On Sat, 23 Feb 2013 22:39:20 +0100, BugHunter <bugh...@com.invalid>
wrote:
>
> Youp was wel aardig, redelijk onderhoudend, maar het was m.i.
> geen spetterende show. Hier is niet gelachen.
Hoezeer kunnen smaken verschillen... Ik vind echt niet elke show van
dit manneke fantastisch maar vanavond heb ik weer eens van tijd tot
tijd lekker bulkend kunnen lachen (in m'n eentje).
Ik vond hem weer goed op dreef.
Massimo