Winston Post (Benjamin) uit GTST

Dianne

Van de website van Veronica geplukt:

GTST-hunk Winston ontslagen

Slecht nieuws voor de Winston Post fans! Hij is namelijk ontslagen bij de
populaire serie Goede tijden Slechte tijden. Waarom hij ontslagen is, wil
RTL4 niet bekend maken. Dat is iets tussen Winston en de serie, aldus de
woordvoerster. Zou het met zijn acteerprestaties te maken hebben of kreeg
hij sterallures?

Winston speelt in de serie de rol van Benjamin en is in de serie wanhopig
verliefd op de illegale Bebe. Wanneer Winston de serie gaat verlaten, is nog
niet bekend. Er moet natuurlijk een passend eind voor hem in de verhaallijn
geschreven worden.

------
Weet iemand meer?

Groeten,
Dianne, die ziek thuis zit en wel een vette roddel wil horen

Bea Cayaux

Ik hoop niet dat het waar is.
Hij was namelijk nou niet bepaald vervelend om naar te kijken...

Moi

"Dianne" <d_pnn...@hotmail.com> schreef in bericht

Vinyamar

Dianne <d_pnn...@hotmail.com> wrote in message

> GTST-hunk Winston ontslagen

<knip>

YES!! ik vind het echt zo'n walgelijk figuur! hij kan totaal niet acteren en
heeft echt een glijershoofd!

Vinyamar

*niet een van haar zinnigste bijdrages maar moest haarzelf even laten gaan*

Pluto

"Dianne" <d_pnn...@hotmail.com> schreef ...

> Van de website van Veronica geplukt:
>
> GTST-hunk Winston ontslagen

Prachtig, nu de rest van die onbenullige soapies nog.

~~Pluto!!~~

Pluto

"Bea Cayaux" <bead...@wanadoo.nl> schreef ...

> Ik hoop niet dat het waar is.
> Hij was namelijk nou niet bepaald vervelend om naar te kijken...
>
> Moi

LEER eens QUOTEN ipv met een natte doos naar die soap sterretjes te kijken.

~~Pluto!!~~

Trommelaar

Dianne wrote

> [...]

> Weet iemand meer?

> Groeten,
> Dianne, die ziek thuis zit en wel een vette roddel wil horen

Nou die vette roddel wil ik je wel geven, maar zeg bij voorbaat dat ik het
in de Story heb gelezen. Een vettere roddel kan dus bijna niet! (Vraag me
niet waarom ik die Story lees. :) )

Winston schijnt dus ontslagen te zijn, omdat hij meerdere keren te laat op
de set is verschenen. De opnames zijn strak gepland en een vertraging van 5
minuten veroorzaakt grote problemen in het schema. Daarom moet iedereen
(cast en crew) op tijd zijn. Winston is na enkele keren al berispt en
beloofde steeds beterschap. Echter voegde hij niet de daad bij het woord.
Vandaar dat de opnameleiding een wegschrijving van Winston heeft
aangevraagd. Het is overigens de eerste keer dat iemand om deze reden is
ontslagen. Andere acteurs c.q. actrices hebben zelf om uitschrijving
gevraagd. (Zo schijnen de personages Anita en Ludo ook binnenkort te
verdwijnen.) De enige die ooit wegschreven is zonder dat ze zelf erom vroeg
is Bruni Heinke. De schrijvers konden geen verhaallijn meer rondom Helen
Helmink meer verzinnen.

Einde geroddel en beterschap toegewenst,
Martijn.

Trommelaar

Dianne wrote

---GT---

>Prachtig, nu de rest van die onbenullige soapies nog.

Nou ze lijken druk bezig te zijn. Nu met Ludo en Sabine.

Dianne

"Bea Cayaux" <bead...@wanadoo.nl> schreef in bericht

> Ik hoop niet dat het waar is.
> Hij was namelijk nou niet bepaald vervelend om naar te kijken...
>
> Moi

Inderdaad. Vinnikook. Mooie mannen zijn schaars op tv. Winston moet
blijven!!
Dianne

Dianne

"Trommelaar" <d.vanh...@chello.nl> schreef in bericht

Dank je, Martijn. Anita en Ludo ook weg? Dat is nieuw voor mij. Tsja, ik
lees de bladen dan ook nooit... :-)))))

Groetjes,
Dianne

Dianne

"Pluto" <ma...@marsonthemoon.nl> schreef in bericht

Heeeee Pluto! Dat kun je ook op een andere manier zeggen. Maar goed, 't zegt
meer over jou dan over Bea.

Dianne

w8in

On Tue, 06 Mar 2001 10:46:05 GMT, "Dianne" <d_pnn...@hotmail.com>
threw this on our screens:

>Inderdaad. Vinnikook. Mooie mannen zijn schaars op tv.

't Is nooit meer goedgekomen sinds Chriet Titulaer van de buis
verdween....

w8in

http://TVMuziek.cjb.net (overzicht reclame- en tv-muziek)
http://DutchUSA.cjb.net (Nederlandse invloeden in de VS)

I'm going to chop off your arm. Are you ready ?

odissi

> 't Is nooit meer goedgekomen sinds Chriet Titulaer van de buis
> verdween....

en niet te vergeten frank masmeijer
:)

Trommelaar

Dianne wrote

> Tsja, ik lees de bladen dan ook nooit... :-)))))

Moet je vaker naar de (TV-)kapper gaan. ;)

Gegr. Martijn, die hopelijk nu alles 1x post.

Dianne

"Trommelaar" <d.vanh...@chello.nl> schreef in bericht

Mijn kapper heeft die bladen niet. Maar ik zal m'n oma wel vragen of ze die
bladen wil bewaren. En anders moet jij me maar op de hoogte houden :-)))

Groeten,
Dianne