Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Youp

2 views
Skip to first unread message

BugHunter

unread,
Feb 23, 2013, 4:39:20 PM2/23/13
to

Youp was wel aardig, redelijk onderhoudend, maar het was m.i.
geen spetterende show. Hier is niet gelachen.


--
Bye, BugHunter.
-
http://27mc.woelmuis.nl

Massimo

unread,
Feb 23, 2013, 5:48:54 PM2/23/13
to
On Sat, 23 Feb 2013 22:39:20 +0100, BugHunter <bugh...@com.invalid>
wrote:

>
> Youp was wel aardig, redelijk onderhoudend, maar het was m.i.
> geen spetterende show. Hier is niet gelachen.


Hoezeer kunnen smaken verschillen... Ik vind echt niet elke show van
dit manneke fantastisch maar vanavond heb ik weer eens van tijd tot
tijd lekker bulkend kunnen lachen (in m'n eentje).
Ik vond hem weer goed op dreef.

Massimo

BugHunter

unread,
Feb 23, 2013, 6:04:58 PM2/23/13
to
Massimo <o...@tisnietwaar.nl.invalid> schreef:
De verhalen waren wel aardig, maar de grappen, tja, ik heb misschien
al teveel van hem gezien. Maar we hebben het uitgekeken, dat is al
heel wat.
0 new messages