Grupos de Google ya no admite publicaciones ni suscripciones nuevas de Usenet. El contenido anterior sigue visible.

POST: Pearl Jam - Lost Dogs (2003)

0 vistas
Ir al primer mensaje no leído

RiBor

no leída,
13 abr 2004, 4:10:21 p.m.13/4/04
para
Om er weer een beetje in te komen, vanavond een prachtig album van PJ met
niet eerder uitgebracht materiaal. Vanaf morgen begin ik overigens met een
Red Hot Chili Peppers vloed.

Nieuwigheden: vanaf heden heb ik de sfv file gedumpt en post ik standaard
PAR2 bestanden mee.

Artist : Pearl Jam
Album : Lost Dogs
Released : 2003
Genre : Rock
Label : Epic
Total time : 111:43
Total size : 161 MB

Lyrics : yes
Covers : yes, 300 dpi (adjusted to jewel case format)
Playlist : yes
PAR2 : yes

Ripper : Exact Audio Copy 0.95 (PB 5)
Options : -Secure mode extraction
-Read sample offset correction
-Secure gap detection
Encoder : Lame 3.90.3
Bitrate : VBR, joint-stereo, HQ
Lame option : --alt-preset standard
Ripped by : RiBor
Date ripped : 13-04-2004
Date posted : 13-04-2004
Posted in : alt.binaries.sounds.mp3.2000s
alt.binaries.sounds.mp3
More info : http://www.pearljam.com
http://www.fivehorizons.com
http://www.ubl.com

Tracks:

Disc 1 (52:54)
--------------
01. 5.2 MB - All Night [3:22]
02. 5.8 MB - Sad [3:39]
03. 5.4 MB - Down [3:15]
04. 5.2 MB - Hitchhiker [3:17]
05. 4.3 MB - Don't Gimme No Lip [2:35]
06. 5.4 MB - Alone [3:11]
07. 5.1 MB - In the Moonlight [3:07]
08. 3.8 MB - Education [2:46]
09. 5.5 MB - Black, Red, Yellow [3:26]
10. 4.5 MB - U (spelled 'You' on backcover) [2:53]
11. 4.7 MB - Leavin Here [2:51]
12. 3.8 MB - Gremmie Out of Control [2:25]
13. 5.8 MB - Whale Song [3:35]
14. 4.6 MB - Undone [3:10]
15. 7.3 MB - Hold on [4:22]
16. 7.3 MB - Yellow Ledbetter [5:00]

Disc 1 (58:49)
--------------
01. 5.1 MB - Fatal [3:39]
02. 6.2 MB - Other Side [4:04]
03. 6.5 MB - Hard to Imagine [4:35]
04. 4.1 MB - Footsteps [3:54]
05. 5.6 MB - Wash [3:48]
06. 4.9 MB - Dead Man [4:16]
07. 5.1 MB - Strangest Tribe [3:49]
08. 3.4 MB - Drifting [2:53]
09. 4.4 MB - Let Me Sleep [2:59]
10. 4.8 MB - Last Kiss [3:17]
11. 3.2 MB - Sweet Lew [2:11]
12. 9.4 MB - Dirty Frank [5:42]
13. 5.9 MB - Brother [3:47]
14. 8.8 MB - Bee Girl [1:43]
4/20/02 (hidden track) [3:51]
(Total track time: 9:55)

Eddie Vedder - Vocals, Harmonica on B04 and B08,
Guitar on B05 and B08, Piano on B07
Stone Gossard - Guitar, Percussion on B07
Mike McCready - Guitar
Matt Cameron - Drums
Jeff Ament - Bass, Vocals on B11, Guitar on B14

Except:
Jack Irons - Drums on A01, A05, A09, A11, A12, A13
Dave Krusen - Drums on A06, A15, B05, B13, Slit Drum on B09
Dave Abbruzzese - Drums on A16, B03, B12

Additional:
Mitchell Froom - Keyboards on A02, A07, A08, B01
Brendan O'Brien - Guitar on A12
Jack Irons - Percussion on B06
Tchad Blake - Wurlitzer on B11

RiBor.

Mirella

no leída,
13 abr 2004, 4:36:24 p.m.13/4/04
para
On Tue, 13 Apr 2004 22:10:21 +0200, "RiBor" <Ri...@chello.nl> wrote:

>Posted in : alt.binaries.sounds.mp3.2000s
> alt.binaries.sounds.mp3

ik wilde schrijven: voeg alt.binaries.pearl-jam toe, maar daar is het beleid om
geen dingen te posten die te koop zijn.

en mijn sig natuurlijk ;)

groetjes,
Mirella :)
--

Bugs Pearl Jam Portal: http://pearljam.start4all.com

Rudie

no leída,
13 abr 2004, 6:29:19 p.m.13/4/04
para

"RiBor" <Ri...@chello.nl> schreef in bericht

> Om er weer een beetje in te komen, vanavond een prachtig album van PJ met
> niet eerder uitgebracht materiaal.

Das mooi, ik heb eigenlijk nog niets van PJ en ik vind het eigenlijk
geweldige muziek!

> Nieuwigheden: vanaf heden heb ik de sfv file gedumpt en post ik standaard
> PAR2 bestanden mee.

Verstandig Richard:-)

Rudie.

RiBor

no leída,
14 abr 2004, 1:57:39 a.m.14/4/04
para
"Mirella" wrote:

> ik wilde schrijven: voeg alt.binaries.pearl-jam toe, maar daar is het
beleid om
> geen dingen te posten die te koop zijn.

Bovendien kun je er volgens mij wel van uitgaan dat in de Pearl Jam
nieuwsgroep de echte fans zitten die natuurlijk al lang dit album hebben.

Richard.

Mirella

no leída,
14 abr 2004, 7:24:28 a.m.14/4/04
para

er komen in die binariesgroep ook wel eens mensen kijken die nog niets hebben.

Rudie

no leída,
14 abr 2004, 8:14:02 a.m.14/4/04
para

"Mirella" <mire...@chello.nl> schreef in bericht

> er komen in die binariesgroep ook wel eens mensen kijken die nog niets
hebben.

> groetjes,
> Mirella :)

Ja zoals ik:-) Binnenkort!

Rudie. [ draait al de hele dag de dubbelaar van PJ ]

Mirella

no leída,
14 abr 2004, 8:32:46 a.m.14/4/04
para
On Wed, 14 Apr 2004 14:14:02 +0200, "Rudie" <lie...@niet.nl> wrote:

>hebben.

>Ja zoals ik:-) Binnenkort!
>
>Rudie. [ draait al de hele dag de dubbelaar van PJ ]

Er is op Orkut trouwens ook een Pearl Jam community. Twee, eigenlijk.

groetjes,
Mirella :) (kreeg op mijn oproep hier alleen een reactie van Rudie en ik vind
het erg leuk om een gezicht bij zo'n naam te zien)

Remmer

no leída,
14 abr 2004, 10:24:43 a.m.14/4/04
para
"Mirella" wrote:

> Mirella :) (kreeg op mijn oproep hier alleen een reactie van Rudie en ik vind
> het erg leuk om een gezicht bij zo'n naam te zien)

Foto's van een aantal van de posters hier zijn via deze pagina (die overigens
hard aan een update toe is) te vinden.

www.kurkig.tk

Wie wie is zeg ik er niet bij, mag je zelf raden. :-)

Remmer (houdt niet op celluloid)

Remmer

no leída,
14 abr 2004, 10:29:41 a.m.14/4/04
para
"Mirella" wrote:

> er komen in die binariesgroep ook wel eens mensen kijken die nog
> niets hebben.

Ik heb nog niets van PJ, maar ken wel een paar nummers. Welk album
raad je aan voor beginners?

Remmer

Mirella

no leída,
14 abr 2004, 11:16:47 a.m.14/4/04
para

Dat ligt eraan wat voor soort beginner ;).
Omdat veel mensen nog steeds alleen het debuutalbum Ten kennen, is het misschien
leuker om met één van de andere albums te beginnen. Vs. is jaren mijn
lievelingsalbum geweest, maar met elke tour verpand ik mijn hart weer aan het
bijbehorende album. Riot Act was de laatste. Beginnen met een concert kan
natuurlijk ook, of alleen rustige nummers, of juist de snelste of meest
schreeuwerige.
Ik kan vannacht wel een album posten naar keuze.

Rudie

no leída,
14 abr 2004, 1:21:25 p.m.14/4/04
para

"Mirella" <mire...@chello.nl> schreef in bericht

Heb je ook een lijstje? Ik heb er nu:

Ten - 1991 (jammer genoeg in 128 kbps)
VS - 1993
Vitalogy - 1994
No Code - 1996
Yield - 1998
Riot Act - 2002
Greatwoods van 11-07-2003 (3 cd's)
Lost Dogs - 2003

Allemaal mp3-albums dus, geen eigen rips.

Rudie.

Ferdinand

no leída,
14 abr 2004, 2:12:51 p.m.14/4/04
para
On Wed, 14 Apr 2004 16:24:43 +0200, Remmer <erzz...@kf4nyy.ay> wrote:

>Foto's van een aantal van de posters hier zijn via deze pagina (die overigens
>hard aan een update toe is) te vinden.
>
>www.kurkig.tk
>
>Wie wie is zeg ik er niet bij, mag je zelf raden. :-)

lekker Remmert, een site met wachtwoordbeveiliging

Ferdinand

no leída,
14 abr 2004, 2:13:16 p.m.14/4/04
para

hun debuut "ten" en dan heb je gelijk het hoogtepunt te pakken imho

Ferdinand

no leída,
14 abr 2004, 2:13:45 p.m.14/4/04
para
On Wed, 14 Apr 2004 19:21:25 +0200, "Rudie" <lie...@niet.nl> wrote:

>Ten - 1991 (jammer genoeg in 128 kbps)

zal ik hem van de week dan even eac/lame 3.90.3 aps doen voor je?

Rudie

no leída,
14 abr 2004, 2:26:41 p.m.14/4/04
para

"Ferdinand" <fp...@NOreageertSPAM.nl> schreef in bericht

> zal ik hem van de week dan even eac/lame 3.90.3 aps doen voor je?

Ja graag! Tof van je:-)

Rudie.

Defender

no leída,
14 abr 2004, 2:31:48 p.m.14/4/04
para
On Wed, 14 Apr 2004 16:24:43 +0200, Remmer <erzz...@kf4nyy.ay> wrote:

SPAM !

Def "Kopje dus"

Remmer

no leída,
14 abr 2004, 3:21:11 p.m.14/4/04
para
"Mirella" wrote:

> Dat ligt eraan wat voor soort beginner ;).

Een prille met disco-roots. :-)

> Beginnen met een concert kan natuurlijk ook, of alleen rustige nummers,
> of juist de snelste of meest schreeuwerige.

Keuzes, keuzes. Weet je wat, ik spring gewoon in het diepe en begin met
twee albums.

> Ik kan vannacht wel een album posten naar keuze.

Ik zie dat Furby Ten in de aanbieding gooit. Wellicht leuk als jij jouw
favoriete album post. Ben benieuwd.

Remmer

Remmer

no leída,
14 abr 2004, 3:48:16 p.m.14/4/04
para
"Defender" wrote:

> SPAM !

O ja, over spam gesproken: ik kreeg gisteren een spammailtje waarin
een anti-spamprogje werd aanbevolen. Ik was de rest van de dag
confuus.

Remmer

Defender

no leída,
14 abr 2004, 3:59:15 p.m.14/4/04
para

Je was zelfs zo van de kaart dat je niet eens aan de korenwijn geweest
bent :-)

Def

Remmer

no leída,
14 abr 2004, 4:37:47 p.m.14/4/04
para
"Ferdinand" wrote:

> lekker Remmert, een site met wachtwoordbeveiliging

Alleen het écht interessante gedeelte.

Remmer

Rudie

no leída,
14 abr 2004, 5:58:57 p.m.14/4/04
para

"Remmer" <erzz...@kf4nyy.ay> schreef in bericht
Ik krijg ze praktisch elke dag:-)

Rudie.

Mirella

no leída,
14 abr 2004, 7:16:06 p.m.14/4/04
para
On Wed, 14 Apr 2004 21:21:11 +0200, Remmer <erzz...@kf4nyy.ay> wrote:

>Een prille met disco-roots. :-)

ah, dan moet je Mankind horen, gezongen door gitarist Stone. Staat op het album
No Code.

>Keuzes, keuzes. Weet je wat, ik spring gewoon in het diepe en begin met
>twee albums.

>Ik zie dat Furby Ten in de aanbieding gooit. Wellicht leuk als jij jouw
>favoriete album post. Ben benieuwd.

Maar ik kan niet kiezen.... Ik post er twee: Binaural omdat die niet in Rudie's
lijstje stond, en Vs. omdat ik die ooit koos als favoriet (maar toen waren nog
niet alle albums uit). Zonder hoesjes en dergelijke want dat artwork van Pearl
Jam is echt iets om op papier en karton te hebben.

Mirella

no leída,
14 abr 2004, 7:17:25 p.m.14/4/04
> [...]

>Greatwoods van 11-07-2003 (3 cd's)
>Lost Dogs - 2003
>
>Allemaal mp3-albums dus, geen eigen rips.

Binaural (2000) ontbreekt nog.
Ze gaven tussen Yield en Binaural ook nog een 'live best of' uit die Live on two
Legs heet, en doen op ontelbaar veel tributes en zijprojecten mee. Ook zijn er
inmiddels al honderden concerten officiëel uitgegeven en een paar DVD's.
Via de site van mijn sig kun je alles vinden wat er te vinden is over PJ.

Remmer

no leída,
15 abr 2004, 3:42:27 a.m.15/4/04
para
"RiBor" wrote:

> Om er weer een beetje in te komen, vanavond een prachtig album van PJ met
> niet eerder uitgebracht materiaal.

Die haal ik dan ook meteen even op. Bedankt.

> vloed.

Hulde.

Remmer (o ja, mijn TBS-vloedje)

Remmer

no leída,
15 abr 2004, 3:43:49 a.m.15/4/04
para
"Mirella" wrote:

> Maar ik kan niet kiezen.... Ik post er twee: Binaural omdat die niet in Rudie's
> lijstje stond, en Vs. omdat ik die ooit koos als favoriet (maar toen waren nog
> niet alle albums uit).

Bedankt. Waar? Of volgt er nog een aankondiging?

> Zonder hoesjes en dergelijke want dat artwork van Pearl Jam is echt iets om
> op papier en karton te hebben.

No worries. Alles wat ik écht goed vind koop ik sowieso origineel.

Remmer (komt opeens om in de Pearl Jam)

Defender

no leída,
15 abr 2004, 4:28:47 a.m.15/4/04
para
On Thu, 15 Apr 2004 09:43:49 +0200, Remmer <erzz...@kf4nyy.ay> wrote:

>Bedankt. Waar?

Bij mij in de kast :-)

>Of volgt er nog een aankondiging?

>No worries. Alles wat ik écht goed vind koop ik sowieso origineel.
>
>Remmer (komt opeens om in de Pearl Jam)

En is het nou afgelopen met al dat gejank over Pearl Jam / Black.
Best aardige muziek, maar al dat bewierook (yuck).

Def "Has a Life"

Remmer

no leída,
15 abr 2004, 5:02:13 a.m.15/4/04
para
"Defender" wrote:

> En is het nou afgelopen met al dat gejank over Pearl Jam / Black.

Dat maak ik zelf wel uit. Ik moet Black nog beluisteren. Als het
werkelijk om te huilen is zal ik dat zeker laten weten.

Remmer

Defender

no leída,
15 abr 2004, 5:43:52 a.m.15/4/04
para

Je gaat me toch niet vertellen dat je Black nog niet kent ?

Def "Label"

Remmer

no leída,
15 abr 2004, 6:03:39 a.m.15/4/04
para
"Defender" wrote:

> Je gaat me toch niet vertellen dat je Black nog niet kent ?

Jawel, die heeft nog een hitje gehad met 'Wonderful Life'.

Remmer

Mirella

no leída,
15 abr 2004, 6:06:17 a.m.15/4/04
para

Is het nou afgelopen over Black? ;)

Mirella

no leída,
15 abr 2004, 6:36:05 a.m.15/4/04
para

Dat veel mensen alleen maar kennen gezongen door die vrouw die het later
coverde. Dit is trouwens een running gag in nl.muziek.

groetjes,
Mirella :) (probeert de groepen wat nader tot elkaar te brengen)

Remmer

no leída,
15 abr 2004, 7:25:29 a.m.15/4/04
para
"Mirella" wrote:

> nl.muziek

> Mirella :) (probeert de groepen wat nader tot elkaar te brengen)

Defender heeft het al eens gezegd: het sfeertje dat daar hangt is
anders (minder leuk) dan hier. Daar ben ik het wel mee eens. Maar
dat is ieder voor zich natuurlijk.

Het is jammer dat je niet kunt crossposten. Dat kan wel eens
handig/leuk/gezellig/leerzaam zijn. Ik weet niet waarom dat niet
kan. Heeft het met het moderatiescript te maken? Wellicht kun je
Rejo een mailtje sturen met de vraag of het (technisch) mogelijk
is om die restrictie te verwijderen. Dat zou al een stuk helpen.

Remmer (denkt mee)

Ferdinand

no leída,
15 abr 2004, 8:58:54 a.m.15/4/04
para
On Thu, 15 Apr 2004 12:36:05 +0200, Mirella <mire...@chello.nl>
wrote:

>Dat veel mensen alleen maar kennen gezongen door die vrouw die het later
>coverde. Dit is trouwens een running gag in nl.muziek.

Mathinde Santing

>groetjes,
>Mirella :) (probeert de groepen wat nader tot elkaar te brengen)

doe maar niet, gezien het verleden en de intresses binnen de beide
groepen lijkt dat me niet zo'n goed plan.

RiBor

no leída,
15 abr 2004, 12:23:30 p.m.15/4/04
para
"Remmer" wrote:

> Jawel, die heeft nog een hitje gehad met 'Wonderful Life'.

Was die ook van Sensation - Black Edition?

Richard.

(I feel vibes in da house)

RiBor

no leída,
15 abr 2004, 12:22:37 p.m.15/4/04
para
"Defender" wrote:

> Bij mij in de kast :-)

Ik dacht dat die kale knar bij jou elke week de kasten ondersteboven haalde?
Waarom wist 'ie dat dan nog niet?

Richard.

RiBor

no leída,
15 abr 2004, 12:24:32 p.m.15/4/04
para
"Ferdinand" wrote:

> Mathinde Santing

Trijntje Oosterhuis misschien ook? ;-)

Richard.

Defender

no leída,
15 abr 2004, 12:51:48 p.m.15/4/04
para

Bovendien komt die Kale liever UIT de kast :-)))

Def "Ik heb nog een Plaksnor voor 'em"

Defender

no leída,
15 abr 2004, 12:44:02 p.m.15/4/04
para
On Thu, 15 Apr 2004 18:22:37 +0200, "RiBor" <Ri...@chello.nl> wrote:

Omdat ie Rotturdamse gatekaas in zijn kop heeft !

Laatst plukte hij wel de INXS DVD uit het plastic.
Verder was hij ook diep onder de indruk van het feit dat ik zelfs een
Abba DVD heb ...

Def "Krijgt alleen gaten door andermans Korenwijn"

Remmer

no leída,
15 abr 2004, 5:15:18 p.m.15/4/04
para
"RiBor" wrote:

> kale knar

Kaal = goed. Vraag maar aan Grigio.

Remmer

Remmer

no leída,
15 abr 2004, 5:16:39 p.m.15/4/04
para
"Defender" wrote:

> die Kale

Kaal = tof. Aldus Grigio.

> Plaksnor

Verpats hem maar in jouw park.

Remmer

Remmer

no leída,
16 abr 2004, 4:02:07 a.m.16/4/04
para
"Defender" wrote:

> Laatst plukte hij wel de INXS DVD uit het plastic.

Vangnet. Die is hier in gijzeling totdat ik mijn korenwijn terug heb.

Remmer

Defender

no leída,
16 abr 2004, 4:41:43 a.m.16/4/04
para

Antwoord: Steely Dan, S.W.A.T. heb ik in gijzeling.

Def

Remmer

no leída,
16 abr 2004, 5:07:39 a.m.16/4/04
para
"Defender" wrote:

> Antwoord: Steely Dan, S.W.A.T. heb ik in gijzeling.

Waarvan 1 kopietje. Mag je houden. :-)

Remmer (hee, zijn dat twee Fawlty Towers dvd's die ik daar zie liggen?)

Defender

no leída,
16 abr 2004, 5:47:28 a.m.16/4/04
para

Goed. Dan nu het groffe geschut. Ik heb hier ook nog jouw complete
collectie Bold Leatherboys in tha Vondelpark (deel 1 t/m 4) liggen
(die had je namelijk laten liggen) ...

Def

Remmer

no leída,
16 abr 2004, 7:34:26 a.m.16/4/04
para
"Defender" wrote:

> Bold Leatherboys in tha Vondelpark (deel 1 t/m 4)

Ruilen tegen "Def's Darkroom", starring Dirk 'Defender' Diggler?

Remmer

Defender

no leída,
16 abr 2004, 12:23:05 p.m.16/4/04
para

Diggler was geen nicht gelukkig :-)

Def

Ferdinand

no leída,
12 may 2004, 12:55:15 p.m.12/5/04
para
Remmer <erzz...@kf4nyy.ay> wrote in message news:<5ohq70l14s8f80c2f...@4ax.com>...

> [...]
> hard aan een update toe is) te vinden.
>
> www.kurkig.tk
>
> Wie wie is zeg ik er niet bij, mag je zelf raden. :-)

ben je je oude website vergeten dan Remmer? http://www.geocities.com/remmer99/

MracelF

no leída,
12 may 2004, 2:31:04 p.m.12/5/04