naakt

Harm

Ha Hans,

Hier de link naar het promotie filmpje van de sauna.

Groetjes Harm.

http://www.cinema.nl/cinema/specials/binders/index.jsp?portals=3142294&maps=16464606&binders=30440174

bert boersma

Ik kan die filmpjes niet open krijgen, sorry

bert
<Harm> schreef in bericht news:4540d263$0$98661$bb4e...@newscene.com...

Jan Ladage

"bert boersma" <boe0...@planet.nl> schreef in bericht

> <Harm> schreef in bericht

> Ik kan die filmpjes niet open krijgen, sorry

(Reactie van Bert onder de quote geplaatst, http://www.leerquoten.nl/)

Probeer eens of de volgende URL in Windows Media Player (o.i.d) te openen
is.

mms://cachemedia.omroep.nl/bongo02/0/nps/dekortefilm/bb.naakt.wmv

--
Groetjes
Jan

De wil om te begrijpen is de basis voor tolerantie.

Harm

Dit was een mailtje die per abuis in de nieuwsgroep terecht gekomen is.
Maar het onderwerp hoort er wel.
Dit zes minuten durende filmpje laat het eerste sauna bezoek zien van een
jongetje
die met zijn moeder mee mag naar de sauna.
De regisseur laat door de ogen van deze jongen zien hoe hij het allemaal
ervaart en ziet.
Het is een integer maar open en duidelijk beeld geworden hoe het in de
doorsnee
sauna er aan toe gaat.
Dus nu eindelijk eens geen film met in grote badhanddoeken blij kijkende
dames en heren maar gewoon de nuchtere sauna gang waar mensen komen
en gaan en waar ze zitten en liggen op de manier waar op zij zich prettig
voelen.
En natuurlijk alles heel bloot zo als het hoort.
Het zullen ongetwijfeld allemaal acteurs en actrices zijn maar het komt
allemaal wel erg natuurlijk over.

Harm.

Harm

"bert boersma" <boe0...@planet.nl> schreef in bericht

> Ik kan die filmpjes niet open krijgen, sorry

Mogelijk staat je media player in de firewal geblokkeert of kan je de popup
blokker eens uit zetten
misschien brengt dat wat, de link doet het in iedergeval prima en het
filmpje loopt ook naar behoren.

Harm.

Eeltje de Vries

Jan Ladage schreef:

> Probeer eens of de volgende URL in Windows Media Player (o.i.d) te openen
> is.
>
> mms://cachemedia.omroep.nl/bongo02/0/nps/dekortefilm/bb.naakt.wmv

Ook dit werkt uitstekend. Het duurt wel ongeveer 18 seconden voordat er iets
in beeld verschijnt (de titel van de film).

Overigens werkt ook de oorspronkelijke link uitstekend! Wat mij frappeerde
was de uitstekende kwaliteit als je de film schermvullend laat afspelen.
--
Eeltje de Vries

Nieuwsgroep nl.naturisme:
http://home.hccnet.nl/eeltje.de.vries/naturisme/nieuwsgroep.htm

Vakantie-ervaringen in Italië:
http://home.planet.nl/~eeltjevr/naturisme/betulle/italie.htm

*´¯`·..·`¯´*het vrolijke bloemenkind*´¯`·..·`¯´*

<Harm> wrote in message news:454125f2$0$54851$bb4e...@newscene.com...

> [...]

B.t.w. ,

Het filmpje is opgenomen in Diemen.

http://www.thermensaunadiemen.nl/

Veel liefs van Bloemenkind©

´**¨)
¸.. ¸..*´¨) ¸..*¨)
.. ¸..*¨) ¸..**¨)
(¸..´ (¸..

peter

Een mooi, vriendelijk en lief filmpje ! Ik glimlachte bij het kijken..

Message has been deleted

robert oor

Jan Ladage wrote:

> [...]
> is.
>
> mms://cachemedia.omroep.nl/bongo02/0/nps/dekortefilm/bb.naakt.wmv

Ha Jan;

Kun jij mij vertellen hoe dit soort links eenvoudig is terug te vinden ? Ik
zelf vind ze wel uit de html brij maar hisgenoten zijn steeds genoodzaakt
windhoos op te starten...:-(
--
Groeten
Robert Oor

Eeltje de Vries

robert oor schreef:

> Kun jij mij vertellen hoe dit soort links eenvoudig is terug te vinden ?
> Ik zelf vind ze wel uit de html brij maar hisgenoten zijn steeds
> genoodzaakt windhoos op te starten...:-(

Nu ben ik geen Jan, maar ik vraag me af of Jan wel antwoord geeft op je
vraag omdat je kennelijk (of je huisgenoten) problemen hebben om zo iets in
Linux af te spelen.

Vandaar dat ik reageer: ik heb dergelijke problemen nooit, ik kan alles
afspelen. Er moet dan iets ontbreken aan je geïnstalleerde programma's. Je
kunt me misschien beter per e-mail hierover benaderen...

Charon

On Thu, 26 Oct 2006 22:42:00 +0200, "Jan Ladage"
<jan.l...@invalid.gmail.com> wrote in nl.naturisme:

>Probeer eens of de volgende URL in Windows Media Player (o.i.d) te openen
>is.
>
>mms://cachemedia.omroep.nl/bongo02/0/nps/dekortefilm/bb.naakt.wmv

Dat gaat beter. Leuk filmpje. Maar waarom vroeg hij dat meisje uit de
speeltuin niet of ze meeging?
--
Charon

Jan Ladage

"robert oor" <famil...@everyday.com> schreef in bericht

Nee, dat is niet eenvoudig terug te vinden. Het is inderdaad een kwestie van
HTML doorspitten plus nog een paar technische truken uithalen om op de URL
van de stream uit te komen.

robert oor

Eeltje de Vries wrote:

> [...]
> afspelen. Er moet dan iets ontbreken aan je geïnstalleerde programma's. Je
> kunt me misschien beter per e-mail hierover benaderen...

Ga ik doen Eeltje...
Is jouw e-mail valid ? (die van mij wel)

Corn

"Joop Letteboer" <nomail@wannabe_.nl.invalid> schreef in bericht

> Jammer dat downloaden niet gaat....:-(
>
> --
> Joop Letteboer

Streamrecording kan als alternatief.
Corn

Scorle

<Harm> wrote in message news:4540d263$0$98661$bb4e...@newscene.com...
Promotiefilmpje, jammer van dat vieze fragment...

Message has been deleted

Charon

On Mon, 30 Oct 2006 01:07:19 +0100, "Scorle" <gpa...@kwiknet.nl> wrote
in nl.naturisme:

Ik kan geen vies fragment vinden - gelukkig.
--
Charon

Harm

">> Hier de link naar het promotie filmpje van de sauna.

> Promotiefilmpje, jammer van dat vieze fragment...

Ik heb het filmje nog eens nauwkeurig bekeken, maar ik kan geen vieze
fragmenten ontdekken.
Vertel, wat is er vies???

Harm.

Charon

On 30 Oct 2006 12:05:03 -0600, <Harm> wrote in nl.naturisme:

>Ik heb het filmje nog eens nauwkeurig bekeken, maar ik kan geen vieze
>fragmenten ontdekken.
>Vertel, wat is er vies???

Ik heb het al. Er zit iemand een sigaret te roken.
--
Charon

DD

Charon stelde dit idée voor :

Bahbahbah! :-P

DD (da's idd vies)

--
Mijn site: www.deetje.tk
Met nu: wie is DD!

mcv

Eeltje de Vries <eeltje_...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> afspelen. Er moet dan iets ontbreken aan je ge?nstalleerde programma's. Je

> kunt me misschien beter per e-mail hierover benaderen...

Ik merk net dat ik Ubuntu's aangepaste Firefox niet duidelijk kan maken
dat ie alles gewoon in vlc moet openen. Ik moet maar eens de echte Firefox
installeren, want die Debian versie lijkt behoorlijk verprutst.

mcv.
--
Science is not the be-all and end-all of human existence. It's a tool.
A very powerful tool, but not the only tool. And if only that which

Eeltje de Vries

mcv schreef:

> Ik merk net dat ik Ubuntu's aangepaste Firefox niet duidelijk kan maken
> dat ie alles gewoon in vlc moet openen. Ik moet maar eens de echte Firefox
> installeren, want die Debian versie lijkt behoorlijk verprutst.

De versie die ik gebruik is die van Debian! Daar is beslist niets mis mee...

fredeen

Ik vind het een hele mooie en goede film geworden. Ik heb er zelf ook aan
meegewerkt als figurant en ben op een gegeven zichtbaar in de sauna, waarin
ik in een hoek op de bovenste plank zit. duidelijk zichtbaar.

Praktisch iedereen die eraan meegewerkt heeft zijn beroepsacteurs en
actrices, maar mensen die net als ik regelmatig in tv-series en commercials
figureren op de achtergrond. Die mensen worden betaald om op de achtergrond
te figureren, anders is het zo kaal.
Deze film is in de maand juli opgenomen in een sauna in Diemen. Buiten was
het 35 graden, dus eigenlijk geen sauna weer. iedereen die meedeed waren
gewend om zonder kleren aan rond te lopen, dus iedereen speelde het zonder
gene. Buiten de opname hebben we gezellig zonder kleren aan in de zon
gelegen en liggen bruin te bakken.
De crew overigens hielden tijdens de hele opname wel steeds de kleren aan,
hoewel ze ook luchtig gekleed waren. In het saunagedeelte zelf heerse een
aangename temperatuur

met vriendelijke groet,

Fred

P.s. zo'n films zouden eigenlijk vaker opgenomen worden en daar zou ik best
in willen meespelen. Geen erotische film, maar een film waar iedereen zonder
kleren aan rondloopt en van allerlei activiteiten. Zonder kleren aan geeft
een gevoel van vrijheid en waarom moet iedereen altijd gekleed gaan.

Charon

On Wed, 1 Nov 2006 16:59:55 +0100, "fredeen" <fre...@home.nl> wrote
in nl.naturisme:

>Ik vind het een hele mooie en goede film geworden.

Ik denk dat er in films wel eens wordt gezocht naar het juiste
compromis tussen te veel en te weinig bloot. In deze film ging de
camera van de ene piemel naar de volgende piemel, maar met een goed
excuus: de camera volgde de ogen van het kind.

Het lijkt me een leuk filmpje voor een kinderprogramma, maar
ongetwijfeld krijgt teletekst 316 het dan erg druk. Er zijn nu eenmaal
altijd mensen die er anders over denken.
--
Charon

Scorle

"Charon" <cha...@127.0.0.1> wrote in message

Correct! dat was het.
Heel vies in een omgeving waarin je reiner wilt worden!

Gerard.

Message has been deleted

Charon

On Thu, 02 Nov 2006 22:11:29 +0100, Joop Letteboer
<nomail@wannabe_.nl.invalid> wrote in nl.naturisme:

>Nog nooit heb ik zo'n gore bar
>meegemaakt als in die sauna waar het dragen van een zuurstofmasker
>geen overbodige luxe was...:-(

Ik kan het je nog sterker vertellen.

De baas van een sauna had iets te vertellen aan een van de bezoekers.
Hij deed de deur van het zweethokje open en vertelde zijn verhaal,
terwijl hij zijn (enige) hand met de sigaret buiten hield. Sommigen
vonden dat het te koud werd, en toen haalde de baas zijn sigaret naar
binnen en deed hij de deur dicht.
--
Charon

mcv

Joop Letteboer <nomail@wannabe_.nl.invalid> wrote:

> Kijk voor een overzicht van rookvrije sauna's en sauna's met
> rookbeleid even op
> http://www.cleanairnederland.nl/uitgaan/rookvrijesaunas.htm. Bij lange
> na niet voldoende om de opgedrongen viezigheid te ontlopen, maar het
> is een begin.

Zo weinig maar? Ik kan me niet herinneren ooit rokers gezien te hebben
bij mijn buurtsauna (Viking). Ik kan me ook niet voorstellen dat
mensen zouden willen roken in een sauna (maar ik kan me ook al niet
voorstellen dat mensen zouden willen roken, dus dat ligt misschien aan
mijn voorstellingsvermogen).

Message has been deleted

Gina

"Charon" <cha...@127.0.0.1> schreef in bericht

Ben zelf uitbater van een sauna
is altijd wikken en wegen .. roken niet roken, pffff
trouwens wat te denken van saunabezoekers die plassen en soms zelfs poepen
in het bruisbad
of hun drol achterlaten op de trap
dacht je echt dat alles zo eenvoudig is bij de uitbating?
koppels die vrijzinnig denken, ga je ze uit elkaar halen ... verbaast
gezicht
pedofielen die je pas opmerkt als het bijna telaat is
klanten die hun frigbox bijhebben
facturen moeten op tijd betaald worden, de bank wacht ook niet ... sommige
klanten denken dat je een saunacomplex hebt voor ongeveer 250.000 Euro en
dat je massa's geld verdient
ze weten niet dat je 16 uur per dag werkt, zeven op zeven

Simon N

"Gina" <regina.o...@skynet.be> schreef in bericht

> [...]
> dat je massa's geld verdient
> ze weten niet dat je 16 uur per dag werkt, zeven op zeven

Daar wordt begrijpelijker wijs vrijwel geen rekening mee gehouden door de
gemiddelde bezoeker. Het zou niet verkeerd zijn als men dat wel een beetje
meer zou doen. Het geeft intussen geen vrijbrief voor de uitbater om er een
"klere" zooi van te maken.

De zich slecht gedragende bezoekers kun je, dunkt mij, zonder pardon eruit
smijten en op een voor jouw herkenbare zwarte lijst plaatsen.

--
Nude regards

Simon
Stay healthy, happy and nifoc
http://www.simonnoot.nl

hbznieu...@hotmail.com

mcv schreef:

> [...]
> mensen zouden willen roken in een sauna (maar ik kan me ook al niet
> voorstellen dat mensen zouden willen roken, dus dat ligt misschien aan

Ga eens in Putten kijken.
Zo af en toe tussen het roken/zuipen door gaat men 5 minuutjes de sauna
in.

Voor mij niet meer,

Hugo

mcv

Gina <regina.o...@skynet.be> wrote:

> Ben zelf uitbater van een sauna
> is altijd wikken en wegen .. roken niet roken, pffff

Niet roken lijkt mij de logische optie in een sauna. (Maar elders ook,
dus misschien ben ik wle een minderheid.)

> trouwens wat te denken van saunabezoekers die plassen en soms zelfs poepen
> in het bruisbad
> of hun drol achterlaten op de trap

Doen mensen dat serieus? Schop die er eens heel hard uit, en presenteer
ze de rekening voor het schoonmaken van hun smerigheid.

> koppels die vrijzinnig denken, ga je ze uit elkaar halen ... verbaast
> gezicht

Hoe mensen denken zal me worst wezen. Wat ze doen, dat is wat telt.

Hoe dan ook, de grote vraag hier is, wat voor klanten wil je hebben?
Als je sauna onhygienisch en anderzins onprettig is, blijven de nette
klanten op den duur weg, en blijf je juist met de smeerlappen zitten.

Scorle

<hbznieu...@hotmail.com> wrote in message

Alle restaurants en bars en dus ook sauna's rookvrij, dat is een loffelijk
streven. De saunaganger die toch wil roken doet dat maar in de tuin, tijdens
het afkoelen!

Gerard.