U2 Gelsenkirchen?

Hans de Heer

Vanochtend vroeg stond op http://www.u2.com/tour/presale nog een concert in
Gelsenkirchen vermeld op 3 augustus, maar nu niet meer? Terwijl het nog wel
in de begeleidende tekst staat: "The U2 360° Tour will visit 14 cities
across Europe including dates in Milan, Gothenburg, Amsterdam, Paris, Nice,
Dublin, Chorzow, Berlin, Gelsenkirchen, London, Sheffield and Glasgow before
finishing at Millennium Stadium in Cardiff on August 22."

Wie weet of er nou wel of geen concert in Gelsenkirchen komt?
En wat is in Duitsland het officiele voorverkoopkanaal?

Groet, Hans

l.adr...@gmail.com

Het verkoopkanaal is ook in Duitsland livenation, daar staat ook
Gelsenkirchen niet genoemd. Zelfs niet op de site van het stadion, de
veltinsarena. Het andere bekende verkoopkanaal www.eventim.de meldt
wel Gelsenkirchen maar volgens mij verkopen die geen kaarten.

Hans de Heer

<l.adr...@gmail.com> schreef in bericht

> [...]
> veltinsarena. Het andere bekende verkoopkanaal www.eventim.de meldt
> wel Gelsenkirchen maar volgens mij verkopen die geen kaarten.

Als je googlet op "U2 Gelsenkirchen" vind je van alles:

http://www.u2gigs.com/show1581.html
http://www.u2-tickets.eu/tour/U2.html
http://www.ticketbande.nl/tour/U2.html

Maar goed, da's allemaal officieus natuurlijk. Ik ga voorlopig maar uit van
geen concert in Gelsenkirchen.

Groet, Hans

Hans de Heer

Hmmm, livenation.de linkt weer door naar
http://www.mlk.com/u2/942-360_tour/news/1669 en daar staat:

"Das genaue Datum und die Modalitäten für Gelsenkirchen werden in Kürze
bekannt gegeben."

Er komt dus kennelijk wel een concert maar de details zijn nog niet bekend.

Groet, Hans

l.adr...@gmail.com

On 10 mrt, 10:18, "Hans de Heer" <hans_de_h...@hotmail.com> wrote:
> [...]

> bekannt gegeben."
>
> Er komt dus kennelijk wel een concert maar de details zijn nog niet bekend.

Ik ben benieuwd.
Ik hoop het want naar de Arena ga ik niet meer.

Vietna Meseloe Mpia

On 10 mrt, 16:24, l.adria...@gmail.com wrote:

> Ik ben benieuwd.
> Ik hoop het want naar de Arena ga ik niet meer.

Want de Kuip is veel beter?
Nou geloof het maar niet. Dit is ontstaan uit het aangeboren
minderwaardigheidscomplex van de mensen uit Rotjeknor.
En is gek genoeg een heel eigen leven gaan leiden.

VMM

Mirella

Nou, ik vind de Arena ook niet zo prettig. Dan nog liever 't
Gelredome, bijvoovrbeeld. Het is wel makkelijk te bereiken, dat dan
weer wel.

groetjes,
Mirella :)

Bikini Whacks