Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

smallegange's dijk - Brurg Haamstede

4 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

PureFox

ongelezen,
21 jul 2008, 05:25:4921-07-2008
aan
LS,

Wie heeft informatie over deze camping?
Op een email van afgelopen woensdag wordt niet gereageerd. Ook zit er
een antwoordapparaat op de telefoon die aangeeft dat wanneer je na een
week nog geen reactie hebt vernomen je het nog maar een keer moet proberen.

Een week is me eigenlijk te lang :(
Bestaat de camping nog wel?

zie: http://www.nfn.nl/Naaktrecreatie/Smallegange_s_Dijk

--

Groetjes/
_______/Rein.

Willem-Jan Markerink

ongelezen,
21 jul 2008, 10:57:5821-07-2008
aan
PureFox <rd...@tvossehol.dit_verwijderen.nl> wrote in news:48845625$0$49959
$e4fe...@news.xs4all.nl:

Pakkumbeet 5-10 jaar geleden wel....:))

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

Joop Letteboer

ongelezen,
21 jul 2008, 11:03:1021-07-2008
aan
On Mon, 21 Jul 2008 11:25:49 +0200, PureFox wrote:

> [...]
>week nog geen reactie hebt vernomen je het nog maar een keer moet proberen.

Mijn ervaring van zes jaar geleden is wellicht niet meer actueel:

Smallegange's dijk is een eenvoudige rustige mini-camping met
eigenlijk voldoende voorzieningen voor een zorgeloze vakantie. Wél kan
het er flink waaien. De pauwen en eenden lopen los, maar Argos (een
lief hondje) zit veilig in zijn hok. De eigenaren Karina en Willem
Smallegange houden er veel dieren op na en daar zijn ze gek op. Als
het even kan kunnen kinderen op een pony rijden en krijg je een
rondleiding om alles te bekijken. Meermalen is de camping locatie
geweest voor fotosessies van naturistenvereniging Vrienden Randstad
Natuur (VRN). Ook individueel kunnen leuke foto's worden gemaakt.

Het sanitair is schoon en ziet er prima uit. Voor een muntstuk kun je
heerlijk warm douchen. Op de camping is plaats voor zo'n 15 caravans.
De laatste keer dat wij er met de nieuwsgroep op 18 augustus 2001
waren (zie de website over de meetings) hebben we genoten van een
lekkere barbecue. Ook dát kan op Smallegange's dijk. Willem doet er
alles aan om de gasten van een zorgeloze vakantie te laten genieten.
Laatst genoten wij vóór de barbecue van een heerlijke naturistische
rondvaart op de Oosterschelde en zochten we verkoeling in zee. Alles
is mogelijk, maar je moet het wel laten weten en er moet animo voor
zijn. Op de dijk kun je ook ongestoord in je blootje zonnen. Volgens
mij is er niemand die daar wat van zegt.

Zoals het een goede naturistencamping betaamt is er ook op
Smallegange's dijk een avondklok ingesteld: na 22.30 uur word je
geacht geen lawaai meer te maken uit respect voor de campinggasten die
willen gaan slapen.

>Bestaat de camping nog wel?

Geen idee. De website op planet.nl werkt in ieder geval niet meer
sinds de boel door KPN is overgenomen (of was het al KPN?).

Probeer het eens op het naturismeforum. De eigenaar van deze camping
post daar vaak zijn berichten.

--
Joop Letteboer
Alles over de nieuwsgroep nl.naturisme:

PureFox

ongelezen,
22 jul 2008, 14:13:0322-07-2008
aan
Joop Letteboer schreef:

> [...]
> sinds de boel door KPN is overgenomen (of was het al KPN?).
>
> Probeer het eens op het naturismeforum. De eigenaar van deze camping

Dank voor jullie info. Ik zal eens op het forum posten.

--

Groetjes/
_______/Rein.

http://www.reindejong.nl

PureFox

ongelezen,
26 jul 2008, 10:57:4826-07-2008
aan
PureFox schreef:

> Dank voor jullie info. Ik zal eens op het forum posten.

Inmiddels contact met Willem gehad. Hij was een weekje weg ;-)
Op email wordt nu zeer snel geantwoord.

Dus woensdag op naar Smallegange's Dijk

Joop Letteboer

ongelezen,
26 jul 2008, 15:14:2826-07-2008
aan
On Sat, 26 Jul 2008 16:57:48 +0200, PureFox wrote:

>Inmiddels contact met Willem gehad. Hij was een weekje weg ;-)
>Op email wordt nu zeer snel geantwoord.
>
>Dus woensdag op naar Smallegange's Dijk

Fijne vakantie en veel plezier, Rein! Laat je de nieuwsgroep nog weten
hoe het bevallen is?

PureFox

ongelezen,
25 aug 2008, 05:51:5525-08-2008
aan
Joop Letteboer schreef:

> Fijne vakantie en veel plezier, Rein! Laat je de nieuwsgroep nog weten
> hoe het bevallen is?

Wij hebben het goed gehad. Willem was als vanouds. Camping was goed
bezet. Verschillende gasten zijn door Willem op sleeptouw genomen voor
de volgende activiteiten:
- Bloot Zwemmen bij de dijk
- Naturistisch peddelen door de slenken en kreken
- Samen zeekraal plukken op een eigen stukje land van Willem.

Plek is prima. Sanitair mag van ons iets vaker worden schoongemaakt.
En iets voorbij stompe toren woont een visser onderaan de dijk die zijn
eigen vangsten, paling en zeebaaars, rookt. Een tractatie!

Vertoeven op naaktstranden bij Neeltje Jans en de boswachterij is heerlijk.
Zierikzee is mooi om te bezoeken. Vooral de kunstroute (1e weekend van
de maand) is een aanrader.

Joop Letteboer

ongelezen,
25 aug 2008, 12:26:1125-08-2008
aan
On Mon, 25 Aug 2008 11:51:55 +0200, PureFox wrote:

> [...]
>- Naturistisch peddelen door de slenken en kreken
>- Samen zeekraal plukken op een eigen stukje land van Willem.

Fijn dat het zo goed bevallen is. Op Le Couderc was het de afgelopen
weken ook niet slecht: heerlijk weer, af en toe een dag regen en
bewolking. Voldoende zon om lekker bruin te worden en af te koelen in
het zwembad om op het terras bij een Hoegaarden weer op te drogen. In
Nederland schijnt men te zijn weggeregend :-(
Vrijdag ben ik teruggekomen. 's Ochtends om 10.00 uur vertrokken. Vlak
voor Parijs gaf de TomTom aan dat we om 21.00 uur in Utrecht zouden
aankomen. Toen we Parijs uit waren konden we dat scenario (zoals
gewoonlijk) wel in de prullenbak gooien. Tegen half twaalf stonden we
bij station Overvecht.

>Plek is prima. Sanitair mag van ons iets vaker worden schoongemaakt.
>En iets voorbij stompe toren woont een visser onderaan de dijk die zijn
>eigen vangsten, paling en zeebaaars, rookt. Een tractatie!

Hmmm......lekker. De rode poonfilet was ook zalig.

>Vertoeven op naaktstranden bij Neeltje Jans en de boswachterij is heerlijk.

Heb je Bromsnor nog gezien of was die (zoals het hoort op
naaktstranden, buiten het verwijderen van gluurders of ander gespuis)
in geen velden of wegen te bekennen? Gezien de onterechte bekeuring
van een naturist op deze locatie in het verleden lijkt deze vraag me
wel interessant.

jkljzuchowski

ongelezen,
25 aug 2008, 18:38:1925-08-2008
aan

"Joop Letteboer" <nomail@wannabe_.nl.invalid> schreef in bericht

> [...]
> in geen velden of wegen te bekennen? Gezien de onterechte bekeuring
> van een naturist op deze locatie in het verleden lijkt deze vraag me

Volgens mij alleen swiebertje : als zwerver is hij dusdanig berooid dat hij
geen kleren meer (aan)heeft en dus alleen op naaktgebieden kan bedelen

Jan

0 nieuwe berichten