 15:48:2025-12-2008
aan
On Thu, 25 Dec 2008 21:01:25 +0100, bema wrote:

>Wij zoeken eenvoudige maar toch gezellige naturistencampings in Nederland en
>of Frankrijk die niet aangesloten zijn bij de NFN.

Welk bezwaar is er tegen naturistencampings die niet aangesloten zijn
bij de NFN?

--
Joop Letteboer
Charter en FAQ nl.naturisme:

Norbert M.

ongelezen,
25 dec 2008, 16:31:3925-12-2008
aan
"Joop Letteboer" <nomail@wannabe_.nl.invalid> schreef in bericht

> Welk bezwaar is er tegen naturistencampings die niet aangesloten zijn
> bij de NFN?

Hij vraagt of er ook eenvoudige maar toch gezellige naturistencampings in
Nederland en/of Frankrijk bestaan die niet aangesloten zijn bij de NFN.
Welk bezwaar hij ertegen heeft? Waarschijnlijk vermoed hij dat die in
Nederland niet bestaan? In Frankrijk zullen ze dan weer eerder bij de FFN
dan bij de NFN aangesloten zijn. Lezen is ook een kunst.

Groeten,
Norbert

Joop Letteboer

ongelezen,
25 dec 2008, 19:54:2025-12-2008
aan
On Thu, 25 Dec 2008 22:31:39 +0100, Norbert M. wrote:
>"Joop Letteboer" <nomail@wannabe_.nl.invalid> schreef in bericht

>Waarschijnlijk vermoed hij dat die in
>Nederland niet bestaan?

Die zullen absoluut bestaan (die informatie kan de NFN de OP op
verzoek best verstrekken), maar dat was mijn vraag niet. De posting
van de OP roept meer vragen op dan dat iemand daar een duidelijk
antwoord op kan geven. Ik vroeg welke bezwaren er tegen campings zijn
die aangesloten zijn bij de NFN, of welke bezwaren er tegen de NFN an
sich zijn. Daar ben ik benieuwd naar.

>In Frankrijk zullen ze dan weer eerder bij de FFN
>dan bij de NFN aangesloten zijn.

Uiteraard. Lijkt me ook volstrekt logisch, niet?

>Lezen is ook een kunst.

Inderdaad.

Hans

ongelezen,
26 dec 2008, 08:17:1226-12-2008
aan
"Joop Letteboer" <nomail@wannabe_.nl.invalid> schreef in bericht

Ha Joop,

Ja lezen is een kunst, want in jouw eerste reactie staat toch echt:

Hans

ongelezen,
26 dec 2008, 08:19:2026-12-2008
aan
"Hans" <zom...@mars.com> schreef in bericht

Sorry iets te snel op verzenden gedrukt.

Maar er stond dus:

Je vraag was dus eigenlijk bedoeld als:

Groet Hans

Danny

ongelezen,
26 dec 2008, 08:28:3426-12-2008
aan

"Joop Letteboer" <nomail@wannabe_.nl.invalid> schreef in bericht

> Welk bezwaar is er tegen naturistencampings die niet aangesloten zijn
> bij de NFN?

Waarom kan men niet gewoon antwoorden, in plaats van achter alles iets te
zoeken ...
Moet men er versteld van staan dat deze NG op sterven na dood is, en geen
vragen meer durft te stellen?
Zijn er nog die denken dat het aan het weer ligt of aan MadCrew en de
trollen ....

John Smith

ongelezen,
26 dec 2008, 09:16:5026-12-2008
aan
Danny wrote:

> [...]
> vragen meer durft te stellen?
> Zijn er nog die denken dat het aan het weer ligt of aan MadCrew en de

Danny,

Ik kan je enkel 300% gelijk geven, iemand stelt een vraag en dit mondt
uit in een 'scheldpartij' tussen een aantal mensen waarbij de originele
vraag blijkbaar niet meer van tel is.
Vraagsteller krijgt uiteraard geen antwoord, wat ook typisch is voor de
ziekte van deze groep.
En dan is men geheel verwonderd dat de nieuwsgroep een langzame dood
sterft. Ik niet.

John

Simon

ongelezen,
26 dec 2008, 10:03:5926-12-2008
aan
John Smith wrote:

> Danny,
>
> Ik kan je enkel 300% gelijk geven, iemand stelt een vraag en dit mondt
> uit in een 'scheldpartij' tussen een aantal mensen waarbij de

Waar is er gescholden? De vergissing van Joop werd aan de kaak gesteld niet
met schelden
Maar met letters.

> [...]
> de ziekte van deze groep.
> En dan is men geheel verwonderd dat de nieuwsgroep een langzame dood

De groep sterft ook door mensen die beweren dingen te zien die er neit zijn.

Wees eens normaal en doe eens normaal zodat een vraag beantwoord kan worden
zonder dat er regels woorden komen te staan die niets met de vraag te
hebben.

--

Nude regards

Simon
Stay healthy, happy and nifoc
http://www.simonnoot.nl

Simon

ongelezen,
26 dec 2008, 10:07:0526-12-2008
aan

In Frankrijk zijn er momenteel meer campings NIET aangesloten bij de FFN dan
wel.
Interne ruzies en (trollen) afsplitsingen hebben dat uiteindelijk voor
elkaar gekregen.
Op mijn website zie je vrijwel alle Franse terreinen, inclusief
verenigingsterreinen.
Ik denk niet dat er bij de FFN aangsloten zijn die daar staan vermeld.

In Nederland zal het moeilijker zijn.

Fred Mobach

ongelezen,
26 dec 2008, 15:42:4926-12-2008
aan

"bema" <mari...@planet.nl> schreef in bericht

Als je er naakt net zo uitziet als je lawine van spelfouten zal je wel een
verschrikkelijk lichaam hebben. Goedkoper kan haast niet !

Fred Mobach
--
Fred Mobach - fr...@mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl

bema

ongelezen,
11 jan 2009, 06:19:5311-01-2009
aan
Hallo allemaal,

Ik ben blij dat er nog mensen zijn die elkaar hier willen helpen. Dat is
volgens mij de bedoeling. Sommige horen zich zelf graag en vinden het
blijkbaar een kick om te gaan katten. Niet mijn idee om er zo mee om te
gaan. Je zal op zo'n camping maar zulke buren krijgen.! Leuke vakantie?
Tipgevers bedankt hoor!

Ben & Maria

"bema" <mari...@planet.nl> schreef in bericht

0 nieuwe berichten